Dzawor_82 napisał(a):Witam wszystkich po długiej nieobecności,
na początku chciałem serdecznie podziękować za pomoc i uwagi koledze Tadziolowi.
Jak na razie nie udało mi sie naprawić auta, ale sprawdziłem kolejne elementy.
Wywalenie kata nic nie pomoglo, auto zyskało na elastyczności 2 s. ale to na pewno nie to. 23sekundy na V od 80 – 120km/h to nie dopuszczalne przy mocy silnika 110KM.
Zauważyłem natomiast dziwną rzecz – taka czarna skrzyneczka w okolicy podszybia po prawej stronie patrząc od przodu samochodu to chyba – IDM ma umnie oznaczenie RF2F? czy mogłby ktoś sprawdzić czy w RF4F IDM jest taki sam jak w RF2F, czy możę to jakiś przeszczep??
Jeszcze jedna prośba – czy ktoś z silnikeim RF4F mogłby podać jaką ma rezystancje TCV i SPV??
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Witam,
Chciałem zmierzyć rezystancję SPV ale przy każdym pomiarze wychodził inny wynik a czasem 0,00
A przy okazji okazało się że TCV cieknie
I chyba znalazłem przyczyny braku mocy