tadziol napisał(a):a dużo przejechałeś na tych pękniętych paskach ?
bez pompy wody...
www.mazdaspeed.pl
gladiator_86 napisał(a):kolega tadziol opisywał ... że zawory po takim uderzeniu potrafią "spęcznieć"
gladiator_86 napisał(a):1 P.S. Jak to z tymi zaworami?
gladiator_86 napisał(a):podobno poszła tylko jedna dźwigienka i chyba jeden mostek.
Kolego, mi jak strzelił rozrząd ( zdjęcia gdzieś były na forum ) to jeszcze jak się auto toczyło to silnik próbowałem rozrusznikiem odpalić Potem wyłamałem obudowę rozrządu aby mieć pewność sensowności wzywania lawety Wrażenia bezcennealk80 napisał(a):robiłem karygodny błąd, gdyż nie wiedząc z jakiego powodu zgasł silnik, przekręciłem silnik rozrusznikiem, który w pierwszym momencie nie chciał się kręcić
alk80 napisał(a):wymieniłem rozrząd na org (pompa wody w zamienniku) + uszkodzone graty (na używane) , uszczelki, uszczelniacze itd i śmigam do dzisiaj
tadziol napisał(a):wyciągasz pan wałek na którym są dźwigienki
nie pamiętam, za moich czasów org rozrząd był o 50% droższy niż teraz, a ja nie miałem już kasy na org pompę, ta którą mam jakiś czas temu rozszczelniła się delikatnie między obudową a silnikiem, nie opłaca się ruszać bo za chwile mija 5 lat tego rozrządu a więc powinno się go wymienićgladiator_86 napisał(a):Na jaką pompę wody się zdecydowałeś? I ile przejechałeś od wymiany?
gladiator_86 napisał(a):Niestety bez jej wykręcenia nie dam rady sprawdzić zaworów
alk80 napisał(a):przyjedź do Tadziola na warsztat
tadziol napisał(a):na razie "boczkowóz" z Pucka zajechał i jemu trza dać radę.
alk80 napisał(a):a co do BJ Boczka, to nie wiem czy ci się przyznał, ale ma tam podpięty opornik
gladiator_86 napisał(a):Na jaką pompę wody się zdecydowałeś? I ile przejechałeś od wymiany?
Pytam bo zastanawiam się nad takim zestawem...
tadziol napisał(a):dasz radę wyciągniesz pierwszy wtryskiwacz i tamtędy podasz sprężone powietrze
alk80 napisał(a):a jeśli nie będzie ci to dawało spokoju to przyjedź do Tadziola na warsztat
kierownik napisał(a):to się nie zastanawiaj, bo znowu będziesz miał problem i się przekonasz ile Ci zostanie w kieszeni na tych początkowych oszczędnościach
napisz do Rikiego to Ci zaproponuje świeży, pewny i oryginalny rozrząd do tego autka
jak pisałem wcześniej, w miejscu gdzie dźwigienka ciska w mostek jest chyba ceramika, albo jakiś metal, w każdym bądź razie coś kruchego, wytrzyj to dokładnie do czysta, jeśli będzie widać choćby ryskę to mostek jest do wymiany,gladiator_86 napisał(a):Co z mostkami? Też będą uszkodzone? Jak je dokładnie sprawdzić?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6