Zawór SPV

Postprzez kierownik » 22 paź 2011, 20:53

Tasior89 napisał(a):Wczoraj skradziono mi zawór SPV razem z pokrywą silnika.

hardcore jakiś – nie masz gdzieś w pobliżu jakichś DiTD żeby ktoś potrzebował?
a jak maskę otworzył?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 22 paź 2011, 23:20

Tego jeszcze nie było..... na mieście w Wawie? współczuję <oczy> dokładnie, jak dostali się pod maskę?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5586 (4/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Tasior89 » 23 paź 2011, 21:36

W Zielonce i to w miejscu w którym bardzo rzadko bywam. Maska cała, atrapa także, musieli jakoś podważyć albo za linkę jakoś pociągnąć. Zniknęła tylko pokrywa i zawór i nic więcej. Ktoś znający temat musiał to zrobić.

Wie ktoś gdzie można znaleźć sam używany zawór?? wszędzie gdzie dzwonie tylko całe pompy sprzedają :/
Czarna Madzia 323 BJ 2002 ROK 2.0 Diesel 101 KM
Moja Madzia 323
Sprzedam Filtr powietrza do Mazdy 626 Ditd Nowy oryginalny Mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2010, 15:13
Posty: 44
Skąd: Zielonka/k WWa
Auto: M 323f BJ 2.0 DiTD 101 KM

Postprzez YgooR » 24 paź 2011, 23:46

Tasior89 napisał(a):Wie ktoś gdzie można znaleźć sam używany zawór??

Zapytaj Rikiego, kiedyś miał takie "skarby".
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Riki » 26 paź 2011, 19:19

YgooR napisał(a):Zapytaj Rikiego, kiedyś miał takie "skarby".


YgooR :) miał ale już zostały pompy bez zaworów.... tylko nowe OE DENSO.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5586 (4/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bruno » 1 mar 2012, 20:36

Witam, szukam zaworu SPV może ktoś z kolegów z forum ma na zbyciu? ewentualnie po czym poznać ten oryginalny od mazdy żeby nie dać sobie wcisnąć tego od opla.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2010, 08:11
Posty: 29
Skąd: ok. Bydgoszczy - Nakło
Auto: mazda 323f 2.0 DiTD 99r.
renault scenic 1,9 dTi 2000
kiedyś wartburg 353 :)

Postprzez bruno » 2 mar 2012, 21:58

Sytuacja opanowana madzia zdrowa, zaworek wymieniony udało mi się kupić używany (zmuszony byłem z braku gotówki, w przeciwnym razie kupiłbym nowy). Krótko opisze moje problemy otóż auto zaczęło gorzej palić na zimnym oraz strasznie szarpała od 1,5 tyś. obr. dopóki się nie rozgrzała i stopniowo słabła robiła się mułowata. Na samym końcu po dopaleniu strasznie wahały się obroty jałowe oraz poszarpywał jak gwałtownie dodawałem gazu na ciepłym silniku. Zupełnie nie wiedziałem co jest z samochodem bałem się że pompa niedomaga po głębszej lekturze na forum (przekaźniki itp. poczyszczone posprawdzane) zaryzykowałem z zaworem SPV ponieważ jesienią czyściłem pompę oraz wcześniej wymieniałem zawór TCV (oplowski) pozostał do weryfikacji SPV. Podmieniłem zawór od sprawnego auta i okazało się trafną decyzją. Dodam że jak się zaczęły początkowe objawu z "szarpanką" błędów nie było, dopiero jak już zaczęły się cyrki z obrotami i szarpaniem na ciepło wywalił błąd. Nie napisze jaki bo nie potrafiłem go rozszyfrować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2010, 08:11
Posty: 29
Skąd: ok. Bydgoszczy - Nakło
Auto: mazda 323f 2.0 DiTD 99r.
renault scenic 1,9 dTi 2000
kiedyś wartburg 353 :)

Postprzez Irek.k » 2 mar 2012, 23:26

Wymieniacie te zawory, a nie widać nikogo kto by spróbował go naprawić ;)

Jak ktoś chętny na pozbycie się "złoma" w celach "naukowych" to chętnie przyjmę. Za przesyłkę płacę, a nawet kuriera mogę przysłać do domu.
Nie będę swojego sprawnego rozbierał ;)
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 20:31
Posty: 150
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.

Postprzez Neonixos666 » 3 mar 2012, 09:41

Irek.k napisał(a):Wymieniacie te zawory, a nie widać nikogo kto by spróbował go naprawić ;)

Jak ktoś chętny na pozbycie się "złoma" w celach "naukowych" to chętnie przyjmę. Za przesyłkę płacę, a nawet kuriera mogę przysłać do domu.
Nie będę swojego sprawnego rozbierał ;)


myślisz że da się go naprawić? fajnie by było, szkoda że nie mam żadnego to bym od razu Ci wysłał :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Irek.k » 3 mar 2012, 21:43

myślisz że da się go naprawić?
Myślę, że warto spróbować ;)
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 20:31
Posty: 150
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.

Postprzez tadziol » 4 mar 2012, 12:52

Irek.k napisał(a):Wymieniacie te zawory, a nie widać nikogo kto by spróbował go naprawić ;)

Jak ktoś chętny na pozbycie się "złoma" w celach "naukowych" to chętnie przyjmę. Za przesyłkę płacę, a nawet kuriera mogę przysłać do domu.
Nie będę swojego sprawnego rozbierał ;)

nie wiem,gdzie ale opisywałem jak naprawiałem jeden.....
poza tym jeszcze dwa inne czyściłem,więc jakby naprawiałęm ?? :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 4 mar 2012, 14:21

czyli przed zakupem nowego warto sprawdzić czy przeczyszczenie starego rozwiąże problem. :)

Jeszcze trochę i znajdziemy rozwiązanie na wszystkie problemy w DiTD :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 4 mar 2012, 14:30

Neonixos666 napisał(a):czyli przed zakupem nowego warto sprawdzić czy przeczyszczenie starego rozwiąże problem. :)

Jeszcze trochę i znajdziemy rozwiązanie na wszystkie problemy w DiTD :P

przeczyszczenie swoją drogą,ale raczej bardziej chodzi o zapewnienie jego szczelności...
gdzieś to pisałem,działa podobnie jak zawór w głowicy tj.przylgnia zaworu i gniazdo.
ja uskuteczniałem lekkie "dotarcie" przylgni uszczelniającej.....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 4 mar 2012, 14:32

tadziol napisał(a):ja uskuteczniałem lekkie "dotarcie" przylgni uszczelniającej.....


docierałeś bo nie przywierało szczelnie tak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 4 mar 2012, 15:25

jak docierasz zawory w głowicy,to dążysz do tego,aby "ślad" po docieraniu był równy i możliwie jak największy.
tu jest podobnie....widzisz poniżej otworu przylgnię uszczelnienia tłoczka?
Obrazek
By tadziolc at 2012-02-03
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Arni_Toruń » 19 mar 2012, 18:04

tadziol napisał(a):
Irek.k napisał(a):Wymieniacie te zawory, a nie widać nikogo kto by spróbował go naprawić ;)

Jak ktoś chętny na pozbycie się "złoma" w celach "naukowych" to chętnie przyjmę. Za przesyłkę płacę, a nawet kuriera mogę przysłać do domu.
Nie będę swojego sprawnego rozbierał ;)

nie wiem,gdzie ale opisywałem jak naprawiałem jeden.....
poza tym jeszcze dwa inne czyściłem,więc jakby naprawiałęm ?? :>



patrzymy na dół strony a tam taki link:
viewtopic.php?f=89&t=120499

:)
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez tadziol » 19 mar 2012, 20:35

czytamy,czytamy,a obiecanego zakończenia nie widać.....:(
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Arni_Toruń » 19 mar 2012, 21:48

jakiego końca? w temacie SPV juz napisałem wszystko.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez tadziol » 19 mar 2012, 21:57

no tak,ale miało być "odczarowanie" pompy Denso....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Arni_Toruń » 19 mar 2012, 22:20

tadziol napisał(a):no tak,ale miało być "odczarowanie" pompy Denso....


no i było, w lipcu w zeszłym roku:
viewtopic.php?f=89&t=41713&start=320

Pod koniec 2011 byłem nagabywany, żeby zrobić opis działania całej pompy ale zarobiony byłem no i jak widzę wyręczyłeś mnie i to lepiej bo masz pompę do rozbiórki a ja nie. Poczytałem i odetchnąłem z ulgą :)
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6