Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez Riki » 5 mar 2009, 19:12

Riki napisał(a):thomass napisał:
.nastepna ditd 98 r 626 kombi podbija europe ,oficjalnie irlandiia nastepnie france[auta nie do zajechania]


łoł łoł łoł a na Madagaskar to kiedy?



thomass napisał(a):moze Riki wybierzesz sie ze mna


podziękuję...... <lol> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez wojowniczek » 16 mar 2009, 21:57

Wincam napisał(a):Przy dobrych wiatrach pelny koszt regeneracji pompy wtryskowej okolo 1800-2000 zł (Wrocław)

gdzie? możesz napisać?
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez Wincam » 20 mar 2009, 00:42

Juz gdzies na forum pisałem, ale podam jeszcze raz:

ul. Kowalskiego 5,

tel. 071-364-58-77
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez Riki » 20 mar 2009, 02:06

Jakby ktoś potrzebował.. mam kilka pomp do sprzedania.. w 100% sprawnych oczywiście....

Pozdrawiam M.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Wincam » 20 mar 2009, 19:49

Za jaka cene? I czy to są same pompy czy z zaworem SPV?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez Riki » 20 mar 2009, 21:53

Wincam zależy którą :) tak kpl... od razu do założenia na auto.

Szczegóły – jeśli jesteś zainteresowany moge napisać na PW... nie zaśmiecajmy wątku ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mdenis » 25 maja 2010, 11:24

Chciałem się podzielić tym co mnie spotkało. Miałem w swojej madzi wszystkie objawy zepsutej pompy i już się pogodziłem z tym ,że trzeba będzie wywalić tyle kasy, ponieważ kilku mechaników u których byłem również twierdzili, że to pompa. Co się okazało....
Znalazłem namiary na gościa w Lublinie, który cały problem rozwiązał za 450 zł. okazało się ,że powypalały mi się ścieżki na jakiejś płytce sterownika i przez to samochód nie chciał. Generalnie gość stwierdził ,że jest w stanie zrobić remont generalny pompy w okolicach 1700-1800 zł. Z tego co się dowiedziałem to pracował wiele lat w serwisie diesla w Wierzchowiskach. Gdyby ktoś chciał namiary to piszcie. Ja odzyskałem wiarę w moja Madzie a już miałem zamiar ją sprzedać jako zepsuty pojazd.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez thy » 25 maja 2010, 12:42

mdenis napisał(a):Chciałem się podzielić tym co mnie spotkało. Miałem w swojej madzi wszystkie objawy zepsutej pompy i już się pogodziłem z tym ,że trzeba będzie wywalić tyle kasy, ponieważ kilku mechaników u których byłem również twierdzili, że to pompa. Co się okazało....
Znalazłem namiary na gościa w Lublinie, który cały problem rozwiązał za 450 zł. okazało się ,że powypalały mi się ścieżki na jakiejś płytce sterownika i przez to samochód nie chciał. Generalnie gość stwierdził ,że jest w stanie zrobić remont generalny pompy w okolicach 1700-1800 zł. Z tego co się dowiedziałem to pracował wiele lat w serwisie diesla w Wierzchowiskach. Gdyby ktoś chciał namiary to piszcie. Ja odzyskałem wiarę w moja Madzie a już miałem zamiar ją sprzedać jako zepsuty pojazd.

Koniecznie podaj namiary na tego człowieka tu i teraz :D

Warto ku potomnym uzupełnić poradnik DIESEL'a, a wiadomo, że jest on żądny takich (mam nadzieje prawdziwych) smaczków..
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez Riki » 25 maja 2010, 14:03

Generalny remont pompy za cenę niższą niż koszt obu zaworów (SPV/TCV) – też tak chcę ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Wincam » 26 maja 2010, 15:14

No mi sie udalo za 1650zł we Wrocławiu bez wymiany zaworow :) na szczescie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez Riki » 27 maja 2010, 00:58

Bez wymiany zaworów to jeszcze rozumiem :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mdenis » 30 maja 2010, 20:56

Namiary oczywiście podam ,nie ma problemu, co do tego remontu generalnego to poprostu zwykłe przejęzyczenie , miałem oczywiście na myśli regenerację pompy.
Gość ma na imię Marcin – tel. 880545726
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2008, 16:00
Posty: 15
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 323 2.0 DiTD, BJ 99'

Postprzez Erastotenes » 31 maja 2010, 14:00

mdenis czy w obecnej chwili po regeneracji pompa ładnie się sprawuje?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez klapek » 3 cze 2010, 15:16

mam mazde 626 silnik 2.0 DITD siadla pompa jaki mialem koszt zamowilem w serwisie glowice pompy DENSO-1350zl i zamontowalem sam taki byl moj caly koszt naprawy.
klapek
 

Postprzez mart1982 » 27 wrz 2010, 19:22

Czy ktoś robil regenerację pompy w Płocku – MECHANIKA POJAZDOWA s.c Maria Popielarska, Andrzej Popielarski, 09-407 Płock ul. Otolińska 25 (poz. nr 4 w wykazie polecanych warsztatow w poradniku Xandyego) ?? Jaka ocena fachowości warsztatu i skuteczności regeneracji ?
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2009, 22:39
Posty: 67
Auto: 323f BJ, DiTD, 90KM, 2000 r.

Postprzez Riki » 27 wrz 2010, 21:13

mart1982 – nie pisz tego samego posta w dwóch tematach – prosze stosować się do regulaminu ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mart1982 » 27 wrz 2010, 21:32

zachłanność na wiedzę :D przyjąłem ostrzeżenie do wiadomości
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2009, 22:39
Posty: 67
Auto: 323f BJ, DiTD, 90KM, 2000 r.

Postprzez Riki » 27 wrz 2010, 21:35

:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez miszaw71 » 19 lis 2010, 18:43

Witam wszyskich forumowiczów dotkniętych problemem opisanym przez Madmana .
Miałem takie same objawy w mojej maździe premacy DITD 2001r: po zagrzaniu silnika – kontrolka świec żarowych pokazywała błąd 0216 (błąd początku wtrysku), silnik tracił moc po zapaleniu tej upierdliwej kontrolki. Podejmowałem liczne próby rozwiązania problemu:1.wymiana filtra paliwa, 2.sprawdzenie drożnosci przeplywu paliwa do i z pompy, 3.wizyta w servisie mazdy w Lublinie (totalna dezorientacja :| "fachowców" z sugestią co do regeneracji pompy w MABI!), 4.wizyta w "Autojaksa" podobnie jak w Lublinie z tym, że diagnozę wykonali za friko <spoko> i poradzili żebym pozbył się samochodu <nie> ,5.wymiana cieknącego zaworu TCV 800zł- wszystko na nic . Minęło – o zgrozo- 2 i 1/2 roku od zakupu sprowadzonej z Rzeszy "Madzi" iiiii.... dopiero wczoraj podczas wymiany zepsutej pompy wody (rozsypane łożysko) znajomy mechanik-pasjonat
– stwierdził, że jest przesunięte o 1 ząbek na pasku rozrządu koło pompy wtryskowej! <co?> !!!
Po prawidłowym ustawieniu pompy (dokładnie na znakach fabrycznych) stał się cud <czarodziej> ! Mazda zyskała na mocy , znienawidzona kontrolka świec żarowych świeciła tylko wtedy kiedy powinna tzn. przy załączaniu stacyjki i do tej pory nie zapaliła się ani razu!!! Problem rozwiązany <jupi> ! Już nie myślę o sprzedaży Madzi, żona uradowana bo to ona głównie ją ujeżdza. Dziwi mnie tylko fakt, że nikt przez te 2 i 1/2 roku na to nie wpadł? :> .Piszę te słowa dla tych co ich kierują od razu do Mabi itp.
P.S. Myślenie ma przyszłość! <co?>
miszaw71
 

Postprzez Ariel77 » 21 lis 2010, 12:06

klapek napisał(a):mam mazde 626 silnik 2.0 DITD siadla pompa jaki mialem koszt zamowilem w serwisie glowice pompy DENSO-1350zl i zamontowalem sam taki byl moj caly koszt naprawy.

Można prosić o jakieś szczegóły tej operacji jak i samej diagnozy co do uszkodzonej głowiczki?
Początkujący
 
Od: 4 lis 2010, 16:40
Posty: 7
Skąd: Elbląg
Auto: 626 1999 DiTD 101

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6