Witam.
Od około 3 dni, przy maksymalnie skręconych kołach w lewo, przy niskiej prędkości coś pisczy, nie mam pojęcia co to może być może ktoś miał podobny problem
Piszczenie paska pompy wspomagania – regulacja
Strona 1 z 1
- Od: 2 sie 2011, 11:39
- Posty: 9
- Skąd: Bobrowniki k.będina
- Auto: Mazda 626gw 2.0 ditd 99'
Też tak miałem ale po dłuższym postoju (np: z rana) ruszając ze skręconymi kołami coś zapiszczało okazało się ze prowadnice hamulców były zardzewiałe. Wiem że skręt koła nic do tego nie ma ale u mnie ucichło
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Pasek klinowy napędzający pompę wspomagania jest za luźny, bądź wyrobiony i piszczy. Trzeba podciągnąć lub wymienić. Jedź do kogoś kto ma blade pojęcie to Ci zrobi raz dwa, bo jak za bardzo naciągnięty to zniszczy łożyska. Można stopniowo podciągać i sprawdzać czy już przestało piszczeć.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
No trzeba uważać z naciągiem bo łożysko może szczelić w każdym momencie. Wymiana takiego paska to 15-20 min roboty. Wstępnie trzeba naciągnoć lekko żeby pasek się ułożył, pózniej po kilku kilometrach znowu sprawdzić i ewentualnie dociągnąć.
Only japanise technik...
Witam podłącze się pod temat wymieniłem paski na wiosnę i teraz pojawiło się piszczenie chodzi o pasek napędzający pompę i sprężarkę jest za luźny. Próbowałem go dzisiaj trochę podciągnąć jednak śruba która do tego służy ani drgnie, a na siłę nie chcę bo boję się, że coś urwę. I tu moje pytanie czy ta śruba ma jakąś blokadę lub czy trzeba wcześniej popuścić pompę żeby to podciągnąć i czy trzeba ją dokręcać czy popuszczać bo spotkałem się z różnymi rozwiązaniami?
- Od: 21 lut 2011, 21:32
- Posty: 40
- Skąd: Tarnów
- Auto: 323bj 2002r. 1,6 98KM
Yogi8300
Trzeba popuścić pompę na śrubie, następnie popuszczasz kontrę przy mechanizmie naciągania paska "śruba z boku" i teraz bierzesz się za naciąganie kręcąc długą śrubką w prawo
Trzeba popuścić pompę na śrubie, następnie popuszczasz kontrę przy mechanizmie naciągania paska "śruba z boku" i teraz bierzesz się za naciąganie kręcąc długą śrubką w prawo
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6