pamięć eprom pompy wtryskowej
1, 2
Podepne sie.
Mianowicie kolega ma GF DiTD, byla po dzwonie wyklepal itd.
Byla slaba palila duzo bez mocy kopcila, sprawdzilem bledy i wyszly 3-y bledy EGR-a (polaczenia wezykow nie byly prawidlowe), i byl kolejny blad 1649 wskazujacy na sterownik pompy czy tez epromu wlasnie, prawdopodobnie jest to taka puszka czarna gdzies przy nadkolu przy pompie serwo.
Sprawdzales moze jaki masz u siebie kod bledu ?
Mianowicie kolega ma GF DiTD, byla po dzwonie wyklepal itd.
Byla slaba palila duzo bez mocy kopcila, sprawdzilem bledy i wyszly 3-y bledy EGR-a (polaczenia wezykow nie byly prawidlowe), i byl kolejny blad 1649 wskazujacy na sterownik pompy czy tez epromu wlasnie, prawdopodobnie jest to taka puszka czarna gdzies przy nadkolu przy pompie serwo.
Sprawdzales moze jaki masz u siebie kod bledu ?
witam dzięki zgóry za zaiteresowanie sie moim problemem ,objawy sa takie ze nie ma mocy.Jakies pół roku temu serwis w Długołęce koło wrocławia stwierdził że jest padnięta turbina naprawiłem i dalej było to samo (troche lepiej ale to nie było tak jak na początku)ciężko ruszyć madzią ze świateł co do odpalania to uważam że raczej jest wpożądku troche gożej w mrozy ale ogólnie jest dobrze.Moja maxV to ledwie 150 na bardzo długiej prostej.Przez cały czas mryga kontrolka świec żarowych mryga wydaje mi się że w jednakowych odstępach czasu serwi stwirdził błąd p-1649 PAMIĘĆ EPROM POMPY WTRYSKOWEJ nie wiem gdzie najlepiej sie z tym udac serdecznie proszę o pomoc pozdrawiam
jacky1978
Posty: 1
Od: wczoraj, 18:00
Prywatna wiadomośćWyślij e-mail do jacky1978
jacky1978
Posty: 1
Od: wczoraj, 18:00
Prywatna wiadomośćWyślij e-mail do jacky1978
- Od: 14 lut 2010, 19:00
- Posty: 11
- Skąd: wroclove
- Auto: 626 GE 1.8 16V
626 GF 2.O 16V DiTD
A sprawdziłeś połączenia PAMIĘĆ ROM pompy (3 przewody) z komputerem silnika? czy są ok..może coś się przetarło lub zaśniedziało. Kiedyś się spotkałem z postem na forum opla, tam też stosowano podobną pompę i w pamięciach z powodu temperatury odlutowaly się wewnątrz pamięci styki bo pamięć była za blisko bloku silnika. w Mazdach tego problemu nikt nie sygnalizował. Ponoć podmiana samej pamięci jest nie jest groźna bo pompu są bardzo dokłanie wykonywane i róźnice map dla poszczególnych pomp się tylko nieznacznie róźnią. tak słyszałem.
M.
M.
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
Witam!!!A gdzie szukać tego połączenia?U mnie też nie ma mocy,a po przekroczeniu 2500 obr zaczyna migać kontrolka świec żarowych.Podłączenie do komputera nic nie dało-nie znalazł błędów.Po odpaleniu silnika kontrolka gaśnie.Po przekroczeniu 2500 i załączeniu się turbiny znowu się zapala.Masakra w ogóle nie mogę się rozpędzić powyżej 110km/h.A pedał przyśpieszacza w pewnym momencie nie reaguje na wciskanie gazu do oporu.Może poprostu pompa mi padła,ale nie mogę zdjagnozować problemu braku mocy.Filtry powymienane.Pozdrawiam
- Od: 18 sie 2010, 20:36
- Posty: 18
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DITD 2000r
Witam mam ten sam blad (P1649) przy czym kontrolka zalacza sie raz na jakis czas a nastepnie znowu OK. Roznie to bywa czasem zalaczy sie podczas jednego odpalenia a juz przy nastepnym nie mruga . Przewody przy samej pamieci wygladaja OK ale musze sprawdzic jeszcze te przy PCM. Watpie zeby padla pamiec (chyba ze wariuje od temperatur). Ktos juz sie z tym uporal i moze sie pochwalic jakie bylo rozwiazanie oraz przyczyna ?
- Od: 8 sty 2008, 14:19
- Posty: 81
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '01
Ja mam inne pytanie. Czy to od pamięci EPROM jest uzależnione to czy silnik ma 101 czy 110 KM? Raczej komputer jest ten sam, turbo ładuje tyle samo a pompa jeż jest ta sama.
Neonixos666 napisał(a):Czy to od pamięci EPROM jest uzależnione to czy silnik ma 101 czy 110 KM
Jest fabrycznie inaczej zaprogramowany (info z mabi od kuchni)
Komputer inny, pompa ta sama ale ma inaczej ustawione dawki (większe)
5020 to RF4 a pompa 5001 to RF2.
Miron-Ww napisał(a):Czyli wystarczy przełożyć kompa i ze 101 mam 110 kM ?
kierownik napisał(a):jeśli komputer to się chyba wiąże z innymi problemami przy okazji
Nie warto się w to bawić... lepiej po prostu grzebnąć to co masz.
Mi chodzi o to czym się różni RF4F 101 od 110 bo z tego co piszesz Riki to pompy w RF4F są takie same, komp inny? (Inna mapa czy w ogóle inna bajka?) no i ta pamięć EPROM.
Witam!
Miałem mały pożar w komorze silnika – spalił się rozrusznik wraz z nim przewody i jeden czujnik.
Proszę braci forumowiczów o zidentyfikowanie tego czujnika – jaki numer oryginału ew. jaki zamiennik.
samochód jak w temacie: 323f 2.0 DiTD 2001r.
Czujnik znajduje się pod pompą jak na zdjęciach:
Może ktoś dysponuje takim zbędnym czujnikiem? Chętnie kupie wraz z kostką...
z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam
Adam
Miałem mały pożar w komorze silnika – spalił się rozrusznik wraz z nim przewody i jeden czujnik.
Proszę braci forumowiczów o zidentyfikowanie tego czujnika – jaki numer oryginału ew. jaki zamiennik.
samochód jak w temacie: 323f 2.0 DiTD 2001r.
Czujnik znajduje się pod pompą jak na zdjęciach:
Może ktoś dysponuje takim zbędnym czujnikiem? Chętnie kupie wraz z kostką...
z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam
Adam
Ostatnio edytowano 30 lis 2011, 15:18 przez teris, łącznie edytowano 1 raz
-
teris
dzięki za info..
Przed chwilą udało mi się znaleźć używkę za 190pln – tylko sprzedawca nie zdradził do czego to służy, żebym sam tego nie znalazł
jeszcze raz wielkie dzięki!
Przed chwilą udało mi się znaleźć używkę za 190pln – tylko sprzedawca nie zdradził do czego to służy, żebym sam tego nie znalazł
jeszcze raz wielkie dzięki!
-
teris
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6