Wycieki z instalacji coolera. Podobno zawsze coś tam cieknie.
Strona 1 z 1
Zawsze jest troche oleju w dolocie. Pewna ilosc oleju bierze sie z odpowietrzenia silnika. Odma podlaczona jest przed turbina i stad moze brac sie troche oleju. Ale jesli z rur wylewa sie olej to juz jest gorzej np.puscily uszczelnienia turbosprezarki.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf napisał(a):Odma podlaczona jest przed turbina
no tak a intercooler sporo za turbiną. Mój jest suchy, a z odmy raczej nie daje tyle żeby aż ciekło, chyba że naprawde sie coś dzieje. Mój cooler jest suchutki i nie wydaje mi sie żeby wdmuchiwany olej do przepustnicy razem z powietrzem to było coś dobrego a napewno jego obecność w układzie o tym świadczy.
A z olejem zassanym przez turbo i wdmuchniętym do silnika mam spore doświadczenie, wierzcie mi w taki sposób zepsuł mi sie Lublin
Tylko się cieszyć.Waluś napisał(a):Mój cooler jest suchutki
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Tylko się cieszyć
no toć baa :D
a mój niestety nie jest suchutki...
na 1000km na recyrkulatorze spalin pojawiają się ok 2 krople oleju, co przy temperaturze i wietrze w komorze silnika daje obraz jakby wszystko było zalane olejem. Zastanawiałem się, czy nie uszczelniać recyrkulatora, ale jak zobaczyłem jak wygląda komora spalania w cylindrze w tym modelu, to powiedziałem to samo co mechanik – lepiej, żeby żadna "zbłąkana" kropla nie wpadła do cylindra. Wolę przyzwyczaić się do brudnego silnika, niż czekać kiedy "kropla" nie zmieści się przy sprężaniu i zblokuje się między tłokiem a głowicą...
na 1000km na recyrkulatorze spalin pojawiają się ok 2 krople oleju, co przy temperaturze i wietrze w komorze silnika daje obraz jakby wszystko było zalane olejem. Zastanawiałem się, czy nie uszczelniać recyrkulatora, ale jak zobaczyłem jak wygląda komora spalania w cylindrze w tym modelu, to powiedziałem to samo co mechanik – lepiej, żeby żadna "zbłąkana" kropla nie wpadła do cylindra. Wolę przyzwyczaić się do brudnego silnika, niż czekać kiedy "kropla" nie zmieści się przy sprężaniu i zblokuje się między tłokiem a głowicą...
Kropla nie zblokuje sie bo do silnika leci raczej mgla olejowa(lopatki turbiny robia niezly mlyn ). Ale w dieslu moze byc niebezpiecznie kiedy turbina pusci bardzo mocno olej(totalne uszkodzenie) i wtedy moze dojsc do rozbiegania sie silnika czyli moze wyjsc korba bokiem itp
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf napisał(a):Ale w dieslu moze byc niebezpiecznie kiedy turbina pusci bardzo mocno olej(totalne uszkodzenie) i wtedy moze dojsc do rozbiegania sie silnika czyli moze wyjsc korba bokiem
Otóż to właśnie, tak miałem w Lublinku, co prawda korba bokiem nie wyszła, ale silnik zamknoł obrotomierz, połamał jeden rant na tłoku i na dwóch tłokach pierścienie i najważniejsze – głowice szlak trafił – pękła na 2 i 3 fortkomorze aż cud że blok ocalał byłem w szoku że zrobiła sie na nim tylko jedna malutka ryska i obeszło sie bez szlifu i tulejowania
Turbo RULEZZZ – fajna zabawka, ale zaniedbana i uszkodzona, przynajmniej w dieslu stanowi zagrożenie
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6