Problem z odpaleniem po wimianie uszczelniaczy

Postprzez Mysza » 29 lis 2009, 22:53

Przejrzyjcie wszystko dokladnie, pewnie cos nie podpięte, albo jakies podciśnienie uwalone.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez Hugo » 29 lis 2009, 23:03

robert772 napisał(a):a na którym wałku jest ten aparat jak ja mam dwa wałki
Na pierwszym od przodu (jak na fotce powyżej), a raczej napędzany jest pierwszym wałkiem od przodu. Co do obrócenia aparatu o 180 stopni to jeśli był wyciągany (a raczej był) to moze być powodem tych problemów. Miałem identyczne objawy (plus jeszcze coś takiego jak blokowanie się silnika po kilku obrotach rozrusznika). Okazało się, że źle wsadziłem aparat zapłonowy.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez xan » 1 gru 2009, 00:00

Ja dzisiaj odpaliłem sprzęta po wymianie świec i startowaniu z przewodów + starter w sprayu jednak nie do końca to pomogło. Podczas jazdy strasznie przerywa przy dodawaniu gazu i "kaszle". Dodatkowo jak stałem na światłach, to najpierw się przymulała (jakbym nie puścił gazu to by zgasła) a po jakichś 2 sekundach wchodziła już na obroty (oczywiście przerywając). Jak kumpel będzie mial trochę czasu to poproszę go żeby sprawdził mi ten aparat zapłonowy. Tylko jak rozpoznać czy jest źle założony?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 23:16
Posty: 159
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F, DOHC 1.5 16V

Postprzez Bimbak » 1 gru 2009, 00:22

a przewody są ok, nie iskrzą? Są dobrze podłączone? tak z ciekawości. Można by sprawdzić też kolejność zapłonu. xan sprawdź też czy aby na 100% wszystko jest podpięte. Warto też sprawdzić kody błędów, może coś podpowiedzą.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Mysza » 1 gru 2009, 02:14

xan, a odcinek dolotu miedzy przepustnica a przeplywomierzem jest szczelny? Jak silnik pracuje to nic nie syczy?
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez xan » 2 gru 2009, 16:49

Przewody nie iskrzą. Były testowane. Kolejność przewodów też ok. Co do sprawdzania błędów to musze trochę o tym poczytać bo nie mam pojęcia jak to sprawdzać. Dolot też raczej szczelny. Nigdy nie miałem z tym problemów ale nie zaszkodzi sprawdzić. Tylko jak? Czy wystarczy "smarować" benzyną i patrzeć czy obroty nie rosną czy jest jakiś inny sposób? I jak sprawdzić kolejność zapłonu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 23:16
Posty: 159
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F, DOHC 1.5 16V

Postprzez robert772 » 6 gru 2009, 16:01

no panowie autko jeździ, nie wiem co było powodem nie odpalania; mechanik ściągnął głowice, poczyścił zawory, zmienił pierścienie i z powrotem poskładał wszystko tak, jak w książce napisane. auto na szczęście ożyło, i na razie jest okey.
koszty: uszczelniacze 77, pierścienie 230, uszczelka pod głowice 130, pod miske 50, pod pokrywe zaw. 70, dodatkowo 2 zimeringi od 15do30,olej+filtr 70, plus robocizna
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez Mysza » 6 gru 2009, 17:48

A po co pierścienie? Brała olej? Nie było ciśnienia na cylindrach?
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez robert772 » 8 gru 2009, 18:23

ciśnienie było, ale bardzo dymiła, a olej brała w ilości około 1l/1000km.
miały być tylko uszczelniacze, ale że po wymianie nie mogłem jej odpalić, trzeba było zdjąć glowice, a jak zdjąć głowice, to już poszedłem na całego, żeby wszystko się kręciło jak trzeba.
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez Mysza » 8 gru 2009, 18:32

Musial zle zlozyc rozrząd po wymianie uszczelniaczy.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez xan » 16 gru 2009, 18:38

Ja parę dni temu odebrałem samochód od mechanika ale niestety problem pozostał. Trzeba będzie szukać dalej :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 23:16
Posty: 159
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F, DOHC 1.5 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6