Problem z odpaleniem po wimianie uszczelniaczy

Postprzez robert772 » 29 lis 2009, 12:54

witam wszystkich! jestem nowy na forum więc prosze o tolerancje.
problem mój polega na tym, że po wymianie uszczelniaczy zaworów auto nie chce odpalić. Uszczelniacze były wymieniane z powodu dymienia na zimnym silniku, bez ściągania głowicy, rozrząd był oznaczony więc jest na swoim miejscu, ciśnienie też było mierzone i jest ok, świece iskre podają, wtryski podają paliwo. Powinno działać , a nie działa.
Czy ma ktoś może jakieś pomysły?
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez Hazu » 29 lis 2009, 13:11

Kompresja była mierzona przed wymianą usczelniaczy czy po?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez robert772 » 29 lis 2009, 13:15

po wymianie
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez xan » 29 lis 2009, 14:56

Mam ten sam problem. Po remoncie silnika auto ma problem o odpaleniem na zimnym silniku. W chwili obecnej wogole nie mogę jej odpalić. Wcześniej musiałem ją długo kręcić i nawet jak złapała to przez jakies 15 sekund chodziła na ok 500 obrotów, później dopiero wchodziła na odpowiednie. Jak już chwilę pochodziła to nie było najmniejszego problemu z odpaleniem nawet po ok 3-4 godzinach, Następnego dnia jednak problem powracał :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 23:16
Posty: 159
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F, DOHC 1.5 16V

Postprzez robert772 » 29 lis 2009, 15:02

no tak, tylko mi wogóle nie chce odpalić, innymi słowy, wszysko działało przed naprawą tylko dymiło, teraz nie działa.
Nie wiem czy może jakieś zabezpieczenia są czy coś innego, jeszcze spróbujemy ją odpalić na holu, a jak wyjdzie kicha to prowzdze ją do elektryka na komp.
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez xan » 29 lis 2009, 15:13

No mi też już wogóle nie odpala. Pisałem o tym wyżej. Jadę zaraz po nowe świece bo dziś zauważyłem, że jak trochę pokręcę to zalewa świece na 2 i 3 garze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 23:16
Posty: 159
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F, DOHC 1.5 16V

Postprzez Redoo » 29 lis 2009, 16:04

Kompresja jest,iskra jest,paliwo dochodzi więc musi zapalić!A z aparatem zapłonowym wszystko ok!?nic nie po przestawialiście?Może jakiś czujnik wstrząsowy ale skoro paliwo podaje i jest iskra to chyba nie,sprawdźcie zapłon!!!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez xan » 29 lis 2009, 17:08

Niby iskra jest ale tak jakby szła tylko na 2 gary bo 2 swiece zalewa. Nawet odpalny z przewodów nie chce odpalic. Raz odpaliła na chwilkę, trochę się potrzęsła i zgasła. Co do aparatu to wcześniej myslałem że jest uszkodzony, ponieważ mazda strasznie przerywała na niskich obrotach. Po remoncie silnika przerywanie ustało. Zaczął się jednak ten problem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 23:16
Posty: 159
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F, DOHC 1.5 16V

Postprzez robert772 » 29 lis 2009, 17:30

a gdzie jest w 626 wyłącznik wstrząsowy
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez Redoo » 29 lis 2009, 17:31

sprawdźcie te aparaty zapłonowe!!! robert772 nie wiem gdzie jest ale kiedyś miałem przypadek zmienialiśmy silnik w Fordzie i to samo było okazało się ze ten czujnik dawał popalić ale skoro masz iskrę i paliwo dochodzi to chyba jest ok z tym czujnikiem!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez rumunn95 » 29 lis 2009, 18:52

jak tam u ciebie z luzami zaworowymi?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Redoo » 29 lis 2009, 19:37

rumunn95 a tam przypadkiem nie jest hydraulika?!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Hazu » 29 lis 2009, 19:39

Skoro kompresaja jest to i zawory podparte nie są.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez rumunn95 » 29 lis 2009, 20:02

Redo w fs-ie sa regulowane za pomoca odpowiedniej grubosci plytkami moze sie ssace nie otwieraja
Ostatnio edytowano 29 lis 2009, 20:07 przez rumunn95, łącznie edytowano 1 raz
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Hazu » 29 lis 2009, 20:07

rumunn95 napisał(a):moze sie ssace nie otwieraja?

nie moga sie nie otwierać, mogą się jedynie nie domykać
ale skoro kompresja jest, to znaczy że rozrząd jest OK
można jescze sprawdzić czy aparat zpłonowy nie jest o 180 stopni obrócony na walu rozrządu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Redoo » 29 lis 2009, 20:15

Hazu napisał(a):można jescze sprawdzić czy aparat zpłonowy nie jest o 180 stopni obrócony na walu rozrządu

oo i tutaj jest pies pogrzebany! tak mi się wydaje! ;)
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez robert772 » 29 lis 2009, 20:23

kompresja była sprawdzana starym czujnikiem pokazywał około 7atm, ale to nie jest wiarygodne.na których wypustach(a są 2 ) powinny być osadzone koła zębate wałków rozrządu
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez robert772 » 29 lis 2009, 20:28

a na którym wałku jest ten aparat jak ja mam dwa wałki i jakie ciśnienie ma być, dodam silnik oznaczony fs9
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Postprzez Hazu » 29 lis 2009, 20:51

Może te fotki pomogą?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez robert772 » 29 lis 2009, 21:25

dzięki bardzo za schematy, przydadzą sie, od jutra zaczynamy od nowa
Początkujący
 
Od: 29 lis 2009, 12:18
Posty: 9
Skąd: bełchatów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6