Strona 2 z 4

PostNapisane: 4 sty 2008, 11:21
przez brii
Mój mechanik powiedział, żeby jeszcze sprawdzić połączanie a okolicach rozrusznika...

PostNapisane: 4 sty 2008, 13:23
przez maxior
brii napisał(a):Mój mechanik powiedział, żeby jeszcze sprawdzić połączanie a okolicach rozrusznika...



nie wiem dzis zobacze ...


Panu Grzybowi dziękuje za cierpliwośc i juz sie staram cos z tym zrobic.

Grzyby napisał(a):Obstawiam jednak uszkodzenie alternatora w takiej sytuacji.


Ok to by było możliwe gdy był to 1 lub drugi alternator ale jest juz 3 i dalej to samo :–(

PostNapisane: 4 sty 2008, 13:34
przez Grzyby
maxior napisał(a):Ok to by było możliwe gdy był to 1 lub drugi alternator ale jest juz 3 i dalej to samo :–(

a one były wymieniane razem z regulatorem napięcia czy bez?
Może problem leży właśnie w regulatorze?

PostNapisane: 4 sty 2008, 13:35
przez BratCukierka
znając życie bez regulatora

PostNapisane: 4 sty 2008, 13:46
przez maxior
Grzyby napisał(a):a one były wymieniane razem z regulatorem napięcia czy bez?
Może problem leży właśnie w regulatorze?


To były 3 całkowicie nowe alternatory. Dwa jednakowe trzeci który obecnie używam
BluePrint. Qurcze wszystko lezy nie moge ruszyc z przebudowa mojej madzi a dokładniej
z car audio kupiłem wzmacniacz JBL CS-60 ale boje sie podpinac bo akumulator nie wytrzyma.
Teraz w aucie siedzi Radio Sony CDX-GT210 4 głosniczki 5x7 Punch P1572C i tuba
JBL BTX 250. Do tego wygłusze matami Dynamat 4 dzwi i bagażnik. Myśle że będzie GIT
brakuje tylko porządnego ładowania....no ale może się coś wyjaśni z ładowaniem.

PostNapisane: 4 sty 2008, 18:48
przez maxior
Czy ktos posiada schemat instalacji elektrycznej do tego modelu?? Przypomne 626 GF FS.



....marzyciel ;P

PostNapisane: 24 sty 2008, 17:09
przez maxior
Witam

Czy ktos mi moze powiedziec czy regulator napiecia w mazdzie jest zabudowany w alternatorze czy jest jakis inny oddzielny gdzies w samochodzie??

PostNapisane: 24 sty 2008, 17:16
przez alf28
maxior napisał(a):jest zabudowany w alternatorze

PostNapisane: 24 sty 2008, 17:24
przez maxior
Nie wiem dokładnie nie jestem mechanikiem wiec dlatego wyszło ze lamerskie pytanie zadaje
ale dalej nie moge zlokalizowac tego problemu wiec na 100%?? wbudowany??

PostNapisane: 24 sty 2008, 18:37
przez alf28
maxior napisał(a):Dodam ze zuważyłem iz czasem spadaja mi bardzo obroty tzn przy wsysprzęglaniu
spda do 200 moze 300 obrotów po czym wraca do normalnej wartosci obrotów czyli 800 na luzie.
może masz gdzieś jakieś zwarcie które mocno obciąża alternator(albo trzeba dolać płunu do chłodnicy bo układ zapowietrzony)FS ma bardzo stabilne obroty i nie powinny opadać,ani falować.

PostNapisane: 24 sty 2008, 23:13
przez maxior
Wydaje mi sie ze wina leży w zbyt małym akumulatorze bo jest 60ah a powinnien byc 70ah przynajmiej taki jest zalecany. Zauważyłem to w prosty sposób mianowicie obciążyłem włączajac radio ogrzewanie tylnej szyby itp obroty wtedy spadaja bardzo szybko i czasem samochod sie "dławi" jesli dodam zbyt mało gazu.

PostNapisane: 25 sty 2008, 00:42
przez alf28
maxior napisał(a):Wydaje mi sie ze wina leży w zbyt małym akumulatorze bo jest 60ah
napewno jest wystarczająco duży i pojemność aku bym wykluczył.bo kupując aytko miałem wrzucony 34 ah i było ok teraz mam 61 i różnicy nie widze

maxior napisał(a):obciążyłem włączajac radio ogrzewanie tylnej szyby itp obroty wtedy spadaja bardzo szybko i czasem samochod sie "dławi" jesli dodam zbyt mało gazu.
cokolwiek byś nie załączył w samochodzie;on ma trzymać obroty bez dodawania gazu i nie ma prawa go dławić.

PostNapisane: 27 sty 2008, 15:18
przez maxior
[/quote]może masz gdzieś jakieś zwarcie które mocno obciąża alternator(albo trzeba dolać płunu do chłodnicy bo układ zapowietrzony)FS ma bardzo stabilne obroty i nie powinny opadać,ani falować.[/quote]

Co do płynów sprawdzałem wszystkie sa w normie płyn od chłodnicy tez. Obroty faluja tzn wchodza troszke powyzej lub ponizej 800 na biegu jałowym i czasem gdy wysprzeglam spadaja do minimum i znów wskakuja na 800. Co do zwarcia to nie mam pojecia sprawdziłem dzis podłączenie radia i suba wszystko tak jak byc powinno. Dodam że obroty faluja tylko wtedy na biegu jałowym gdy obciąże elektryke . Więc dalej szukam przyczyny.....alf28 wielkie dzięki za sugestie. Pozdro!!

PostNapisane: 2 lut 2008, 12:53
przez maxior
Witam

Panowie problem ładowania rozwiązany!!! Aż głupio powiedziec co było przyczyną, a więc prczyczyną był
z...any miernik kolegi <killer> to własnie mam ochote z nim zrobic. Ja tu tyłek zawracam dla szanownych forumowiczów. Dzis zajechałem do innego mechanika mówie mu jaki problem otwieram mache startuje engine on podłancza i mówi ze jest wszystko wporzadku ładowanie było 14.08 do 14.15. Z jednej strony bardzo sie ucieszyłem z drugiej zas szlak mnie strzelił że porządny mechanik jak sądziłem działa na takim sprzęcie :| . Zabieram sie za podłanczanie wzmacniacza i wygłuszanie autka matami jak zrobi sie troszke cieplej i przestanie padac. Dziekuje wszystkim za pomoc.

PostNapisane: 2 lut 2008, 12:56
przez Grzyby
no to pięknie .....
Ja bym mu kazał zapłacić za te alternatory ....

PostNapisane: 2 lut 2008, 13:05
przez maxior
Przynajmiej za jeden bo kosztował mnie prawie 140funtów nowy szlak mnie normalnie trafił. Prawdopodobnie pewnie nie musiałem zmieniac alternatora wogole bo miernik pokazywał tak na starcie taka sama wartosc była na nowym i na starym utopiłem tylko kase i kupe nerwów!! :(

PostNapisane: 2 lut 2008, 13:12
przez alf28
maxior napisał(a):więc prczyczyną był
z...any miernik kolegi

:| chciałem o tym wspomnieć ale,to było za proste.

PostNapisane: 14 maja 2008, 18:13
przez mops
[quote="alf28"][quote="maxior"]Dodam ze zuważyłem iz czasem spadaja mi bardzo obroty tzn przy wsysprzęglaniu
spda do 200 moze 300 obrotów po czym wraca do normalnej wartosci obrotów czyli 800 na luzie.[/quote


A ten problem już rozwiązałeś? bo ja mam podobny :(

alternator mazda xedos v6 2.l

PostNapisane: 10 sty 2009, 13:13
przez rafalhecka
Witam forumowiczów.
Mam problem z moim samochodem mam Mazdę xedos v6
2.L Kupiłem alternator po regeneracji po wymianie okazało się że się świeci kontrolka ładowania ,napięcie ładowania wynosi przy wolnych obrotach i bez urządzeń pobierających prąd 15,3 a przy włączonych wynosi 12,2 przy większych obrotach rośnie wartość do ok 15 ,03
I tu przechodzę do pytania, dlaczego kontrolka się świeci i czy wartość ładowania jest poprawna ..?
I czy pasuję alternator z mazdy 323 f, 626 do mazdy xedos ?

PostNapisane: 10 sty 2009, 16:18
przez bazyl wspaniały
rafalhecka napisał(a): czy pasuję alternator z mazdy 323 f, 626 do mazdy xedos ?

z V6 mazdy z tego okresu (poza Millerem) którejkolwiek pojemności powinien podejść