Słabe ładowanie akumulatora jaka przyczyna??

Postprzez brii » 4 sty 2008, 10:21

Mój mechanik powiedział, żeby jeszcze sprawdzić połączanie a okolicach rozrusznika...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 22:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez maxior » 4 sty 2008, 12:23

brii napisał(a):Mój mechanik powiedział, żeby jeszcze sprawdzić połączanie a okolicach rozrusznika...



nie wiem dzis zobacze ...


Panu Grzybowi dziękuje za cierpliwośc i juz sie staram cos z tym zrobic.

Grzyby napisał(a):Obstawiam jednak uszkodzenie alternatora w takiej sytuacji.


Ok to by było możliwe gdy był to 1 lub drugi alternator ale jest juz 3 i dalej to samo :–(
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez Grzyby » 4 sty 2008, 12:34

maxior napisał(a):Ok to by było możliwe gdy był to 1 lub drugi alternator ale jest juz 3 i dalej to samo :–(

a one były wymieniane razem z regulatorem napięcia czy bez?
Może problem leży właśnie w regulatorze?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez BratCukierka » 4 sty 2008, 12:35

znając życie bez regulatora
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 19:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez maxior » 4 sty 2008, 12:46

Grzyby napisał(a):a one były wymieniane razem z regulatorem napięcia czy bez?
Może problem leży właśnie w regulatorze?


To były 3 całkowicie nowe alternatory. Dwa jednakowe trzeci który obecnie używam
BluePrint. Qurcze wszystko lezy nie moge ruszyc z przebudowa mojej madzi a dokładniej
z car audio kupiłem wzmacniacz JBL CS-60 ale boje sie podpinac bo akumulator nie wytrzyma.
Teraz w aucie siedzi Radio Sony CDX-GT210 4 głosniczki 5x7 Punch P1572C i tuba
JBL BTX 250. Do tego wygłusze matami Dynamat 4 dzwi i bagażnik. Myśle że będzie GIT
brakuje tylko porządnego ładowania....no ale może się coś wyjaśni z ładowaniem.
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez maxior » 4 sty 2008, 17:48

Czy ktos posiada schemat instalacji elektrycznej do tego modelu?? Przypomne 626 GF FS.



....marzyciel ;P
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez maxior » 24 sty 2008, 16:09

Witam

Czy ktos mi moze powiedziec czy regulator napiecia w mazdzie jest zabudowany w alternatorze czy jest jakis inny oddzielny gdzies w samochodzie??
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez alf28 » 24 sty 2008, 16:16

maxior napisał(a):jest zabudowany w alternatorze
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 09:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez maxior » 24 sty 2008, 16:24

Nie wiem dokładnie nie jestem mechanikiem wiec dlatego wyszło ze lamerskie pytanie zadaje
ale dalej nie moge zlokalizowac tego problemu wiec na 100%?? wbudowany??
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez alf28 » 24 sty 2008, 17:37

maxior napisał(a):Dodam ze zuważyłem iz czasem spadaja mi bardzo obroty tzn przy wsysprzęglaniu
spda do 200 moze 300 obrotów po czym wraca do normalnej wartosci obrotów czyli 800 na luzie.
może masz gdzieś jakieś zwarcie które mocno obciąża alternator(albo trzeba dolać płunu do chłodnicy bo układ zapowietrzony)FS ma bardzo stabilne obroty i nie powinny opadać,ani falować.
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 09:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez maxior » 24 sty 2008, 22:13

Wydaje mi sie ze wina leży w zbyt małym akumulatorze bo jest 60ah a powinnien byc 70ah przynajmiej taki jest zalecany. Zauważyłem to w prosty sposób mianowicie obciążyłem włączajac radio ogrzewanie tylnej szyby itp obroty wtedy spadaja bardzo szybko i czasem samochod sie "dławi" jesli dodam zbyt mało gazu.
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez alf28 » 24 sty 2008, 23:42

maxior napisał(a):Wydaje mi sie ze wina leży w zbyt małym akumulatorze bo jest 60ah
napewno jest wystarczająco duży i pojemność aku bym wykluczył.bo kupując aytko miałem wrzucony 34 ah i było ok teraz mam 61 i różnicy nie widze

maxior napisał(a):obciążyłem włączajac radio ogrzewanie tylnej szyby itp obroty wtedy spadaja bardzo szybko i czasem samochod sie "dławi" jesli dodam zbyt mało gazu.
cokolwiek byś nie załączył w samochodzie;on ma trzymać obroty bez dodawania gazu i nie ma prawa go dławić.
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 09:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez maxior » 27 sty 2008, 14:18

[/quote]może masz gdzieś jakieś zwarcie które mocno obciąża alternator(albo trzeba dolać płunu do chłodnicy bo układ zapowietrzony)FS ma bardzo stabilne obroty i nie powinny opadać,ani falować.[/quote]

Co do płynów sprawdzałem wszystkie sa w normie płyn od chłodnicy tez. Obroty faluja tzn wchodza troszke powyzej lub ponizej 800 na biegu jałowym i czasem gdy wysprzeglam spadaja do minimum i znów wskakuja na 800. Co do zwarcia to nie mam pojecia sprawdziłem dzis podłączenie radia i suba wszystko tak jak byc powinno. Dodam że obroty faluja tylko wtedy na biegu jałowym gdy obciąże elektryke . Więc dalej szukam przyczyny.....alf28 wielkie dzięki za sugestie. Pozdro!!
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez maxior » 2 lut 2008, 11:53

Witam

Panowie problem ładowania rozwiązany!!! Aż głupio powiedziec co było przyczyną, a więc prczyczyną był
z...any miernik kolegi <killer> to własnie mam ochote z nim zrobic. Ja tu tyłek zawracam dla szanownych forumowiczów. Dzis zajechałem do innego mechanika mówie mu jaki problem otwieram mache startuje engine on podłancza i mówi ze jest wszystko wporzadku ładowanie było 14.08 do 14.15. Z jednej strony bardzo sie ucieszyłem z drugiej zas szlak mnie strzelił że porządny mechanik jak sądziłem działa na takim sprzęcie :| . Zabieram sie za podłanczanie wzmacniacza i wygłuszanie autka matami jak zrobi sie troszke cieplej i przestanie padac. Dziekuje wszystkim za pomoc.
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez Grzyby » 2 lut 2008, 11:56

no to pięknie .....
Ja bym mu kazał zapłacić za te alternatory ....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez maxior » 2 lut 2008, 12:05

Przynajmiej za jeden bo kosztował mnie prawie 140funtów nowy szlak mnie normalnie trafił. Prawdopodobnie pewnie nie musiałem zmieniac alternatora wogole bo miernik pokazywał tak na starcie taka sama wartosc była na nowym i na starym utopiłem tylko kase i kupe nerwów!! :(
Początkujący
 
Od: 1 sty 2008, 14:51
Posty: 25
Skąd: Birmingham

Postprzez alf28 » 2 lut 2008, 12:12

maxior napisał(a):więc prczyczyną był
z...any miernik kolegi

:| chciałem o tym wspomnieć ale,to było za proste.
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 09:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez mops » 14 maja 2008, 17:13

[quote="alf28"][quote="maxior"]Dodam ze zuważyłem iz czasem spadaja mi bardzo obroty tzn przy wsysprzęglaniu
spda do 200 moze 300 obrotów po czym wraca do normalnej wartosci obrotów czyli 800 na luzie.[/quote


A ten problem już rozwiązałeś? bo ja mam podobny :(
mops
 

Postprzez rafalhecka » 10 sty 2009, 12:13

Witam forumowiczów.
Mam problem z moim samochodem mam Mazdę xedos v6
2.L Kupiłem alternator po regeneracji po wymianie okazało się że się świeci kontrolka ładowania ,napięcie ładowania wynosi przy wolnych obrotach i bez urządzeń pobierających prąd 15,3 a przy włączonych wynosi 12,2 przy większych obrotach rośnie wartość do ok 15 ,03
I tu przechodzę do pytania, dlaczego kontrolka się świeci i czy wartość ładowania jest poprawna ..?
I czy pasuję alternator z mazdy 323 f, 626 do mazdy xedos ?
rafalhecka
 

Postprzez bazyl wspaniały » 10 sty 2009, 15:18

rafalhecka napisał(a): czy pasuję alternator z mazdy 323 f, 626 do mazdy xedos ?

z V6 mazdy z tego okresu (poza Millerem) którejkolwiek pojemności powinien podejść
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 18:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6