Witam serdecznie od jakiegoś czasu jestem szczesliwym posiadaczem mazdy 626 V 2.0 115 km od tego czasu został wymieniony kompletny rozrzad wraz z pompą wody, świece, przewody WN, uszczelka pod kolektorem dolotowym, czyszczenie przepustnicy wraz z wymianą uszczelek, dorobienie złącza diagnostycznego obd II w kabinie , filtry, wymiana oleju uszczelka pod kolektorem wydechowym ale niestety albo mechanik zpaprał robotę albo jest jakaś nieszczelność w kolektorze bo po otwarciu maski widać wydostające się spaliny z kolektora ale nie w tym rzecz. Mój problem jest taki że
ciężko się wkręca do 3000 rpm, jest strasznie zamulona po podpięciu interfejsu i sprawdzeniu Forscanem wywala błąd P1100 – występująca chwilowo usterka obwodu MAF
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika(Power Train Chain Control Module)
jaka może być przyczyna wyżej wymienionego błędu?
z góry dziękuję i pozdrawiam!
mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100
Strona 1 z 1
A może po prostu nieszczelny dolot? Jeśli z odczytów lambdy wynika, że mieszanka jest za bogata, to sterownik stwierdza "nie no, przepływomierz musi zaniżać, skoro mnie zalewa". Nie ma kodu błędu oznaczającego nieszczelny dolot, bo i jak sterownik miałby to zdiagnozować? Sprawdź obejmy i poprzeginaj na pracującym silniku wszystkie wężyki powietrzne w okolicach króćców przepustnicy, regulatora ciśnienia i puszki filtra węglowego.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6