Strona 1 z 1

Głowica 1.8 90KM

PostNapisane: 3 sty 2018, 21:16
przez Czyżyk96
W mojej 626 1.8 90KM na 90% wypaliła się uszczelka pod głowicą. Obecny przebieg wynosi 287tys. Na LPG przejechałem 90tys. Oprócz uszczelki pojawił się jeszcze jeden problem mianowicie silnik nierówno pracuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Obawiam się, że głowica również nadaje się do regeneracji. Mięliście może podobny przypadek? Jakich + – muszę spodziewać się kosztów?

PostNapisane: 4 sty 2018, 18:14
przez sebekle
ja za zrobienie głowicy łącznie z nowymi prowadnicami i szlifowaniem wszystkiego co się dało dałem 700zł

Re: Głowica 1.8 90KM

PostNapisane: 7 sty 2018, 19:52
przez dj4xm
A ja dodam, że to 700zł co kolega podał wyżej to tak optymalnie-minimalnie, ja za samo szlifowanie głowicy + 2 zawory były wymieniane i oczywiście wyregulowane płytkami (co powinno się robić co 90tys. na LPG) już zapłaciłem 350zł, średnio uszczelka pod głowicę 100zł plus nowy olej i filtr i płyn chłodniczy 250zł już 700zł a robocizna, pozostałe uszczelki, a w sumie jak głowicę ściągnie to i pierścienie (200-300zł) wypada wymienić, bo i tak już nie wiele dojdzie roboty, także 1500-2000zł szykuj (bo pierdołami się uskłada – a nie wiadomo kiedy miałeś wymieniany rozrząd jak już trochę po jeżdżone to też trzeba wymienić), żeby zrobić to mając ręce i nogi, a nie na odwal się ;–)
...ale oczywiście zawsze możesz zrobić samą głowicę, bo wybór należy do Ciebie, tylko nie polecamy.

PostNapisane: 8 sty 2018, 09:40
przez grzech_z
dj4xm napisał(a):...ale oczywiście zawsze możesz zrobić samą głowicę, bo wybór należy do Ciebie, tylko nie polecamy.


albo swapa i części troszkę zostanie :)

[Usunięte]

PostNapisane: 11 sty 2018, 17:36
przez 33mec
PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 11 sty 2018, 18:09.
Powód: Spam

PostNapisane: 11 sty 2018, 21:29
przez Czyżyk96
Co nowego słychać u Madzi.
Mechanik ściągnął głowice. Z tego co mówił że nie widział na uszczelce żadnych uszkodzeń. Na razie głowice zawiózł na sprawdzanie szczelności. Słyszeliście o przypadkach pęknięcia głowicy?
Dodatkowo wypalony jest czujnik spalania stukowego co by mogło trochę tłumaczyć nierówna pracę silnika.
I jeszcze jedno zacinają się 2 popychacze? (tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem)

PostNapisane: 25 sty 2018, 21:48
przez Czyżyk96
Głowica była prawdopodobnie trochę krzywa. Podczas planowania za pierwszym przejechaniu nie złapało w jednym miejscu kanału olejowego i to było winne dostaniem się oleju do płynu.
Gdyby ktoś jeszcze zamierzał robić głowicę polecam od razu wymienić pierścienie. Ja nie wymieniłem i teraz żałuję.

Re: Głowica 1.8 90KM

PostNapisane: 3 lut 2018, 17:39
przez myday
A jakie były objawy, że zdecydowałeś się na tę operację? Bo może niepotrzebnie, skoro mechanik mówi, że uszczelka nieuszkodzona?

PostNapisane: 28 lut 2018, 12:25
przez Czyżyk96
Do płynu chłodniczego dostawał się olej.