Głowica 1.8 90KM
Strona 1 z 1
W mojej 626 1.8 90KM na 90% wypaliła się uszczelka pod głowicą. Obecny przebieg wynosi 287tys. Na LPG przejechałem 90tys. Oprócz uszczelki pojawił się jeszcze jeden problem mianowicie silnik nierówno pracuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Obawiam się, że głowica również nadaje się do regeneracji. Mięliście może podobny przypadek? Jakich + – muszę spodziewać się kosztów?
A ja dodam, że to 700zł co kolega podał wyżej to tak optymalnie-minimalnie, ja za samo szlifowanie głowicy + 2 zawory były wymieniane i oczywiście wyregulowane płytkami (co powinno się robić co 90tys. na LPG) już zapłaciłem 350zł, średnio uszczelka pod głowicę 100zł plus nowy olej i filtr i płyn chłodniczy 250zł już 700zł a robocizna, pozostałe uszczelki, a w sumie jak głowicę ściągnie to i pierścienie (200-300zł) wypada wymienić, bo i tak już nie wiele dojdzie roboty, także 1500-2000zł szykuj (bo pierdołami się uskłada – a nie wiadomo kiedy miałeś wymieniany rozrząd jak już trochę po jeżdżone to też trzeba wymienić), żeby zrobić to mając ręce i nogi, a nie na odwal się ;–)
...ale oczywiście zawsze możesz zrobić samą głowicę, bo wybór należy do Ciebie, tylko nie polecamy.
...ale oczywiście zawsze możesz zrobić samą głowicę, bo wybór należy do Ciebie, tylko nie polecamy.
Co nowego słychać u Madzi.
Mechanik ściągnął głowice. Z tego co mówił że nie widział na uszczelce żadnych uszkodzeń. Na razie głowice zawiózł na sprawdzanie szczelności. Słyszeliście o przypadkach pęknięcia głowicy?
Dodatkowo wypalony jest czujnik spalania stukowego co by mogło trochę tłumaczyć nierówna pracę silnika.
I jeszcze jedno zacinają się 2 popychacze? (tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem)
Mechanik ściągnął głowice. Z tego co mówił że nie widział na uszczelce żadnych uszkodzeń. Na razie głowice zawiózł na sprawdzanie szczelności. Słyszeliście o przypadkach pęknięcia głowicy?
Dodatkowo wypalony jest czujnik spalania stukowego co by mogło trochę tłumaczyć nierówna pracę silnika.
I jeszcze jedno zacinają się 2 popychacze? (tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem)
Głowica była prawdopodobnie trochę krzywa. Podczas planowania za pierwszym przejechaniu nie złapało w jednym miejscu kanału olejowego i to było winne dostaniem się oleju do płynu.
Gdyby ktoś jeszcze zamierzał robić głowicę polecam od razu wymienić pierścienie. Ja nie wymieniłem i teraz żałuję.
Gdyby ktoś jeszcze zamierzał robić głowicę polecam od razu wymienić pierścienie. Ja nie wymieniłem i teraz żałuję.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6