Różnica między 1.8 a 2.0

Postprzez lukaszrg » 27 lip 2017, 08:16

Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć ta dziwna rzecz a mianowicie rozmiar nominalnych pierścieni w 1.8 i w 2.0 jest taki sam. To gdzie jest ta różnica w pojemności? Większy skok tłoka czy tylko tłok inny? Glowice niby są te same. Zastanawia mnie to bardzo bo szukam kumplowi silnika 2.0 ale jest ich mało a 1.8 jest zdecydowanie więcej i w lepszych pieniądzach
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 13:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Postprzez sebekle » 27 lip 2017, 17:26

skok tłoka
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez grzech_z » 28 lip 2017, 08:18

lukaszrg napisał(a): Zastanawia mnie to bardzo bo szukam kumplowi silnika 2.0 ale jest ich mało a 1.8 jest zdecydowanie więcej i w lepszych pieniądzach


Szukać 2.0 – nie pakować się w 1.8
Ja 4 lata latam po swapie na taki właśnie od Pana Romana z Hencaru i końca tego silnika nie widać :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez chudya » 1 sie 2017, 11:48

Czy to 1.8, czy 2.0, jest to określenie pojemności SKOKOWEJ, więc kształt denka tłoka nie ma żadnego znaczenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6