Wypadanie zapłonów po wymianie silnika GF/GW 2.0 115

Postprzez Redisson » 23 maja 2017, 12:31

witam Jako nowicjusz proszę o pomoc lub ewentualne podpowiedzi .po wymianie silnika 2.0 16V 115 KM . Do mazdy 2001 wstawiono silnik z przed liftowej 99 rok , odpala jedzie może troszkę gubi mocy i więcej pali oczywiście przez wypadanie zapłonów co wskazuje komp. /zrobiono sprawdzenie ustawienia rozrządu , ciśnienia na tłokach -ok , ustawienie zaworów ,sprawdzone cewka ,przewody ,nowe świece ,silniczek krokowy itp / Nadal NIC ,może to zbieg okoliczności ale tez nie działa klima -sterowanie chyba bo na krótko sprężarka mrozi ,na kostce od przekaźnika pod maska blisko prawego reflektora ta co załącza sprężarkę jest jeden plus dwa minusy i minus sterujący ,czy to dobrze ? Pomocy <płacze>
Początkujący
 
Od: 23 maja 2017, 11:32
Posty: 8 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 626 GF-GW 2001 2.0 16V 115

Postprzez Redisson » 29 maja 2017, 07:49

Klimatronic już chodzi więc nie miał wpływu na wypadanie zapłonów , więc walczę nadal osamotniony w koncepcjach
Początkujący
 
Od: 23 maja 2017, 11:32
Posty: 8 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 626 GF-GW 2001 2.0 16V 115

Postprzez grzech_z » 29 maja 2017, 08:31

Redisson napisał(a):Klimatronic już chodzi więc nie miał wpływu na wypadanie zapłonów , więc walczę nadal osamotniony w koncepcjach


Jesteś pewien, że kable VN są dobre? Świece jednakowej barwy?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez Redisson » 29 maja 2017, 08:59

świece nowe ,kable i cewka sprawdzone kilka razy ,ciśnienie na cylindrach i przerwy na zaworach sprawdzone ,ustawienie rozrządu sprawdzone , można nią normalnie jeździć , trzęście sie na wolnych obrotach i może ma przy normalnej jeździe troszkę mniejszą moc , podczas jazdy nie szarpie , silnik nie dymi ani na zimno ani jak jest rozgrzany
Początkujący
 
Od: 23 maja 2017, 11:32
Posty: 8 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 626 GF-GW 2001 2.0 16V 115

Postprzez dansomi » 29 maja 2017, 17:39

Pod komputer podpinałeś? Włożyłeś silnik z GF a nie przypadkiem GE(po zdjeciach zauwazylem ze sie troche roznia, sam mialem przekladke)?

Kable, swiece jakiej firmy ? Cisnienie jakie ci wyszlo ?(mi wyszlo 15 13.5 14.5 14.5 jak ostatnio mierzylismy).

Robiles reset ecu(odpiac kleme, wcisnac hamulec na 30sekund, podpiac kleme i odpalac)?

Silnik ma LPG ? Na poprzednim silniku samochod dzialal i czy dzialal poprawnie ? Wymieniales silnik bo ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 09:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez Redisson » 30 maja 2017, 07:24

Był podpięty pod komputer ale nie specjalistyczny dla Mazdy , silnik jest GF tylko przed liftowy , Świece i kable sprawdzone były zmieniane dwa komplety i efekt ten sam , nawet kupiłem nowe i nowy filtr paliwa . Ciśnienie pomierzone przez mechanika i zawory sprawdzone i jest OK ,zero dymków na zimnym i na ciepłym . Takiego resetu nie robiłem , a jeśli wyjmę akumulator na godzinę czy efekt jest ten sam ? Silnik bez LPG. Na poprzednim silniku działał idealnie, jedyna wada to pęknięcie uszczelniacza i dym jak by sie coś paliło :)
Początkujący
 
Od: 23 maja 2017, 11:32
Posty: 8 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 626 GF-GW 2001 2.0 16V 115

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6