Wypadanie zapłonów po wymianie silnika GF/GW 2.0 115
Strona 1 z 1
witam Jako nowicjusz proszę o pomoc lub ewentualne podpowiedzi .po wymianie silnika 2.0 16V 115 KM . Do mazdy 2001 wstawiono silnik z przed liftowej 99 rok , odpala jedzie może troszkę gubi mocy i więcej pali oczywiście przez wypadanie zapłonów co wskazuje komp. /zrobiono sprawdzenie ustawienia rozrządu , ciśnienia na tłokach -ok , ustawienie zaworów ,sprawdzone cewka ,przewody ,nowe świece ,silniczek krokowy itp / Nadal NIC ,może to zbieg okoliczności ale tez nie działa klima -sterowanie chyba bo na krótko sprężarka mrozi ,na kostce od przekaźnika pod maska blisko prawego reflektora ta co załącza sprężarkę jest jeden plus dwa minusy i minus sterujący ,czy to dobrze ? Pomocy
Redisson napisał(a):Klimatronic już chodzi więc nie miał wpływu na wypadanie zapłonów , więc walczę nadal osamotniony w koncepcjach
Jesteś pewien, że kable VN są dobre? Świece jednakowej barwy?
szerokości
grzech
grzech
świece nowe ,kable i cewka sprawdzone kilka razy ,ciśnienie na cylindrach i przerwy na zaworach sprawdzone ,ustawienie rozrządu sprawdzone , można nią normalnie jeździć , trzęście sie na wolnych obrotach i może ma przy normalnej jeździe troszkę mniejszą moc , podczas jazdy nie szarpie , silnik nie dymi ani na zimno ani jak jest rozgrzany
Pod komputer podpinałeś? Włożyłeś silnik z GF a nie przypadkiem GE(po zdjeciach zauwazylem ze sie troche roznia, sam mialem przekladke)?
Kable, swiece jakiej firmy ? Cisnienie jakie ci wyszlo ?(mi wyszlo 15 13.5 14.5 14.5 jak ostatnio mierzylismy).
Robiles reset ecu(odpiac kleme, wcisnac hamulec na 30sekund, podpiac kleme i odpalac)?
Silnik ma LPG ? Na poprzednim silniku samochod dzialal i czy dzialal poprawnie ? Wymieniales silnik bo ?
Kable, swiece jakiej firmy ? Cisnienie jakie ci wyszlo ?(mi wyszlo 15 13.5 14.5 14.5 jak ostatnio mierzylismy).
Robiles reset ecu(odpiac kleme, wcisnac hamulec na 30sekund, podpiac kleme i odpalac)?
Silnik ma LPG ? Na poprzednim silniku samochod dzialal i czy dzialal poprawnie ? Wymieniales silnik bo ?
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Był podpięty pod komputer ale nie specjalistyczny dla Mazdy , silnik jest GF tylko przed liftowy , Świece i kable sprawdzone były zmieniane dwa komplety i efekt ten sam , nawet kupiłem nowe i nowy filtr paliwa . Ciśnienie pomierzone przez mechanika i zawory sprawdzone i jest OK ,zero dymków na zimnym i na ciepłym . Takiego resetu nie robiłem , a jeśli wyjmę akumulator na godzinę czy efekt jest ten sam ? Silnik bez LPG. Na poprzednim silniku działał idealnie, jedyna wada to pęknięcie uszczelniacza i dym jak by sie coś paliło
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6