Dławienie się oraz słaba moc

Postprzez mos2005 » 22 lut 2017, 19:35

Witam mam taki problem, odnośnie dławienia nie występuje zawsze a dzieje się gdy docisnę mocniej pedał wtedy zaczyna się dławić i szarpać, wtedy muszę powoli naciskać żeby się rozkręciła. Drugi problem jest taki ze jadąc i widząc jakąś górkę wzniesienie powiedzmy 2-3 km to jak się wcześniej nie rozpędzę to "żółw" a zdarza się że nie można, ale powiedzmy jadąc 80km/h to wciskając gaz nie pójdzie więcej a nawet spadnie do 70km/h, a tak prościej to nie ma siły :(. Mam zamiar podjechać do mechanika i moje pytanie co może być przyczyną lub gdzie szukać problemu
Ostatnio edytowano 22 lut 2017, 21:26 przez mos2005, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 14 gru 2014, 16:49
Posty: 14
Auto: Mazda 626 1.8 1999r. Kb5

Postprzez vitmich » 22 lut 2017, 20:36

Dołączam się do problemu. Mam taki sam – czasem po mocniejszym wciśnięciu gazu obroty spadają, a po jakiś 2-3 sekundach widzę niebieską chmurkę w tylnym lusterku. Jak się powoli naciska to jest ok.
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2015, 19:57
Posty: 8
Auto: Mazda 626 GW 1999r. 2.0 benz.

Postprzez hak64 » 22 lut 2017, 22:08

Odczytać błędy, bo o wróżki tu trudno, a problem leży w dawkowaniu paliwa.
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2015, 09:08
Posty: 448 (2/23)
Auto: Mercedes 300SE

Postprzez lukaszrg » 23 lut 2017, 09:26

Ja miałem takie problemy jak przeskoczyl pasek rozrządu. Proponuje to sprawdzić
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 12:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Postprzez mos2005 » 23 lut 2017, 16:30

Przed wymiana rozrządu też nie miała siły ale już nie pamiętam czy szarpało
Początkujący
 
Od: 14 gru 2014, 16:49
Posty: 14
Auto: Mazda 626 1.8 1999r. Kb5

Postprzez grzech_z » 24 lut 2017, 08:38

mos2005 napisał(a):Przed wymiana rozrządu też nie miała siły ale już nie pamiętam czy szarpało


Kable WN masz sprawne?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez mos2005 » 25 lut 2017, 00:25

Też do spr. kable. mam nadzieję że mechanik sprawdzi to jakoś a nie bd wymieniał po kolei aż trafi co jest nie tak
Początkujący
 
Od: 14 gru 2014, 16:49
Posty: 14
Auto: Mazda 626 1.8 1999r. Kb5

Postprzez lukaszrg » 25 lut 2017, 11:48

Ja zmieniłem w swojej prawie wszystko i dalej ja mulilo. Wkoncu zerknalem na razrzad. Znaki pokrywały się niemal idealnie ale jednak wałek ssacy był przestawiony o 1 ząbek. Po przestawieniu wszystko wróciło do normy. Sprawdź też luzy zaworowe no i cały układ zaplonowy
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 12:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Postprzez mos2005 » 2 mar 2017, 16:57

Już po problemie winna była świeca od świecy przewód poszedł wymienione i jest ok szkoda że tak drogo :(
Początkujący
 
Od: 14 gru 2014, 16:49
Posty: 14
Auto: Mazda 626 1.8 1999r. Kb5

Postprzez grzech_z » 3 mar 2017, 08:08

mos2005 napisał(a):Już po problemie winna była świeca od świecy przewód poszedł wymienione i jest ok szkoda że tak drogo :(


Prędzej odwrotnie :)
Też kiedyś walczyłem i to chyba było z prawie nowymi kablami NGK. Co wkręciłem świece to po 1kkm padała. Zamieniłem kable miejscami i eureka – druga świeca padła. Tak zakończyłem finansowanie NGK :)
Tańsze o połowę Tesle póki co dają radę :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6