Zaczne od objawów. Od 2 dni moja mazda dziwnie odpala. Pali od tyku a po 2-3 sekundach gasnie. Wcisniecie pedalu gazu nic nie zmienia, tez zgasnie. Tak sie dzieje do 3-4 prob potem jest juz ok. Silnik zimny po nocy. Na cieplym narazie nie zauważyłem problemów.
Do reki poszedł elm 327 i forscan:
-p1602 – brak komunikacji pomiedzy modulem immobilaizera a pcm
-p1624 – licznik transmisji danych immobilaizera=0
-p1633- zbyt wysokie napiecie akumulatora
Po skasowaniu bledow powracaja spowrotem. Czy te dwa pierwsze moga miec cos wspolnego ze auto mi gasnie po odpaleniu? dodam ze na desce nie zapala sie wtedy kontrolka immo.. A Co z tym wysokim napieciem aku? Mierzylem miernikiem i jest 14,4V ?
Bledy p1602 p1624 p1633
Strona 1 z 1
może poszedł regulator napięcia i sieje błędy na immo,
po kilku odpaleniach słabnie trochę aku więc i napięcie, być może dlatego potem jest ok,
oddaj auto do elektryka, niech sprawdzi alternator
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
po kilku odpaleniach słabnie trochę aku więc i napięcie, być może dlatego potem jest ok,
oddaj auto do elektryka, niech sprawdzi alternator
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Też tak miałem, że odpalał dopiero za 3 razem.Tylko, że u mnie to było zrobione 'obejście' immo.
Zaraz po kupnie samochód wogole nie chciał zapalić i poprzedni właściciel powiedział że miał kiedyś problem z połączeniem kostki od immo pod kierownicą. Poruszalem kablami i miałem spokój. Spróbuję jeździć na drugim kluczyku
Spróbuj ścisnąć trytytką wtyczkę i puszkę immo tak żeby nie była luźna.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6