FS 2,0 115KM prędkość maksymalna w praktyce
Strona 1 z 1
Witam,
czy ktoś swoją 626 z takim motorem zbliżył się chociaż do danych katalogowych tj 198km/h? Mój Brief tak podaje i strony internetowe, w oryginalnej Niemieckiej instrukcji brak danych o prędkości maksymalnej i przyśpieszeniu.
czy ktoś swoją 626 z takim motorem zbliżył się chociaż do danych katalogowych tj 198km/h? Mój Brief tak podaje i strony internetowe, w oryginalnej Niemieckiej instrukcji brak danych o prędkości maksymalnej i przyśpieszeniu.
- Od: 30 lis 2014, 21:54
- Posty: 11
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 626 GF sedan lift 2,0 FS 115KM
201 z gpsa,licznik pokazywal ok 210,ale bylo chyba delikatnie z gorki. Powtarzalne 195 z gpsa na wzglednie plaskim, ale i w miare pustym, wszystko na lpg. Jednak czasami, w szczegolnosci latem jak jest cieplo, to ciezko 190gps osiagnac. Wyniki na kole od M6 i oponie 205/50/16. Licznikowe 273kkm obecnie.
Ja dziś miałem 170km/h bo warunki więcej nie pozwoliły i czułem że do tych 180-185 pewnie bym dociągnął ale katalogowe 198km/h raczej nie da rady. Przebieg tylko 182000km. Pewny bo sam auto sprowadziłem od osoby, która miała je 9 lat...
- Od: 30 lis 2014, 21:54
- Posty: 11
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 626 GF sedan lift 2,0 FS 115KM
Proponuje zmiane tematu na ogólny dla GF/GW i przeniesienie do tematu ogólnego a nie silnikowego, bo niby co, inne wersje maja sobie załozyc oddzielne tematy?
1.8 100HP LPG power 176km/h wg. GPS i brakło wolnych pasów Serię zrobi, może ciut ponad.
1.8 100HP LPG power 176km/h wg. GPS i brakło wolnych pasów Serię zrobi, może ciut ponad.
205 gps 210 licznik na lpg
- Od: 21 gru 2014, 22:12
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 2.0 115 '00
lasic100 napisał(a):Mi w lecie nie udało się przekroczyć 180km/h na prostej. Z lekkiej górki dobiło do 200 ale tego nie licze. 626GW 2.0FS
To cos jest nie halo.
Dzis udało się zrobic jeden wiecej (186) niz mówi katalog na LPG
lasic100 napisał(a):Mi w lecie nie udało się przekroczyć 180km/h na prostej
PeKa napisał(a): cos jest nie halo.
Dzis udało się zrobic jeden wiecej (186) niz mówi katalog
Błąd pomiarowy 5% może załatwić to że 180 zostało przekroczone, a 186 nie zostało osiągnięte
Fabrycznie jest 198 lub 199 dla 115hp w sedanie i liftbacku, jesli tyle osiagnie ktos na prostej, zmierzone odpowiednim sprzetem to mozna mowic o zdrowym silniku. Samochod musi tez jechac na fabrycznej wielkosci kolach. Jednak w praktyce, gdy samochod ma juz kilkanascie lat i przebieg rzedu 300 tys (bo tyle ma zdecydowana wiekszosc) to w miare sprawne dobicie do 190 uwazam za naprawde dobry i zdrowy wynik.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6