Jaki sterownik silnika

Postprzez motylek322 » 20 lis 2017, 16:28

Znam metodę z odłączanie puszki z immo. Niestety często bywa tak, że po odłączeniu muszę czekać kilka godzin aż ponownie odpali. Lekko to irytujące :) Ogólnie stres bo do miejsca przeznaczenia dojeżdżam ale z powrotem już bywa różnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 10:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez grzech_z » 21 lis 2017, 09:30

motylek322 napisał(a):Raczej zdecyduję się na wymianę sterownika + immo + kluczyk. Pytanie pierwsze czy wystarczy w/w elementy wymienić i ok czy potrzeba jeszcze innych zabiegów. Pytanie drugie nowy kluczyk nosić ze starym i tym drugim odpalać auto czy musowo przerabiać stacyjkę ? Dwa kluczyki w pobliżu immo nie będą wprowadzały jakiegoś konfliktu.


No jak wymienisz kluczyk to i stacyjkę. Jak zakupisz komplet, to możesz też kupić surowy klucz z miejscem na "pastylkę" i po dorobieniu wydłubać z zakupionego kluczyka i sobie przełożyć. Będzie wtedy jeden. Unikając kosztów, możesz jeździć z dwoma bo immo musi być blisko stacyjki i to pod odpowiednim kontem. Kiedyś opisywałem moje boje z kluczykiem i immo.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez motylek322 » 21 lis 2017, 13:11

Chcę uniknąć dodatkowego dłubania. Odpowiedz mi na następujące pytania: Czy układ stary kluczyk w stacyjce a nowy wiszący obok będzie działał ? Czy stare immo nie będzie się kłóciło z nowym jeżeli zastosuję w/w układ ?

OK nie było pytania :)
Zadzwoniłem do Hencar-u i wszystko mi wyjaśniono. Trzeba rozciąć oba kluczyki i wymienić pastylkę immo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 10:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez grzech_z » 22 lis 2017, 08:42

motylek322 napisał(a):Chcę uniknąć dodatkowego dłubania. Odpowiedz mi na następujące pytania: Czy układ stary kluczyk w stacyjce a nowy wiszący obok będzie działał ? Czy stare immo nie będzie się kłóciło z nowym jeżeli zastosuję w/w układ ?

OK nie było pytania :)
Zadzwoniłem do Hencar-u i wszystko mi wyjaśniono. Trzeba rozciąć oba kluczyki i wymienić pastylkę immo.


Tu czytałeś?
www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f ... k&start=20
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez motylek322 » 24 lis 2017, 12:26

Dzięki za linka. Mimo, że chciałem ominąć "prace ręczne" musiałem je wykonać. Oba kluczyki czyli mój pasujący do stacyjki oraz nowy, który otrzymałem razem ze sterownikiem i immo rozciąłem, wyjąłem pastylki od immo i je zamieniłem. Teraz mam jeden stary kluczyk z nowym immo. Muszę się zorientować ile kosztuje zaprogramowanie samej pastylki aby mieć zapasowy kluczyk. Piszę o samej pastylce bo mam drugi kluczyk pasujący do stacyjki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 10:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez grzech_z » 24 lis 2017, 14:50

motylek322 napisał(a): Muszę się zorientować ile kosztuje zaprogramowanie samej pastylki aby mieć zapasowy kluczyk. Piszę o samej pastylce bo mam drugi kluczyk pasujący do stacyjki.


Czekaj, a samemu tą kombinacją alpejską to nie można? Czy to centralny tylko?
Jeżeli nie można to gdzieś czytałem że przeprogramowanie 100pln ale to dawno było – jak sam walczyłem z tematem.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez motylek322 » 24 lis 2017, 15:05

Nie wiem co masz na myśli pisząc "centralny" Ja mam zwykły kluczyk z immo i osobno pilota do zamka. Potrzebuję drugi kluczyk bo jak bym zgubił ten jedyny do immo i sterownika to mam ponowną wymianę kompletu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 10:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez dansomi » 19 gru 2017, 00:36

Ja dorabiałem kluczyk z immo, koszt 100zł, myślę że jak chcesz samo immo dorobić to niekoniecznie wyjdzie cię taniej. Szukaj po różnych punktach bo słyszałem ceny na poziomie nawet 200zł, 150, 130 i 99, wziąłem najtańszą opcję i jest wszystko git ;) Polecam zrobić sobie już scyzoryk jak jest opcja, u mnie w temacie pokazałem taki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Postprzez motylek322 » 19 gru 2017, 07:59

Dorobiłem samo immo. Programowanie w punkcie gościowi zajęło ok.20 s i skasował mnie 50 zł. Fajna stawka godzinowa wychodzi :) A, w cenie nowy transponder.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 10:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez dansomi » 19 gru 2017, 12:42

Transponder jest ogólnie tani z tego co wiem, bardziej chodzi o zarobek na maszynie która jest zapewnie bardzo droga ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2016, 08:43
Posty: 213 (0/5)
Skąd: KN/DW
Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6