po wymianie pierscieni z alfy romeo

Postprzez woojas25 » 28 maja 2013, 09:11

czesc , musze sie pochwalic 2 tys temu wymieniłem pierscienie na pierscienie od alfy(inny olejowy 2 czesciowy) i zero zużycia oleju , i zero kopcenia ,
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez maxim_wawa » 28 maja 2013, 10:59

to napisz dokładnie nr. katalogowy dla potomnych – zdaj relacje po kolejnej wymianie oleju
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez woojas25 » 28 maja 2013, 11:24

macie tu numer z getze 08-110900-00 , jak na razie zero ubytku 5/30 az dziw bierze , kumpel do mpv tez montowal te pierscienie , ja mam przejechane 240 tys , z tego 100 tys na gaznie , silnik w srodku jak nowy , tylko zawory wydechy miały troche małe luzy , ale sie podszlifowało szklanki od spodu , i jest gicior

Dopisano 28 maja 2013, 11:25:

jakby ktos miał jakies pytania to piszcie , ja pracuje w sklepie motoryzacyjnym
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez woojas25 » 4 cze 2013, 15:31

zrobione 3000 tys i zero ubytku <jupi>
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez alk80 » 5 cze 2013, 19:51

szkoda że nie zrobiłeś fotorelacji z wymiany :) ale super że zaryzykowałeś i jeszcze bardziej super że to zadziałało z świetnym rezultatem
Ostatnio edytowano 7 cze 2013, 11:15 przez alk80, łącznie edytowano 1 raz
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez miro62 » 6 cze 2013, 10:25

woojas25 napisał(a):jakby ktos miał jakies pytania to piszcie , ja pracuje w sklepie motoryzacyjnym

Fajnie że się udało <spoko> mam ten sam motorek jak zacznie brać więcej niż literek na 10 tyśków to na pewno się odezwę ;)
miro62
 

Postprzez woojas25 » 6 cze 2013, 13:41

fotorelacja taka sama jak tu gdzies na forum widziałem standartowe procedury planowanie glowicy, nowe uszczelki z reinza glowica ssacy+wydechowy, koszta nawet nieduże , wszytko robiłem sam oprucz planowanie , silnik bardzo prosty wszystrko zrobione na aucie bez wyciagania silnika zawory wyregulowane (uszczelniacze wymieniałem rok temu bez zxdjemowania glowicy bylo ciezko ale dało sie , ale praktycznie zero efektu ) teraz jak rozebrałem silnik to pierscienie olejowe nie były zapieczone w tłoku , tylko byly jakies "skurczone" jak go wrzuciłem do cylindra to przelatywal bez zadnego oporu wypadał przez miske <lol> i mam wrazenie ze te pierscienie olejowe żeliwne są dużo trwalsze od tych ori
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6