Interfejs EurosCAN ELM 327 + adapter 17 PIN jak to podłączyć do Mazdy 626 1,8 2000r
1, 2
Witam wszystkich i zwracam się z prośbą o pomoc a mianowicie zakupiłem interfejs EurosCAN ELM 327 na allegro i nie mogę się połączyć z autkiem mrugają kontrolki w fejsie po kliknięciu połącz i po chwili wywala rozłączony używam programu ScanXL taki dostałem od sprzedającego system Win 7.Jeżeli ktoś zna temat bardzo proszę o kontakt a może z Radomia ktoś jest to chętnie bym się spotkał w celu oględzin tego ustrojstwa link do aukcji na której zakupiłem urządzenie http://allegro.pl/interfejs-mazda-2-3-5 ... 58610.html
- Od: 29 sie 2010, 20:02
- Posty: 8
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 2000r sedan
Witam przepraszam ,że się podpinam ,ale proszę o pomoc w podobnym problemie z gniazdem diagnostycznym . Czy dam radę podpiąć stare gniazdo widoczne na zdjęciu z interfejsem na OBD2 przez przelotkę adapter . Bardzo proszę o wyjaśnienie tej sytuacji . Posiadam Mazdę 626 2.0 GW (116 KM) jest to wersja kombi z 1999 roku o nazwie SPIRIT z silnikiem FS .
http://allegro.pl/interfejs-euroscan-us ... 49086.html
http://allegro.pl/adapter-przejsciowka- ... 92933.html
- Od: 8 mar 2013, 19:57
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 2.0 116 KM kombi
1999 rok
Mogę otworzyć interfejs i zrobić fote pinów może ktoś coś dojrzy,może faktycznie coś jest nie połączone chodziarz wczoraj udało mi się połączyć interfejs za pierwszym razem z Ford Transit z 2007r programem ScanMaster-ELM. Dodam jeszcze zdjęcie mojego gniazda w samochodzie.
- Od: 29 sie 2010, 20:02
- Posty: 8
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 2000r sedan
No faktycznie brak jest paru pinów ale jeszcze dziś spróbuje programem FORScan podobno też działa z naszymi Madziami i się odezwę pozdrawiam.A i jeszcze od sprzedawcy dostalem taki plik PDF zerknijcie na niego spróbuje według tej instrukcji.
- Załączniki
-
- ELM327 dla Mazda 17PIN - instrukcja.pdf
- (243.37 KiB) Pobrane 1034 razy
- Od: 29 sie 2010, 20:02
- Posty: 8
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 2000r sedan
zita napisał(a):Witam.
Jeśli dobrze popatrzyłeś to właśnie brak BUS+– w naszych Madziach.
jeśli to co podał mu sprzedający w tym PDF to od 2000r zmienia się użycie pinów, w które należy się wpiąć interface/m OBD – to tłumaczy brak pinów BUS+ i BUS-
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
artur425 napisał(a):Hmm to znaczy że ten interfejs nie przyda się u Nas do niczego? bo dziś zrobiłem jeszcze jedną próbę a mianowicie dopadłem program FORScan i połączył się efekty są takie jak na screenie
Deska rozdzielcza też by Ci to powiedziała, jak byś zmostkował dwa piny w gnieździe – max minuta roboty:)
Teraz do czasu straconego i kasy na interfejs musisz jeszcze dorzucić ok 100pln na czujnik ABS:)
szerokości
grzech
grzech
zita napisał(a):Witam.
Ja mam z 2000r ale produkcja to grudzień 99.Jest to lift.Mogę jedynie to co deska pokaże.
zobacz 3 stronę tego PDF, który podaje kolega jako instrukcje od sprzedającego – inne piny po lifcie są wykorzystywane do komunikacji niz przed liftem
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
MAXIM no jak widać tym programem połączyłem się ale powiedz mi jak połączyć się z ScanMaster-ELM lub PCMSCAN na tych mi bardzo zależy.
Edit: siegu
To co widzę że chyba nikt nie ma pomysłów jak połączyć się z tymi programami ?
Edit: siegu
To co widzę że chyba nikt nie ma pomysłów jak połączyć się z tymi programami ?
- Od: 29 sie 2010, 20:02
- Posty: 8
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 2000r sedan
A doczytałeś że musisz mieć kluczyk w pozycji "zapłon" ?!
Wisisz mi piwo
Tak serio to daj znać czy coś ruszyłeś dalej w tym temacie. Mam takie samo auto i rok i silnik i też mysle o zakupie jakiegoś interfejsa.
Pozdr., Mateusz
Wisisz mi piwo
Tak serio to daj znać czy coś ruszyłeś dalej w tym temacie. Mam takie samo auto i rok i silnik i też mysle o zakupie jakiegoś interfejsa.
Pozdr., Mateusz
- Od: 13 gru 2011, 22:53
- Posty: 27
- Auto: 626 (2000r) 1.8
POZNAŃ
Witam, ja dzisiaj byłem u diagnosty.. Oczywiscie musialem zakupic swoj kabelek bo do mazdy nie miał... Kabelek 17 pinowy do tej gornej czesci gniazda serwisowego. Z tego co podejrzałem to ma interfejs zakupiony z firmy AUTO KOM – taka była naklejka i nie wiem na jakim to podzespole jest. Używał za to programu AUTOCOM chyba CDP i udało mu sie sprawdzić co niektore rzeczy... nie wiem ile wiecej by sie dało sprawdzic ale mu sie spieszyło. Z kasowaniem mnie tez mu sie spieszylo.
Jak by nie patrzec moja mazda jest z końca 2000 roku i dało sie sprawdzic takie rzeczy jak działanie sondy lambda, wywaliło błąd napięcia na przepływce, ukazało wyłączenie kontrolki MIL. Nie wiem czy problem u Ciebie jest interfejs czy program czy też to że twój model Mazdy moze miec starszy komputerek.
Z poważaniem,
Mateusz
Jak by nie patrzec moja mazda jest z końca 2000 roku i dało sie sprawdzic takie rzeczy jak działanie sondy lambda, wywaliło błąd napięcia na przepływce, ukazało wyłączenie kontrolki MIL. Nie wiem czy problem u Ciebie jest interfejs czy program czy też to że twój model Mazdy moze miec starszy komputerek.
Z poważaniem,
Mateusz
- Od: 13 gru 2011, 22:53
- Posty: 27
- Auto: 626 (2000r) 1.8
POZNAŃ
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6