Raz odpala raz nie 626 FP – powod, zanieczyszczony zaworek odpowietrzajacy
1, 2
Panowie no to mam tym razem sam problem i koncept mi wygasł:
otóż odkąd się ociepliło mój wehikuł zgłupiał
raz odpala z palca, a raz kreci i w ogóle nie załapuje i tak mu zostaje – dalsze próby nic nie dają
co ciekawe nie ma żadnej zasady – czasami odpala z palca, potem znów odpali i kolejny raz odpali, pojeździ się, odstawi, i odpali od razu albo w ogóle nie odpali i odpali za powiedzmy godzinę.. albo i nie
wyjecie aku nie zmienia sytuacji
– sprawdziłem pompę paliwa i ciśnienie
– sprawdziłem iskrę
– sprawdziłem świece , przewody i co tylko przyszło do głowy
rece opadaja o co chodzi – co ciekawe wszystko wskazuje ze powinien zapalić o on nie chce
zastanawiam sie gdzie ewentualnie mogła sie dostać woda i co jeszcze moze powodowac brak checi zapłonu pomimo iskry, ruchu i podawanej wahy ? immo cos z cewka ? jakis czujnik ?
otóż odkąd się ociepliło mój wehikuł zgłupiał
raz odpala z palca, a raz kreci i w ogóle nie załapuje i tak mu zostaje – dalsze próby nic nie dają
co ciekawe nie ma żadnej zasady – czasami odpala z palca, potem znów odpali i kolejny raz odpali, pojeździ się, odstawi, i odpali od razu albo w ogóle nie odpali i odpali za powiedzmy godzinę.. albo i nie
wyjecie aku nie zmienia sytuacji
– sprawdziłem pompę paliwa i ciśnienie
– sprawdziłem iskrę
– sprawdziłem świece , przewody i co tylko przyszło do głowy
rece opadaja o co chodzi – co ciekawe wszystko wskazuje ze powinien zapalić o on nie chce
zastanawiam sie gdzie ewentualnie mogła sie dostać woda i co jeszcze moze powodowac brak checi zapłonu pomimo iskry, ruchu i podawanej wahy ? immo cos z cewka ? jakis czujnik ?
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Kurde... Najpierw bym podmienił cewkę.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
mam gdzies druga to zamienie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
...a ja się na razie przyzwyczaiłem i rano wpierw sekunda na pierwsze yhyhy, a za drugim razem normalnie odpala tak jak powinien za pierwszym. Trudno, nie będę szukał i grzebał
- Od: 26 kwi 2011, 04:16
- Posty: 81
- Skąd: Poznań/Ziemia Lubuska
- Auto: Mazda GF FS & Stag300+ , H 2000, ACR01, Tomasetto AT02
coraz wiecej wskazuje na immo bo odcina i wahe i LPG po 1 sek dlatego czasami probuje zalapac ale gasnie
pare otwarc i zamkniec auta i odpali
najgorsdze ze mam holenderski alarm mazdy a do niego grama diagramu
pare otwarc i zamkniec auta i odpali
najgorsdze ze mam holenderski alarm mazdy a do niego grama diagramu
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
lucas83 napisał(a):Ale przecież immobilizer masz fabryczny, więc gdyby coś z nim było nie tak, to po przekręceniu kluczyka kontrolka od niego powiedziałaby Ci o tym.
No niekoniecznie. Pamiętacie moje boje ze swapem i zmianą kompa i immo? Jak po przełożeniu kompa próbowałem odpalać kluczykiem ze starym immo i nowym przyłożonym do starego to kontrolka immo też gasła a auto nie odpalało. Dopiero rozdłubanie dwóch kluczyków i przekładka transpondera zadziałały. Tak, że myślę, że kontrolka sobie a immo sobie. Maxim a masz tylko jeden kluczyk?
Jak by co to mam komplet po zdechlaku 1.8
szerokości
grzech
grzech
grzech_z napisał(a):lucas83 napisał(a):Ale przecież immobilizer masz fabryczny, więc gdyby coś z nim było nie tak, to po przekręceniu kluczyka kontrolka od niego powiedziałaby Ci o tym.
No niekoniecznie. Pamiętacie moje boje ze swapem i zmianą kompa i immo? Jak po przełożeniu kompa próbowałem odpalać kluczykiem ze starym immo i nowym przyłożonym do starego to kontrolka immo też gasła a auto nie odpalało. Dopiero rozdłubanie dwóch kluczyków i przekładka transpondera zadziałały. Tak, że myślę, że kontrolka sobie a immo sobie. Maxim a masz tylko jeden kluczyk?
Jak by co to mam komplet po zdechlaku 1.8
no wlasnie nie mam fabrycznego bo mam w salonie w holandii zamontowany alarm Texalarm 2155 i za chinskiego boga nie moge znalezc do niego schematów
mam oba kluczyki i oba reaguja tak samo
narazie stwierdzilem ze alarm po rozbrojeniu blokuje pompe paliwa i zawór LPG po ok 1 sek a rozrusznik moze sobie krecic do usranej
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):no wlasnie nie mam fabrycznego bo mam w salonie w holandii zamontowany alarm Texalarm 2155 i za chinskiego boga nie moge znalezc do niego schematów
mam oba kluczyki i oba reaguja tak samo
narazie stwierdzilem ze alarm po rozbrojeniu blokuje pompe paliwa i zawór LPG po ok 1 sek a rozrusznik moze sobie krecic do usranej
znalazłem na elektrodzie
Każdy Texalarm posiada kartę z kodem, przy pomocy której można awaryjnie wyłączyć alarm i wpisać pilota.
http://www.m-sjoberg-ab.se/texalarm.htm
szerokości
grzech
grzech
i tu może być pies pogrzebany bo ja takowego nie posiadam, a przynajmniej nie znalazłem
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Jak po przełożeniu kompa próbowałem odpalać kluczykiem ze starym immo i nowym przyłożonym do starego to kontrolka immo też gasła a auto nie odpalało.
A w którym momencie gasła Ci ta kontrolka?
no wlasnie nie mam fabrycznego bo mam w salonie w holandii zamontowany alarm Texalarm 2155
Czyli rozumiem, że nie masz fabrycznego immobilizera Mazdy, tylko holenderski alarm z immobilizerem tak? Kluczyki masz z półotworem czy z pełną dziurą? Mam na myśli czarną obudowę.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):
Czyli rozumiem, że nie masz fabrycznego immobilizera Mazdy, tylko holenderski alarm z immobilizerem tak?
Kurde, może być taka opcja? Ja bym powiedział, że alarm sobie a immo sobie, dwa niezależne układy.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
pilota mam takiego
istnieje możliwość ze jako alarm dedykowany do mazdy jest kompatybilny z fabryczną wiązką i się go po prostu wpina w fabryczne immo
HGW bo wszystkie manuale są po holendersku a wersji alarmu jest od groma – masakra
z tego co wiem to centralka odcina 2 obwody elektryczne domyślnie ale nie wiem które i gdzie są wcięte
istnieje możliwość ze jako alarm dedykowany do mazdy jest kompatybilny z fabryczną wiązką i się go po prostu wpina w fabryczne immo
HGW bo wszystkie manuale są po holendersku a wersji alarmu jest od groma – masakra
z tego co wiem to centralka odcina 2 obwody elektryczne domyślnie ale nie wiem które i gdzie są wcięte
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Kurde, może być taka opcja? Ja bym powiedział, że alarm sobie a immo sobie, dwa niezależne układy.
Zgadza się, ale może mieć np. auto bez fabrycznego immobilizera, ale za to zamontowaną centralkę alarmową z funkcją odcięcia zapłonu (alarm z immobilizerem). Sytuacja o której wspomniałeś występuje np. w układzie, gdzie mamy fabryczny alarm i immobilizer. Wtedy są to dwa osobne układy (dwie centralki).
Maxim, obudź się po raz drugi! Pytałem o kluczyki, a nie o pilota.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
kluczyki oba z półotworem i mam kontrolke immo – mowie wam ze mam fabryczne immo powiazane z tym alarmem – glejty od tego texalarm mam razem z papierami holenderskimi i jest informacja o montazu w salonie dedykowanego zabezpieczenia alarmowego
zachciało mi sie holendra w morde
zachciało mi sie holendra w morde
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Czyli może być, że alarm jest podpięty w magistralę CAN, tak?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
no i panowie po tygodniu wieczornych walk w garażu wraz z kolega... znalazłem powód i jestem zupełnie zaskoczony...
problemem wcale nie był alarm jak przypuszczałem.. nie była nim nawet ani pompa paliwa ani jakiś przekaźnik czy stacyjka
problemem był odpowietrznik i zawór powrotu paliwa – po zgaszeniu w baku i na wężu powrotu tworzyło się takie ciśnienie, ze pompa nie miała siły pchnąć odpowiedniej ilości paliwa – w pewnym momencie przy wymuszeniu pracy pompy mało węża z cybantem nie zerwało .. pomiar ci8snienia dał wynik wprowadzający w konsternacje.. jakieś 3x więcej niż graniczne ciśnienie
przeczyszczenie zaworków przy baku i przy silniku rozwiązało problem.. ale cały czas się zastanawiam czemu do tego doszło
być może mój przypadek da rozwiązanie osobom którym auto załapuje po kilkukrotnym kręceniu rozrusznikiem – u mnie te symptomy występowały, na trochę przeszło a potem kaplica
problemem wcale nie był alarm jak przypuszczałem.. nie była nim nawet ani pompa paliwa ani jakiś przekaźnik czy stacyjka
problemem był odpowietrznik i zawór powrotu paliwa – po zgaszeniu w baku i na wężu powrotu tworzyło się takie ciśnienie, ze pompa nie miała siły pchnąć odpowiedniej ilości paliwa – w pewnym momencie przy wymuszeniu pracy pompy mało węża z cybantem nie zerwało .. pomiar ci8snienia dał wynik wprowadzający w konsternacje.. jakieś 3x więcej niż graniczne ciśnienie
przeczyszczenie zaworków przy baku i przy silniku rozwiązało problem.. ale cały czas się zastanawiam czemu do tego doszło
być może mój przypadek da rozwiązanie osobom którym auto załapuje po kilkukrotnym kręceniu rozrusznikiem – u mnie te symptomy występowały, na trochę przeszło a potem kaplica
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):przeczyszczenie zaworków przy baku i przy silniku rozwiązało problem.. ale cały czas się zastanawiam czemu do tego doszło
Wrzuć jakieś wycinki z workszopa z lokalizacją tych zaworków – na pewno się przyda potomnym:)
szerokości
grzech
grzech
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6