Mazda 626 1,8 FP '97-00r. za wysokie obroty od II do V biegu

Postprzez maxim_wawa » 10 sty 2012, 09:57

michnoll napisał(a):już dwóch niezależnych mechaników powiedziało mi, że sprzegło jest git. Nie ma nagłych spadków po "odjęciu" sprzegła i jest podobno ok.


prosty test sprawnosci sprzgla, rusz z 5, jesli sprzeglo jest ok to powinienes zgasicauto, jeslisieslizga to da rade z gazem ruszyc, przy wiekszych silnikach lekko podciaga sie reczny zeby zwiekszyc obciazenie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez michnoll » 10 sty 2012, 19:55

Ok maxim_wawa zaraz idę wykonać Twój test i luchne wody na kolektor dolotowy co by mieć jakieś pojęcie o możliwych awariach wskazywanych tu przez Was. Pozdrawiam.


godz. 20:20

Ok to już wszystko wiem (a właściwie jestem w d...uszy) sprzęgło jest git gaśnie przy ruszaniu na IV jak i na V biegu.
Nalałem tyle wody na kolektor, że pół garażu zalałem ;) i nic nie zassało ani grama wody.

Problem został a diagnozy wciąż brak.

Czy któryś z kolegów ma jeszcze jakieś pomysły cóż by to mogło walnąć ? bo ja wymiękam.

Nie wiem czy serwis Mazdy w Zielonej Górze coś zaradzi na to bo istnieją od niedawna – no i jak na wstępie zdania. :(
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 22:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez lucas83 » 10 sty 2012, 23:54

Może nagraj jakiś materiał wideo, to może znacząco pomóc :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez maricus » 11 sty 2012, 00:42

Michnoll, spróbuj koło Zielonej Góry w Łężycy (obok przystanku autobusowego). Dość dobrze wyposażony warsztat, a właściciel twierdził w grudniu że z Mazdą 626 nie widzi problemu.
Prawda jest też taka, że nie chcą za bardzo diagnozować pojazdów z instalacją gazową.
Można też spróbować w Sulechowie (zaraz po wjeździe do miasta z kierunku Zielonej Góry) – bardzo kumaty gazownik dający sobie radę z mechaniką pojazdową. Co do serwisu Mazdy w Zielonej Górze, to zgadzam się z Twoją opinią.
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2011, 22:10
Posty: 31
Skąd: 65-140 Zielona Góra
Auto: Mazda 626 GW, poj. 2,0 benzyna, 1998 r.

Postprzez michnoll » 22 sty 2012, 19:17

Okazuje się, że taki bajzel mojej Madzi narobiła wadliwa przepustnica. Po niedzieli będę szukał nowej/używanej w dobrym stanie... mam nadzieję, że to tylko to było. Błędów na diodzie nie wykazało żadnych.
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 22:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez maxim_wawa » 23 sty 2012, 09:26

przepustynica czy TPS na niej ??

pytanie czy nie masz balaganu ze sruba bypassu i zruba ogranicznika linki + przestawiony TPS

na twoim miejscu podjechał bym do elektronika i ustawił bym TPS
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez michnoll » 25 sty 2012, 19:50

Mam wstawioną przepustnicę z 626, 2.0 L z chyba '93 lub 94 kolega nie był pewny w każdym razie mówił, że pochodzi to to z 626 III lub IV. On wie tylko że to 626 pasowała więc wsadził. :D
A zonk jest na razie tylko z biegiem jałowym bo trzyma na poziomie 1200 obr/min, ale jutro będzie mi ją kolega regulował i mam nadzieję, że będzie już wszytko w porządalu....
Ludzie dzielą się nie na wykształconych i niewykształconych, a po prostu na mądrych i głupich :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2010, 22:29
Posty: 45
Skąd: Nowa Sól
Auto: Mazda 626 V '97, motor 1,8 FP DOHC KME Diego, Zavoli, Tomasetto oraz
Mazda 6 polift '06 motor 1,8 (121 KM)

Postprzez m323m » 26 sty 2012, 10:57

witam, podobny problem zaobserwowałem u siebie tydzien temu , auto nie chciało zejść poniżej 2100rpm, całą droge z pracy 61km, trzymał cały czas powyżej 2100 obrotów , niezależnie od biegu, ale gdy stanąłem to obroty zaczęły wariować, jak w starym oplu od 300 do 2000 rpm , nie wiem co to było bo po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie wszystko wróciło do normy, wnioskuje to tym ze może jak chodziło ssanie silnik krokowy się otworzył a potem po osiągnięciu odpowiedniej temperatury , nie zamknął dopływu powietrza i się zaciął, muszę rozebrać cały dolot i przepustnice bo obawiam się ze zasyfiona jest, pozdrawiam
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6