Wentylator chłodnicy ciągle działa.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mzebrows » 29 kwi 2010, 06:06

Czy może ktoś sprecyzować, która to jest ta magiczna śróbka która powoduje, że pedał gazu przestaje się zacinać(bo fotka jest niedostępna). Wczoraj rozmawiałem z jednym mechanikiem, który powiedział, że wystarczy tylko poruszać jedną śróbką i nie trzeba zmieniać jej położenia. Ale tam jest kilka śróbek... Narazie jedynym rozwiązaniem, które widzę jest podkręcenie tej śróbki która reguluje jakie ma być położenie po zdjęciu nogi z gazu(Śróbka pod klucz szcześciokątny, zakontrowana nakrętką). Tylko, że jak ją podkręcę to czy nie zwiększę przez to obrotów na biegu jałowym a tym samym spalania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 08:28
Posty: 111 (6/0)
Auto: Mazda 6 2007r 2.0 LPG 147KM GY

Były:
Mazda 626 98r 2.0 LPG 115 GW
VW Polo 98r 1.4
Daewoo Tico
Fiat 126p

Postprzez mzebrows » 7 cze 2010, 07:15

No więc okazało się, że mechanik miał rację. Poruszał którąś śróbką i jest ok. Pedał gazu się nie zacina i nie skrzypi. Tyle że do mechanika samochód odstawiała żona i nie wiem nadal, która to śróbka;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 08:28
Posty: 111 (6/0)
Auto: Mazda 6 2007r 2.0 LPG 147KM GY

Były:
Mazda 626 98r 2.0 LPG 115 GW
VW Polo 98r 1.4
Daewoo Tico
Fiat 126p

Postprzez maxim_wawa » 22 cze 2010, 20:20

panowie odnosnie wiatraków w GW

jeden jest od klimy i krecic sie powinien kiedy klima jest wlaczona

drugi to wiatrak samej chlodnicy i powinien sie wlaczac kiedy czujnik temperatury cieczy osiągnie pewna temperature – jesli kreci sie caly czas to sa 3 mozliwosci:

1- brak płynu lub zapowietrzony uklad
2 – uszkodzony czujnik temeratury płynu chlodzacego (dla komputera) – to onsteruje wiatrakami i odlaczenie go powoduje wlaczenie wiatraka na stałe
3- wlasnie uszkodzona wiazka el. tegoż czujnika

nalezy pamietac ze czujniki są 2 – jeden od przekazuje odczyt do komputera a drugi tylko na zegary
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 14:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez bossfarba » 17 lip 2010, 18:20

Witam mam pytanie na temat wentylatora dzisiaj zauważyłem że temp. płynu chłodniczego wzrósł
kiedy podniosłem maskę zauważyłem że jeden wiatrak chodzi no-stop od strony kierowcy a drugi od strony pasażera nie nawet po włączeniu klimatyzacji nie działa proszę o poradę gdzie i co mam szukać
jutro sprawdzę te trzy punkty co kolega maxim_wawa opisał ale gdzie są te czujki
odpowietrzę układ doleje na full płynu po drugie do zbiornika wyrównawczego doleje tez na full
sądzę że bardziej jest zapowietrzony układ kiedy ostatnio patrzyłem to było na połowie pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2008, 21:06
Posty: 14
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback

Postprzez aRcek » 4 sie 2010, 22:59

Witam :) a sprawdzałeś u mechanika termostat?
Obrazek [color=#80BFFF]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2009, 10:50
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Auto: mazda 3 2.0. v8

Postprzez bossfarba » 5 cze 2011, 19:20

tak sprawdzony cały czas jeden wiatrak chodzi podjadę do znajomego mechanika zobaczy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2008, 21:06
Posty: 14
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback

Postprzez tadziomaru1 » 5 cze 2011, 19:26

O w mordę, prawie przez rok czasu jeszcze żeś tego nie zrobił?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 11:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez bossfarba » 5 cze 2011, 20:27

a no jeszcze nie dałem ostatnio ale chłopaki nie mieli czasu nawał pracy w warsztacie walczyli z moimi obrotami silnika i zrobili a to jak zawsze zapomnieli
teraz będę robił instalacje pod elektryczne szybki to sam zajrzę
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2008, 21:06
Posty: 14
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 626 GF 1,8 16v hatchback

Postprzez smasherbit » 7 cze 2011, 14:15

Jeśli obroty masz nadal wolne to jest wszytko okej. Dokładne sprawdzenie to tylko po podłączeniu kompa i/lub analizatora spalin. W mojej madzi moge to sprawdzić obroty silnika na 2 sposoby bo i przez kompa i przez centralke LPG ;P . Przez kompa możesz sprawdzić jakie jest spalanie i czy położenie przepustnicy wynosi 0%. A organoleptycznie to obroty na biegu jalowym powinny być mniejwiecej miedzy 650 a 750 obr/min na rozgrzanym silniku bez żadnych obciążeń.
Pozdrawiam
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 16:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez tadziomaru1 » 7 cze 2011, 21:20

Ale... Kolega tu jakoś nie na temat, bo nam o wentylator chodzi... Obroty to już są dobrze.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 11:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6