Centralny zamek 626 GF – lokalizacja sterownika, pytania, problemy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Mako » 21 mar 2011, 13:53

Czy moglby ktos opisac ktory kabel z bialej kostki c.z. jest od czego?
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Arko85 » 21 mar 2011, 14:14

gruby biały z zielonym paskiem – +12V
szary z czerwonym paskiem – zamknij
biały z czarnym paskiem lub szary z czarnym paskiem (nie pamiętam dokładnie )– 0twórz
najlepiej próbówką samochodową na 12V(z ostrym szpicem i żabką) przy wpiętym sterowniku posprawdzać dla pewności
Początkujący
 
Od: 4 lip 2009, 23:25
Posty: 26
Skąd: Ostrowiec Św. lub Wawa lub Kielce
Auto: Mazda 6 GG 2.0 147 KM 2006r polift
LPG BRC SQ24

Postprzez Mako » 21 mar 2011, 16:55

Ok dzieki.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Mako » 21 mar 2011, 18:08

Odkopie troche temat.
Mam pytanie co do silownika, chodzi mi o to czy moze on byc taki sam uniwersalny jaki montuje sie w drzwiach czy moze jest to jakas inna konstrukcja?
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez szkodnik_byd » 21 mar 2011, 23:13

moze byc taki sam za 8zl jak masz bardzo ciezko tam ze taki nie wystarczy to za 30zł sa takie do maski silowniki i ten na pewno styknie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Mako » 21 mar 2011, 23:26

Ok. Chodzilo mi o to ze taki silownik zainstalowany np w drzwiach jest albo otwrty albo zamkniety a przy klapie bagaznika musialby pociagnac za wajche i cofnac sie do pozycji wyjsciowej, ale jezeli jest tak jak mowisz to sterownik w tym momencie odpowiada za to zeby sie cofac. Dzieki za informacje ;)
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez mod » 3 lip 2011, 16:12

Mazda GW z 99 (koniec 98) i padło sterowanie pilotem centralnego. Pilot miał ryglowanie, zamknięcie było sygnalizowane kierunkami. Czasem wywalało bezpiecznik ROOM – gdy ryglował i migiał kierunkami. Zmieniłem z 10 na 15A i było OK. Teraz pilot nie steruje niczym. Zupełny brak reakcji.
Wymieniłem baterię, poprawiłem luty – nic. Niestety mam tylko 1 pilot. Kiedyś był problem z zasilaniem awaryjnych i przeciwmgielnych tylnych. Przyczyną było prawdopodobne uszkodzenie kabla między komorą silnika a kabiną. Pomogło dodanie mostka przy bezpiecznikach w komorze silnika – elektryk robił coś przy sterowaniu przekaźnikami.

Pytanie jak sprawdzić czy moduły są zasilane i gdzie ich szukać?
Może ktoś zna model sterowania centralnego zamka z opcją ryglowania?

Edit – jak sprawdzić czy pilot działa...
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez smasherbit » 6 lip 2011, 13:39

Spróbój zaprogramowąć pilota jeszcze raz. Gdzieśna formu była dokładna procedura. Jeśli się nie zaprogramuje to sprawdź baterie. A co do bezpieczików to może by się przydało przesmarowąć wszytko bo jak zwiekszysz bezpiecznik to tylko poskutkuje do momentu przepalenia instalacji <płacze> .

A to chyba ta procedura:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować

U mnie działała.
Co do centralki (keyless unit) powinna być powyżej nadkola z przodu od strony pasarzera. Można się tam dostać przez zdjęcie szufladki schowka. Z tego co pamiętam centralka jes mniej wiecej wielkości paczki papierosów i jest przezroczysta.
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez mod » 6 lip 2011, 21:24

smasherbit napisał(a):Spróbój zaprogramowąć pilota jeszcze raz. Gdzieśna formu była dokładna procedura. Jeśli się nie zaprogramuje to sprawdź baterie. A co do bezpieczików to może by się przydało przesmarowąć wszytko bo jak zwiekszysz bezpiecznik to tylko poskutkuje do momentu przepalenia instalacji <płacze> .

A to chyba ta procedura:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować

U mnie działała.
Co do centralki (keyless unit) powinna być powyżej nadkola z przodu od strony pasarzera. Można się tam dostać przez zdjęcie szufladki schowka. Z tego co pamiętam centralka jes mniej wiecej wielkości paczki papierosów i jest przezroczysta.


Procedura zadziałała – ktoś niedawno opisał ją w innym wątku. Pilot się "dogadał".
Bezpiecznik od wymiany nie padł ani razu. Zakładam że chwilowy pobór prądy oscylował w granicy ciut więcej niż 10A – i po kilku przeciążeniach dogorywał.
Dzięki za info.
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez tomxl » 10 sie 2011, 09:26

Witam !!

U mnie nagle pojawil sie problem z zamykaniem drzwi ,niezaleznie od tego czy zamykam z pilota czy z kluczyka , wszystkie silowniki odbijaja tzn. zamykaja i odrazu otwieraja drzwi ??

Nie wiem czego to moze byc kwestia , czy to wina centralki czy jakiegos silownika ...??
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez lucas83 » 10 sie 2011, 10:29

A czy wszystkie drzwi masz na pewno zamknięte? Otwórz wszystkie i zamknij jeszcze raz porządnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez tomxl » 10 sie 2011, 10:55

Juz znalazlem – dziala <jupi>
Drzwi byly pozamykane ,ale okazuje sie ,ze z jednej strony drzwi nie dociskaly wylacznika krańcowego .
Nie mialem wlaczonej lampki oswietlenia kabiny, wiec tego nie widzialem <oczy>
Problem rozwiazany – dzieki !
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez Emliano » 10 sie 2011, 17:17

Podobny problem miałem w mojej 626. Winne okazały się zaśniedzaiłe połączenia między drzwiami a karoserią (te w gumowym przegubie). Po odłączeniu, przeczyszczeniu i ponownym podłączeniu problem ustąpił.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 00:07
Posty: 40 (0/1)
Skąd: Giżycko
Auto: 626 GF 98r 2.0 FS 115km sedan

Postprzez Lukazie » 22 sie 2011, 21:31

Witam!
Mam pytanko, czy jest możliwość założenia centralnego zamka z pilota? Aktualnie mam z kluczyka i powiem szczerze,że czasami jest to denerwujące – Szczególnie jak leje deszcz, każdy się ewakuuję, a Ty musisz stać i grzebać kluczykiem w zamku.. <glupek2> <oczy>
Z tego co słyszałem to są zestawy Uniwersalne – Ale jakość podobno tragedia.. <zawstydzony>
Czy ktoś z Was robił " cuś " takiego ?.. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez tadziomaru1 » 22 sie 2011, 22:25

Zaraz, to nie masz fabrycznego?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez MariuszTG » 22 sie 2011, 22:31

Na pewno jest taka możliwość, sam mam nie oryginalny alarm z centralnym, na pilocie widnieje nazwa "Sonar" i jest to raczej już kilkuletnia instalacja, niestety nie znam szczegółów, zakładał to jeszcze poprzedni właściciel ale działa świetnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 16:44
Posty: 178 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: M6 GY 1.8 PB 2005 LIFT
była Mazda 626 GF '99 2.0 FS 136KM

Postprzez Lukazie » 22 sie 2011, 22:36

tadziomaru1 napisał(a):Zaraz, to nie masz fabrycznego?

Mam fabryczny ale z kluczyka, a nie z pilota.. <zawstydzony>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez lucas83 » 23 sie 2011, 06:56

Były GF z centralnym bez pilota? Może Kolega nie ma pilota tylko...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez Baku86 » 23 sie 2011, 15:56

lucas83 napisał(a):Były GF z centralnym bez pilota? Może Kolega nie ma pilota tylko...


podepne sie pod temat poniewaz tez mam centralny ale z kluczyka... :( a jezeli ktos nie przekazal pilota przy sprzedazy ew.zgubil to jest mozliwosc dorobienia samego pilota?czy trzeba cos jeszcze dokupic/wymienic? :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2011, 23:26
Posty: 134
Skąd: Łódzkie - ELA :D
Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)

Postprzez pioczel » 23 sie 2011, 16:13

sprawa bardzo prosta :D na allegro gośc sprzedaje zestaw do podłaczenia-dosłownie 7 kabelków,bardzo dokładne ma opisy obrazkowe ,ja dałem 120 zł z wysyłką
http://allegro.pl/mazda-323-626-sterown ... 73027.html
dodam tylko ten sam sterownik jest duzo tańszy ale bez instrukcji szczegółowej co i jak
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6