Centralny zamek 626 GF – lokalizacja sterownika, pytania, problemy
Czy moglby ktos opisac ktory kabel z bialej kostki c.z. jest od czego?
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
gruby biały z zielonym paskiem – +12V
szary z czerwonym paskiem – zamknij
biały z czarnym paskiem lub szary z czarnym paskiem (nie pamiętam dokładnie )– 0twórz
najlepiej próbówką samochodową na 12V(z ostrym szpicem i żabką) przy wpiętym sterowniku posprawdzać dla pewności
szary z czerwonym paskiem – zamknij
biały z czarnym paskiem lub szary z czarnym paskiem (nie pamiętam dokładnie )– 0twórz
najlepiej próbówką samochodową na 12V(z ostrym szpicem i żabką) przy wpiętym sterowniku posprawdzać dla pewności
- Od: 4 lip 2009, 23:25
- Posty: 26
- Skąd: Ostrowiec Św. lub Wawa lub Kielce
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 147 KM 2006r polift
LPG BRC SQ24
Odkopie troche temat.
Mam pytanie co do silownika, chodzi mi o to czy moze on byc taki sam uniwersalny jaki montuje sie w drzwiach czy moze jest to jakas inna konstrukcja?
Mam pytanie co do silownika, chodzi mi o to czy moze on byc taki sam uniwersalny jaki montuje sie w drzwiach czy moze jest to jakas inna konstrukcja?
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
moze byc taki sam za 8zl jak masz bardzo ciezko tam ze taki nie wystarczy to za 30zł sa takie do maski silowniki i ten na pewno styknie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ok. Chodzilo mi o to ze taki silownik zainstalowany np w drzwiach jest albo otwrty albo zamkniety a przy klapie bagaznika musialby pociagnac za wajche i cofnac sie do pozycji wyjsciowej, ale jezeli jest tak jak mowisz to sterownik w tym momencie odpowiada za to zeby sie cofac. Dzieki za informacje
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mazda GW z 99 (koniec 98) i padło sterowanie pilotem centralnego. Pilot miał ryglowanie, zamknięcie było sygnalizowane kierunkami. Czasem wywalało bezpiecznik ROOM – gdy ryglował i migiał kierunkami. Zmieniłem z 10 na 15A i było OK. Teraz pilot nie steruje niczym. Zupełny brak reakcji.
Wymieniłem baterię, poprawiłem luty – nic. Niestety mam tylko 1 pilot. Kiedyś był problem z zasilaniem awaryjnych i przeciwmgielnych tylnych. Przyczyną było prawdopodobne uszkodzenie kabla między komorą silnika a kabiną. Pomogło dodanie mostka przy bezpiecznikach w komorze silnika – elektryk robił coś przy sterowaniu przekaźnikami.
Pytanie jak sprawdzić czy moduły są zasilane i gdzie ich szukać?
Może ktoś zna model sterowania centralnego zamka z opcją ryglowania?
Edit – jak sprawdzić czy pilot działa...
Wymieniłem baterię, poprawiłem luty – nic. Niestety mam tylko 1 pilot. Kiedyś był problem z zasilaniem awaryjnych i przeciwmgielnych tylnych. Przyczyną było prawdopodobne uszkodzenie kabla między komorą silnika a kabiną. Pomogło dodanie mostka przy bezpiecznikach w komorze silnika – elektryk robił coś przy sterowaniu przekaźnikami.
Pytanie jak sprawdzić czy moduły są zasilane i gdzie ich szukać?
Może ktoś zna model sterowania centralnego zamka z opcją ryglowania?
Edit – jak sprawdzić czy pilot działa...
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
SPAWANIE PLASTIKU – PW
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
Spróbój zaprogramowąć pilota jeszcze raz. Gdzieśna formu była dokładna procedura. Jeśli się nie zaprogramuje to sprawdź baterie. A co do bezpieczików to może by się przydało przesmarowąć wszytko bo jak zwiekszysz bezpiecznik to tylko poskutkuje do momentu przepalenia instalacji .
A to chyba ta procedura:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować
U mnie działała.
Co do centralki (keyless unit) powinna być powyżej nadkola z przodu od strony pasarzera. Można się tam dostać przez zdjęcie szufladki schowka. Z tego co pamiętam centralka jes mniej wiecej wielkości paczki papierosów i jest przezroczysta.
A to chyba ta procedura:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować
U mnie działała.
Co do centralki (keyless unit) powinna być powyżej nadkola z przodu od strony pasarzera. Można się tam dostać przez zdjęcie szufladki schowka. Z tego co pamiętam centralka jes mniej wiecej wielkości paczki papierosów i jest przezroczysta.
Only japanise technik...
smasherbit napisał(a):Spróbój zaprogramowąć pilota jeszcze raz. Gdzieśna formu była dokładna procedura. Jeśli się nie zaprogramuje to sprawdź baterie. A co do bezpieczików to może by się przydało przesmarowąć wszytko bo jak zwiekszysz bezpiecznik to tylko poskutkuje do momentu przepalenia instalacji .
A to chyba ta procedura:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować
U mnie działała.
Co do centralki (keyless unit) powinna być powyżej nadkola z przodu od strony pasarzera. Można się tam dostać przez zdjęcie szufladki schowka. Z tego co pamiętam centralka jes mniej wiecej wielkości paczki papierosów i jest przezroczysta.
Procedura zadziałała – ktoś niedawno opisał ją w innym wątku. Pilot się "dogadał".
Bezpiecznik od wymiany nie padł ani razu. Zakładam że chwilowy pobór prądy oscylował w granicy ciut więcej niż 10A – i po kilku przeciążeniach dogorywał.
Dzięki za info.
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
SPAWANIE PLASTIKU – PW
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
Witam
U mnie nagle pojawil sie problem z zamykaniem drzwi ,niezaleznie od tego czy zamykam z pilota czy z kluczyka , wszystkie silowniki odbijaja tzn. zamykaja i odrazu otwieraja drzwi
Nie wiem czego to moze byc kwestia , czy to wina centralki czy jakiegos silownika ...
U mnie nagle pojawil sie problem z zamykaniem drzwi ,niezaleznie od tego czy zamykam z pilota czy z kluczyka , wszystkie silowniki odbijaja tzn. zamykaja i odrazu otwieraja drzwi
Nie wiem czego to moze byc kwestia , czy to wina centralki czy jakiegos silownika ...
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
- Od: 16 lut 2009, 22:01
- Posty: 199
- Skąd: 3miasto
- Auto: V70 D5
Juz znalazlem – dziala
Drzwi byly pozamykane ,ale okazuje sie ,ze z jednej strony drzwi nie dociskaly wylacznika krańcowego .
Nie mialem wlaczonej lampki oswietlenia kabiny, wiec tego nie widzialem
Problem rozwiazany – dzieki !
Drzwi byly pozamykane ,ale okazuje sie ,ze z jednej strony drzwi nie dociskaly wylacznika krańcowego .
Nie mialem wlaczonej lampki oswietlenia kabiny, wiec tego nie widzialem
Problem rozwiazany – dzieki !
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
- Od: 16 lut 2009, 22:01
- Posty: 199
- Skąd: 3miasto
- Auto: V70 D5
Podobny problem miałem w mojej 626. Winne okazały się zaśniedzaiłe połączenia między drzwiami a karoserią (te w gumowym przegubie). Po odłączeniu, przeczyszczeniu i ponownym podłączeniu problem ustąpił.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Witam!
Mam pytanko, czy jest możliwość założenia centralnego zamka z pilota? Aktualnie mam z kluczyka i powiem szczerze,że czasami jest to denerwujące – Szczególnie jak leje deszcz, każdy się ewakuuję, a Ty musisz stać i grzebać kluczykiem w zamku..
Z tego co słyszałem to są zestawy Uniwersalne – Ale jakość podobno tragedia..
Czy ktoś z Was robił " cuś " takiego ?..
Mam pytanko, czy jest możliwość założenia centralnego zamka z pilota? Aktualnie mam z kluczyka i powiem szczerze,że czasami jest to denerwujące – Szczególnie jak leje deszcz, każdy się ewakuuję, a Ty musisz stać i grzebać kluczykiem w zamku..
Z tego co słyszałem to są zestawy Uniwersalne – Ale jakość podobno tragedia..
Czy ktoś z Was robił " cuś " takiego ?..
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Zaraz, to nie masz fabrycznego?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Na pewno jest taka możliwość, sam mam nie oryginalny alarm z centralnym, na pilocie widnieje nazwa "Sonar" i jest to raczej już kilkuletnia instalacja, niestety nie znam szczegółów, zakładał to jeszcze poprzedni właściciel ale działa świetnie.
tadziomaru1 napisał(a):Zaraz, to nie masz fabrycznego?
Mam fabryczny ale z kluczyka, a nie z pilota..
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
lucas83 napisał(a):Były GF z centralnym bez pilota? Może Kolega nie ma pilota tylko...
podepne sie pod temat poniewaz tez mam centralny ale z kluczyka... a jezeli ktos nie przekazal pilota przy sprzedazy ew.zgubil to jest mozliwosc dorobienia samego pilota?czy trzeba cos jeszcze dokupic/wymienic?
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
sprawa bardzo prosta na allegro gośc sprzedaje zestaw do podłaczenia-dosłownie 7 kabelków,bardzo dokładne ma opisy obrazkowe ,ja dałem 120 zł z wysyłką
http://allegro.pl/mazda-323-626-sterown ... 73027.html
dodam tylko ten sam sterownik jest duzo tańszy ale bez instrukcji szczegółowej co i jak
http://allegro.pl/mazda-323-626-sterown ... 73027.html
dodam tylko ten sam sterownik jest duzo tańszy ale bez instrukcji szczegółowej co i jak
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6