Kody błędów – AIR BAG

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez e11even3 » 8 sty 2015, 06:30

Witam wszystkich forumowiczów też jestem nowym użytkownikiem.
Mam wielkie pytanie jw. czy jeśli kupię emulator maty to pozbędę się kodu 45 ? Proszę o odpowiedź bo zbliża mi się przegląd :)) hehe poza tym źle się jeździ wiedząc, że nie mam AB.
Pozdrawiam
e11even3
 

Postprzez Kety » 8 sty 2015, 06:37

Wydaje mi sie ze na forum jest opis jak naprawić ten błąd bez emulatora tzn trzeba przeciąć odpowiedni kabelek pod konsola środkowa. Poszukaj i poczytaj dobrze watki. Ps. Tak emulator tez pomoże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 10:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez e11even3 » 8 sty 2015, 06:49

Kety napisał(a):Wydaje mi sie ze na forum jest opis jak naprawić ten błąd bez emulatora tzn trzeba przeciąć odpowiedni kabelek pod konsola środkowa. Poszukaj i poczytaj dobrze watki. Ps. Tak emulator tez pomoże.

Dzięki wielkie.
wiem, że na forum jest tego dużo przeszukałem i przeczytałem chyba wszystko mimo tego widzę, że ludzie nie są pewni na 100% czy taka metoda nie spowoduje wyłączenia AB a tego bym nie chciał. Lepiej nie kombinować z taką rzeczą wolę dopłacić 100 zł za emulator i mieć pewność.
A więc mówisz, że pomoże :) to dobrze dzięki za odpowiedź.
e11even3
 

Postprzez piratten » 23 lut 2015, 15:19

e11even3 napisał(a):Witam wszystkich forumowiczów też jestem nowym użytkownikiem.
Mam wielkie pytanie jw. czy jeśli kupię emulator maty to pozbędę się kodu 45 ? Proszę o odpowiedź bo zbliża mi się przegląd :)) hehe poza tym źle się jeździ wiedząc, że nie mam AB.
Pozdrawiam


Skąd wziąć taki emulator i jak go podpiąć bo sam nie jestem chętny na druciarstwo...
Początkujący
 
Od: 22 paź 2013, 12:48
Posty: 9
Auto: 626 GF 2.0 115KM FS 2000r

Postprzez grzech_z » 23 lut 2015, 15:27

piratten napisał(a):Skąd wziąć taki emulator i jak go podpiąć bo sam nie jestem chętny na druciarstwo...


Kup oryginał w ASO mazdy – to nie jest druciarstwo :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez piratten » 24 lut 2015, 14:40

grzech_z napisał(a):
piratten napisał(a):Skąd wziąć taki emulator i jak go podpiąć bo sam nie jestem chętny na druciarstwo...


Kup oryginał w ASO mazdy – to nie jest druciarstwo :)


W pewnym sensie mniejsze niż obcięcie przewodów i zaklejenie ich...

Jakbym miał pewność że będzie działał to bym cały fotel wymienił...
Początkujący
 
Od: 22 paź 2013, 12:48
Posty: 9
Auto: 626 GF 2.0 115KM FS 2000r

Postprzez zita » 5 mar 2015, 21:36

Witam.
Ja kupiłem na allegro z atestem i działa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2011, 06:52
Posty: 104
Skąd: Wałbrzych
Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM

Postprzez grzech_z » 6 mar 2015, 08:16

zita napisał(a):Witam.
Ja kupiłem na allegro z atestem i działa.


A co jebłeś przodem i zobaczyłeś na wierzchu poduchę pasażera? :)
Bo jeżeli chodzi o zgaszenie kontrolki tak by system działał, to metoda jak z cięciem kabelka, tylko dla mniej odpornych na bełkot marketingowy – delikatnie mówiąc :)
Jak nie zobaczysz owej poduchy po dzwonie to co – pozwiesz tych od atestu ? <glupek2>
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez zita » 6 mar 2015, 12:44

Witam.
Grzesiu a nie boisz się, że hebelki Ci nie zadziałają jak nie masz oryginalnych łożysk w tylnym zacisku. <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2011, 06:52
Posty: 104
Skąd: Wałbrzych
Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM

Postprzez grzech_z » 10 mar 2015, 15:27

zita napisał(a):Witam.
Grzesiu a nie boisz się, że hebelki Ci nie zadziałają jak nie masz oryginalnych łożysk w tylnym zacisku. <serduszka>


Jasne i jeszcze sworznie powypadają, amory kołkiem staną itp. itd – bo wszystko exploatacyjne już od dawna jest nieoryginalne <jupi> :)
A jakoś jeździ i to całkiem żwawo.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez winczester » 4 maja 2015, 15:04

witam. Również mam problem z błędem 47. ale nie chcę się bawić w żadne emulatory i cięcia kabelków. chciałbym kupić używany fotel od pasażera tylko jak można sprawdzić (nie montując go w aucie) czy mata jest dobra??
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2007, 10:37
Posty: 18
Skąd: Opole
Auto: Mazda6. 2.0 benzynka, 2005 r. 147 kucyków, LPG=BRC

Postprzez drx8 » 5 lis 2015, 20:20

Najłatwiej w swiecie odpiąć wtyczkę pod siedzeniem, i wpjąć mate od używki ( najlepiej z rozbiórki angola). Po problemie. Mamy sprawny czujnik obecności pasażera bez żadnych emulatorów i cięć kabli. Póżniej ofkorz tylko zabawa z odkręceniem 4 śrub pod siedzeniem i odpięciem wtyczek, ściągnięciem tapicerki i podmianką maty. i złożeniu wszystkiego w całość. Najlepiej odłączy aku na czas roboty BHP :)
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2015, 23:31
Posty: 168 (0/5)
Skąd: CK
Auto: Mazda 6 GG Liftback
2.0MZR-CD 136KM
2004r. RF5C

Postprzez staryy » 15 lis 2015, 03:19

Dodam parę słów w temacie. Błąd 48 nekal mnie długi czas niemal tyle co chmura z rury tutaj opisany
viewtopic.php?f=424&t=186630
Czytałem dużo każde opcje wziąłem pod uwagę. Zacząłem od rutynowej kontroli elektryki styki kable itp poprzez wymianę maty x2 sztuki tanio załatwiłem i chyba dlatego były nic nie warte. Nic nie dało zadanych rezultatów alarm jak był tak był. Została mi ostatnia opcja cięcia kabli opisana tu przez wielu i sam uważam ją za zasadna i logiczną. Jednak znając siebie i bycie dociekliwym nie odpuściłem a i ciąć sam się madzie bałem no i elektryk tez się bał dałem sobie i jej ostatnia szanse. Tym sposobem zacząłem szukać emulatora a ze się spieszylem (długo by o tym pisać i wyjasniac) i nie po drodze było mi jechać po niego a czekać na wysyłkę nie mogłem stwierdziłem ze odwiedzę po drodze szrot. Wcześniej ustalilem miejsce na drodze przejazdu ba co ważne kolor tapicerki resztkiem sił i zaufania co do słuszności tej decyzji postanowiłem kupić cały fotel. Wersja ta sama stan dobry i stało się wymiana na trasie w tempie formuły 1 po odłączeniu akumulatora odkreceniu 4 śrub mocujących nastała era nowego fotela (używany hehe). Po operacji ponowne włączenie aku i co patrzę jak oslupialy na zegary i nie wierzę po 10 minutach pracy i wydaniu 50 zł alarm zniknął juz na dobre. Teraz jeżdżę z totalnie aktywnym system i bez kompleksu. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 10 lut 2016, 09:35 przez staryy, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 6 maja 2014, 07:57
Posty: 9
Auto: Mazda 323 sedan BG
Pojemność 1.8
Moc 94 KW
Rok 1994
Benzyna +LPG
Mazda 626 Kombi GW/GF
Pojemność 1.8
Moc 66 KW
Rok 1998
Benzyna + LPG
Mazda 6 kombi GY
Pojemność 1.8
Moc 88 KW
Rok 2007
Benzyna +LPG

Postprzez xANDy » 15 lis 2015, 09:04

do czasu, aż i ten fotel się "skończy"... :D
Przynajmniej wiesz, że to nie kwestia wtyczek/złacz :)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez staryy » 15 lis 2015, 14:18

Może i się skończy a może i będzie długo jak narazie działa i zostały mi jeszcze 2 szansy emulator i cięcie jakby co , p
Początkujący
 
Od: 6 maja 2014, 07:57
Posty: 9
Auto: Mazda 323 sedan BG
Pojemność 1.8
Moc 94 KW
Rok 1994
Benzyna +LPG
Mazda 626 Kombi GW/GF
Pojemność 1.8
Moc 66 KW
Rok 1998
Benzyna + LPG
Mazda 6 kombi GY
Pojemność 1.8
Moc 88 KW
Rok 2007
Benzyna +LPG

Postprzez intonet » 19 gru 2015, 18:43

Szifers napisał(a):Wiec powiem ci dokładnie jak zrobiłem. Najpierw rozłączyłem akumulator poczekałem kilka minut (sprzątanie bagażnika) potem rozpiołem wtyczkę pod siedzeniem pasarzera ta która odpowiedzialna jest za czujnik umieszczony na poczatku fotela. Następnie wypiołem pierwszą wtyczkę z prawej strony ze złacza pod kierownica obok pedału gazu. Z tej wtyczki 3 przewód licząc od prawej strony o kolorze czarnym przeciołem kleszczami. załączyłem akumulator i działa. Jak przekrecam kluczyk zapala sie dioda od pouchy ta prawa czerwona świeci około 6 sekund i sie wyłacza. natomiast ta zolta wogole sie nie zapala. Mysle ze jest ok.
Szifers

Dziś ja się podzielę doświadczeniem z błędem 47 w Premacy
Mianowicie czytając wątek znalazłem szczegółowy opis operacji i potwierdzenie ze Premacy z 2001 z przed liftu ma być wg opisu Newbie. Poleciałem do auta szybko znalazłem sterownik podusze i ku mojemu zaskoczeniu miał 3 wtyczki no ale nic jeden był tylko czarno z czerwonym paskiem, wiec ciach. Nie znalazłem kostki PODS wiec odpiąłem pod fotelem. Włączam zapłon i co ? bład 45. Wpiąłem złączkę po fotelem i co ? bład 47 jak był. Czytam dalej forum i wpadłem na opis i zdjęcie sterownika poduszek i ku mojemu zdziwieniu ma jedną niebieską wtyczkę. ZONK! uciąłem coś nie tak, wkurzony czytam dalej i szukam już na allegro emulatorów. Na szczęście wpadłem na opis cytowany wyżej. Szybko za szczypce i lecę do auta jako że juz wszystko wiem co i jak ciach czarny (jedyny w prawej wtyczce) i odłączam wtyczke po siedzeniem pasażera. Zapłon (nie opiąłem akumulatora nawet )i pomarańczowa raz sie zapliła i zgasła. Czerwona zgasła po 6 sek około. Następne włączenia zapłonu już tylko czerwona sie na chwilkę zapala. Jak zrobi się cieplej to zlutuje przecięty wcześniej w środkowej wtyczce czarny – czerwonym paskiem ale puki co chyba działa wszytko ok. Dzięki Szifers i Newbie
Fotka https://www.dropbox.com/s/kirgj3un5hdqv ... 8.jpg?dl=0
intonet
 

Postprzez aro92 » 2 mar 2016, 09:40

Witam mam problem ktoś mi pomoże rozszyfrować tak migającą kontrolkę AirBag?
Mazda6 2004r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2010, 13:42
Posty: 101
Skąd: Okolice Krosna
Auto: Była: Madzia 323f Ba 1.5
Jest: Mazda6 GY LF '04 2.0Pb
Ford Cougar 2.0 99r.

Postprzez grzech_z » 3 mar 2016, 08:45

Mi wychodzi 19. To na pewno kod air bagu a nie abs-u?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez aro92 » 3 mar 2016, 10:12

Miga kontrolka od poduchy, a ABS działa bez zarzutu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2010, 13:42
Posty: 101
Skąd: Okolice Krosna
Auto: Była: Madzia 323f Ba 1.5
Jest: Mazda6 GY LF '04 2.0Pb
Ford Cougar 2.0 99r.

Postprzez grzech_z » 3 mar 2016, 11:41

aro92 napisał(a):Miga kontrolka od poduchy, a ABS działa bez zarzutu.


To nie wiem bo w tablicy kodów którą mam nie ma 19.
Resetowałeś kompa? Może to coś starego się zapamiętało.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6