Montaż sterowania centralnego zamka pytania
Strona 1 z 1
Witam zakupiłem sterownik do centralki http://allegro.pl/sterownik-centralnego ... Y2FlYzk%3D i moje pytanie pod jaki kabel podłączyć wiązkę ze sterownika odpowiedzialną za domykanie szyb i czy to w ogóle możliwe. a drugie pytanie jeżeli teraz przy przekręceniu kluczyka i zamknięciu lub otwarciu migają kierunkowskazy to nie muszę podłączać dodatkowo kierunków od sterownika centralką? dzięki za pomoc narazie lokalizuje kable od otwierania i zamykania zamka ceny w serwisie za podpięcie + i – i 2 kabelków życzą sobie od 70 do 150 zl
- Od: 9 maja 2016, 12:57
- Posty: 13
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999
też kupiłem tej firmy, polecam ci na początku jak założysz jeszcze raz przypisać piloty bo ja miałem taki problem że w jednym konkretnym miejscu na autostradzie auto samo się zamykało, po szybkim kontakcie z firmą powiedzieli żeby zaprogramować piloty od nowa jesli tego nie robiłem i od tamtej pory wszystko jest OK.
co do domykania szyb, masz taką opcje w aucie? Otwórz szybę, włóż kluczyk do zamka i przekręć w prawo i trzymaj tak, jeśli szyba się zacznie zamykać to masz domykanie szyb, podejrzewam że nie zacznie się zamykać więc tej opcji nie uruchomisz jeśli nie dokupisz dodatkowego modułu odpowiadającego za domykanie szyb(mam w planach ale nie mam kasy )
Nie musisz podpinać kabli od kierunkowskazów – mniej roboty Jednak ja będę miał w planach wyłączyć kierunki jak się zamyka od środka/kluczykiem od zewnątrz i podpięcie pod kierunki tych kabli bo trochę mnie irytuje fakt iż w trasie jak chce sobie zamknąć drzwi od środka to mi migają "awaryjne".
Najpierw sprawdź tak jak w manualu czy nie masz oryginalnego sterownika po prawej stronie, ja uciąłem tam wtyczkę i dolutowałem kable(oczywiscie na początku zrobiłem wszystko na skrętke i dopiero testowałem czy działa)
co do domykania szyb, masz taką opcje w aucie? Otwórz szybę, włóż kluczyk do zamka i przekręć w prawo i trzymaj tak, jeśli szyba się zacznie zamykać to masz domykanie szyb, podejrzewam że nie zacznie się zamykać więc tej opcji nie uruchomisz jeśli nie dokupisz dodatkowego modułu odpowiadającego za domykanie szyb(mam w planach ale nie mam kasy )
Nie musisz podpinać kabli od kierunkowskazów – mniej roboty Jednak ja będę miał w planach wyłączyć kierunki jak się zamyka od środka/kluczykiem od zewnątrz i podpięcie pod kierunki tych kabli bo trochę mnie irytuje fakt iż w trasie jak chce sobie zamknąć drzwi od środka to mi migają "awaryjne".
Najpierw sprawdź tak jak w manualu czy nie masz oryginalnego sterownika po prawej stronie, ja uciąłem tam wtyczkę i dolutowałem kable(oczywiscie na początku zrobiłem wszystko na skrętke i dopiero testowałem czy działa)
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
u mnie sterownik centralka jest pod deską rozdzielcza na lewo od pedału sprzęgła jak odpiąłem kostkę to centralny nie działał wiec to na pewno tam nie chciałbym ucinać kostki z racji lipnego dostępu więc wolałbym jakoś ostrożnie wyciąć kawałek izolacji w kablach odpowiedzialnych za zamykanie i otwieranie i zlutować z tymi od sterownika czy jest to w ogóle możliwe? i gdzie najlepiej podpiąć się pod + i – ?
- Od: 9 maja 2016, 12:57
- Posty: 13
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999
Jesli masz centralny co ma wiekszosc mazd to masz go przy sprzegle, po drugiej stronie jak otworzysz drzwi i sciagniesz plasticzek boczny kokpitu mozesz miec drugi sterownik ktory odpowiada za sterowanie oryginalnym pilotem, jesli tam masz ten sterownik to o nim mowilem zeby wywalic oryginalny(od pilotow, takie czarne pudeleczko) i tam uwalic kostke i podpiac sie pod wiazke kabli, masz dobrego manuala na forum wiec do niego zajrzyj, jesli ten kolo sprzegla jest taka zielona plytka(w manualu bylo tak przedstawione) to jej bron boze ucinac kostek czy cos tylko w manualu jak pamoetam bylo opisane gdzie sie wpiąć(wlutowac) kablami z nowej centralki.
Na poczatek poszukaj tej czarnej skrzynki od strony pasazera, tam sa wszystkie potrzebne kable, twoim zadaniem jest tylko sie dobrze polaczyc z nimi
Na poczatek poszukaj tej czarnej skrzynki od strony pasazera, tam sa wszystkie potrzebne kable, twoim zadaniem jest tylko sie dobrze polaczyc z nimi
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
moje pytanie jak ściągnąć ten plastik z boku deski rozdzielczej od strony pasażera wystarczy mocno po
ciągnąć czy coś trzeba odkręcić?
ciągnąć czy coś trzeba odkręcić?
- Od: 9 maja 2016, 12:57
- Posty: 13
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999
Jest cały na zaczepach, ja chyba podważałem śrubokrętem a potem ciągłem
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
faktycznie jest sterownik hehe to otworzyło mi oczy i sprawiło instalacje dużo prostszą w związku z tym jeszcze chyba ostatnie pytanie tej kostki nie muszę ucinać tylko mogę w odpowiednie piny wetknąć odpowiednie druty z sterownika ?
- Od: 9 maja 2016, 12:57
- Posty: 13
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999
Utnij ją, bedzie to duzo bezpieczniejsze polaczenie niz wtykac w nie druty. I tak ci nie bedzie potrzebne, ja to ucialem i wyrzucilem z centralka
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
ok dzisiaj pospinałem na krotko ale bez rezystora i otwierać otwiera ale nie zamyka wiec w poniedziałek po rezystor i na urlop a po urlopie się wezmę za lutowanie. duże piwko kolego za pomoc
- Od: 9 maja 2016, 12:57
- Posty: 13
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999
Podepnę się pod temat. Zainstalowałem sterownik, ale nie zawsze domyka/otwiera drzwi kierowcy. Wszystkie inne zamki normalnie latają, a ten zależnie od humorku... Dodam, że im więcej razy nacisnę tym mniejsze ruchy robi ten zamek, tak jakby się męczył. Macie pomysły co może być przyczyną? Jeśli wymienię zamek to zacznie normalnie działać?
- Od: 2 paź 2016, 12:01
- Posty: 16
- Auto: Mazda 626 2.0 1998r
Ten post został usunięty
przez hrabia_slim 30 lip 2017, 15:37.
Witam z powodu braku czasu dopiero teraz zająłem się temat na nowo. kostka ucięta zlutować 4 kabelki poskładać łącznie 30 minut roboty, jest to banalnie proste nawet laik sobie poradzi no może jedynym problemem były dość krótkie kable do kostki i przydają się niewielkie dłonie
- Od: 9 maja 2016, 12:57
- Posty: 13
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6