Mazda 626GF – Klimatronik.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Kociak500 » 23 sie 2017, 09:00

Myślę że mamy podobnie zamocowany czyli niezbyt elegancko ale trzyma Silniczek z 626 a ramię z 323f jak dobrze pamiętam 2 śrubki chyba pasują na mocowanie a do trzeciej nawiercilem dziurę w tej niby łapie trzymające silniczek
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez adamax4 » 23 sie 2017, 09:05

Carduus napisał(a):Silniczek obiegu zamkniętego podłączaliście z 626 czy przerabialiście z 323f, jak rozwiązaliście jego zamocowanie ?? może jest bardziej eleganckie rozwiązanie od mojego ??

Ja wstawiłem silniczek z 626, tylko dźwigienka wymieniona. No i wydaje mi się że trzeba było zamontować odwrotnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2008, 22:43
Posty: 478 (0/4)
Skąd: Garwolin
Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96

Postprzez Kociak500 » 23 sie 2017, 09:09

U mnie tak jak na zdjęciu tylko z prawej strony nawiercilem dziurę na trzecią śrube I ty chyba też zmieniałem przewody
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Carduus » 23 sie 2017, 09:17

U mnie jest mniej elegancko, ale chyba przerobie na tak jak na zdjęciu :D

Dopisano 23 sie 2017, 09:41:

Ktoś zastanawiał się nad przerobieniem tego silniczka z 323 ??, na diagramie sterowanie jest na 2 minusach, plus idzie z zapłonu.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2013, 14:16
Posty: 13
Auto: Mazda 323F BA 1.5 98r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6