Wymiana siłowników klapy GF GW FOTORELACJA- dopasowanie zamienników (także do innych modeli)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez alk80 » 17 mar 2013, 16:20

miro62 napisał(a):ja kupiłem 2 szt. (jakieś japończyki)
to napisz Miro jakiej marki, żeby na przyszłość wiedzieć czego dokładniej szukać
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez miro62 » 18 mar 2013, 00:52

alk80 napisał(a):to napisz Miro jakiej marki, żeby na przyszłość wiedzieć czego dokładniej szukać

No to są JPN kupione konkretnie do GW 626
Obrazek
miro62
 

Postprzez alk80 » 18 mar 2013, 20:33

nie chcę robić reklamy, ale dowiedziałem się, że takie właśnie sprężyny gazowe dostępne są w http://www.geparts.pl/
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez marcys45 » 25 maja 2013, 12:02

ja wymieniłem sobie siłowniki nowe z astry 2 kombi bardzo tanie długość jest identyczna 58 cm dł. siła 520 N działają idealnie :)
Początkujący
 
Od: 4 sty 2010, 21:22
Posty: 22
Skąd: otwock
Auto: mazda 626 kombi 2.0 ditd 99r.

Postprzez michcio7 » 11 sie 2013, 18:53

Mi dzisiaj odmówił pracy lewy siłownik, i to tak perfidnie że zablokował się w połowie otwarcia klapy i złamał sworzeń, który swoją drogą był już mocno przerdzewiały. I mam pytanie, czy taki sworzeń
http://allegro.pl/sworzen-kulowy-do-moc ... 61951.html
i taki siłownik będą pasować??
http://allegro.pl/silownik-teleskop-kla ... 73666.html
michcio7
 

Postprzez marcys45 » 11 sie 2013, 22:05

będzie ci pasować
Początkujący
 
Od: 4 sty 2010, 21:22
Posty: 22
Skąd: otwock
Auto: mazda 626 kombi 2.0 ditd 99r.

Postprzez lasic100 » 26 sie 2013, 20:43

A jak wygląda sprawa z montażem tych siłowników od Astry ? Trzeba coś przerabiać czy jest P&P ?
Pozdr.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez alk80 » 26 sie 2013, 21:08

Trzeba przerobić sztywne mocowanie na wsporniku na kulowe jak 2 posty wyżej
Ostatnio edytowano 31 sie 2013, 18:59 przez alk80, łącznie edytowano 1 raz
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez zita » 31 sie 2013, 17:38

Witam.
Po 30 zł można dostać zamienniki trochę mocniejsze bez kombinowania.

Dopisano 31 sie 2013, 17:38:

Witam.
Po 30 zł można dostać zamienniki trochę mocniejsze bez kombinowania.
Mazda 626 2.0 16V 2000r
Wałbrzych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2011, 07:52
Posty: 104
Skąd: Wałbrzych
Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM

Postprzez MarioMonzon » 22 lut 2014, 00:23

Im wiecej czytam tym mniej wiem, przez chwile chcialem wziazc Harta ale zebow nie chce stracic :P przegrzebujac allegro trafilem na takie http://allegro.pl/mazda-626-gf-amortyza ... 64399.html firmy SAKURA, powinny pasowac pod moja mazde (626 GF HB 2.0 DITD). Jesli ktos mial stycznosc (badz zna opinie innych uzytkownikow) z produktami tej firmy a zwlaszcza tymi silownikami prosze o opinie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 paź 2009, 09:59
Posty: 24
Skąd: Olsztyn/Monzon
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 99R GF

Postprzez fast driveer » 22 lut 2014, 16:09

Ten temat podzielił się na dwie kategorie – tych co montują siłowniki robione do modelu 626GF (bywają droższe i czasem ciężko coś dostać) i tych co montują – z lepszym lub gorszym skutkiem – zamienniki z np. opla, citroena, itd. – dopasowane mniej więcej długością i siłą, zazwyczaj na dodatkowych sworzniach kulowych – i też w porządku.
Ponieważ prosisz o opinie: nie miałem styczności z tą Sakurą, ale jeśli masz możliwość kupić dedykowane do 626 GF i cena dobra – TO JE BIERZ ! ! !
Też przy wymianie myślałem nad rzeźbą siłownika z innego samochodu ale kupiłem zamiennik do modelu. Stare siłowniki odkręciłem, nowe pasowały idealnie w miejscach mocowania po starych (na 2
śruby po obu końcach – jak producent zaprojektował), chwilka roboty, klapa otwiera się idealnie jak powinna, nie za daleko nie za mało i nie wystrzeliwuje, nic złego się nie dzieje.
Poznałeś moją opinie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2005, 03:02
Posty: 309 (0/5)
Skąd: zDolnego Śląska
Auto: 私の マツダ
最初 : 323 BG
二番目 : 626 GF
第三 : 6 GH

Postprzez miro62 » 22 lut 2014, 20:31

fast driveer napisał(a):ale kupiłem zamiennik do modelu. Stare siłowniki odkręciłem, nowe pasowały idealnie w miejscach mocowania po starych

Dokładnie <spoko> ja zmieniałem bez kombinacji ;) (parę postów wyżej) 15 minut (w kombi) i jest to co być powinno <ok>
miro62
 

Postprzez MarioMonzon » 22 lut 2014, 23:40

ok dzieki :)
troche wolalem mniejsza sile ale mam nadzieje ze ebda wyhamowywac nalezycie przed calkowitym otwarciem sie. :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 paź 2009, 09:59
Posty: 24
Skąd: Olsztyn/Monzon
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 99R GF

Postprzez miro62 » 22 lut 2014, 23:58

MarioMonzon napisał(a):wyhamowywac nalezycie przed calkowitym otwarciem sie. :)

Moje w końcowej fazie otwierania bardzo zwalniają, co nie powoduje szarpania/walnięcia klapy ;)
miro62
 

Postprzez MarioMonzon » 23 lut 2014, 01:14

Miro, znalazlem chyba te co ty masz http://allegro.pl/silownik-teleskop-kla ... 35334.html niestety o tej sakura nic nie moge znalezc, a jpn ty w sumie przetestowales :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 paź 2009, 09:59
Posty: 24
Skąd: Olsztyn/Monzon
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 99R GF

Postprzez miro62 » 23 lut 2014, 09:49

MarioMonzon napisał(a):znalazlem chyba te co ty masz

Firma ta sama więc powinno być <spoko> moje mają 500N a te z Allegro 570N ale to może być różnica klapy bo ja mam kombika ;)
miro62
 

Postprzez MarioMonzon » 23 lut 2014, 11:21

to juz chyba dam se siana z szukaniem. teraz reflektor prawy i silniczek do wycieraczki tyl :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 paź 2009, 09:59
Posty: 24
Skąd: Olsztyn/Monzon
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 99R GF

Postprzez slisman » 24 lut 2014, 00:22

Ja jutro (albo w środę) też montuję jakieś siłowniki (nie pamiętam jakie, ale od dwóch lat leżą w piwnicy), bo obecne działają, ale nie są idealne – klapa wolno się podnosi i przy zamykaniu w końcowej fazie trzeba jej mocno pomóc.

Dam znać co to za firma i jak się sprawuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez MarioMonzon » 24 lut 2014, 10:29

z tych linkow co wyslalem z silownikami do klapy bagaznika ciezko znalezc cokolwiek o firmie Sakura, chyba znalazlem tylko jedna wzmianke, wiec zdecydowanie postawilem na JPN. I okazuje sie ze na polskim rynku ciezko dostepne sa prawe sprezyny, dla ulatwienia w poszukiwaniu nr katalogowe sprezyn:
Nr kat.: 10A3019
Nr kat.: 10A3018
Producent: JPN-JAPAN
najtaniej znalazlem w jadar-auto, ale mieli ostatni prawy produkt (zapytalem o sakure stwierdzili ze nienajgorszy ale nic specjalnego).
a generalnie bardzo pomocny pan obslugujacy sprzedaz internetowa, szybko kupilem u nich i refelktor, polecam :).
Mam nadzieje ze spisze mi sie produkt tak samo dobrze jak miro62.

dzieki za pomoc :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 paź 2009, 09:59
Posty: 24
Skąd: Olsztyn/Monzon
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 99R GF

Postprzez slisman » 12 mar 2014, 12:05

Udało mi się w końcu zabrać za wymianę siłowników, które leżały trochę w piwnicy.

Są to siłowniki firmy Delphi, teoretycznie model dedykowany do Mazdy 626.
Założyłem je, przykręciłem, no ale to nie jest to czego szukałem.
Klapa bardzo mocno idzie do góry. Jest to fajne, poza tym, że w końcowej fazie nie hamuje i "rwie" strasznie. Wrzucam filmik poglądowy. Próbowałem odwrócić mocowanie, aby działała mniejsza siła na klapę (co widać na zdjęciu – kolor czerwony pokazuje jak zamocowane było dla próby)....z tym, że wtedy to było dużo za słabo. No więc wróciłem do początkowego mocowania. Na razie tak zostawiam, będę pilnował, żeby nie puszczać klapy bezwładnie.



Ale tutaj się rodzi moje pytanie: macie jakiś patent żeby poprawić działanie? Bo ja nie mam pomysłu, szczerze mówiąc to nie sądzę , że da się coś z tym zrobić :)
Załączniki
IMG_20140312_103859 - Kopia.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6