Wymiana siłowników klapy GF GW FOTORELACJA- dopasowanie zamienników (także do innych modeli)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez alk80 » 12 mar 2014, 12:11

slisman napisał(a):w końcowej fazie nie hamuje i "rwie" strasznie
to samo było z moimi dopasowanymi z citroena, założyłem do góry nogami i było ok
celowo napisałem "było" bo teraz po czasie, jeśli nie jest za ciepło klapa nie podnosi się całkiem do góry, trzeba jej pomagać, odwrócenie siłowników z powrotem nic nie dało, ale w górze trzyma się dobrze i nie opada
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez miro62 » 12 mar 2014, 19:36

slisman napisał(a):Klapa bardzo mocno idzie do góry

Mocno to mało powiedziane <faja> to może w końcu coś wyrwać <oczy>
Moje (parę postów wyżej) w końcowej fazie otwierania zwalniają praktycznie do zera ;)
miro62
 

Postprzez slisman » 12 mar 2014, 22:35

Właśnie tego się boję!
Będę zawsze ją łapać, no ale nie o to w tym chodzi :) Więc jeśli nie znajdę patentu to będę musiał zakupić nowe ..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 14:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez marcys45 » 13 mar 2014, 06:33

już wyżej pisałem od opla astry 2 kombi to jest ideał działa do tej pory bardzo dobrze i tanie są
Początkujący
 
Od: 4 sty 2010, 20:22
Posty: 22
Skąd: otwock
Auto: mazda 626 kombi 2.0 ditd 99r.

Postprzez slisman » 14 mar 2014, 17:53

Tak właśnie zrobię, niestety moje za mocne, a nie chciałbym czegoś uszkodzić.
Dzięki za informacje ! Zamawiam w poniedziałek nowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 14:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez TMJumper » 30 sty 2015, 19:49

Forumowicz
 
Od: 9 sie 2011, 23:12
Posty: 37
Skąd: Rawicz
Auto: 626 GW 2.0 115KM
GAZ Agis

Postprzez alk80 » 30 sty 2015, 21:07

nie chwali się jakiego są producenta, daje do myślenia, ale zawsze można zapytać
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez sebekle » 2 lut 2015, 17:24

jedna zima i nie będzie tak rwało :)
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez dude » 13 mar 2015, 19:50

Ja odważyłem się i kupiłem własnie na allegro 34zł/szt.:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5127875978

Odpisali mi @, że jest to zamiennik firmy POLCAR.
Jak przyjadą i zamontuję to dam znać;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 20:47
Posty: 228 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: 626 GF 2.0 FS 115KM 00r.
była-> 323F BA 1.5 Z5 88KM 98r.

Postprzez PeKa » 16 mar 2015, 08:39

Ja muszę nabyć do swojej GW, mimo, że będzie na sprzedaż bo strasznie mnie irytuje podtrzymywanie klapy kijkiem. W zeszłym roku nabyłem na szybko używki i się skończyły. Tylko nie mam pojęcia co wybrać, JPN, HART czy może jeszcze cos innego :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2014, 23:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez viktoria » 16 mar 2015, 09:47

miro62 napisał(a):
alk80 napisał(a):to napisz Miro jakiej marki, żeby na przyszłość wiedzieć czego dokładniej szukać

No to są JPN kupione konkretnie do GW 626
Obrazek

alk80 napisał(a):nie chcę robić reklamy, ale dowiedziałem się, że takie właśnie sprężyny gazowe dostępne są w http://www.geparts.pl/

<czytaj> strona wcześniej
Będzie Pan zadowolony ;)
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2014, 16:13
Posty: 66 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Pasażerka Mazdy 3

Postprzez dude » 30 mar 2015, 21:59

Do swojej GF HB założyłem te z POLCARu, a raczej założyłem tylko jeden.

Powiem tak... żona chyba nie dałaby sobie rady żeby zamknąć jakbym założył 2.

Niby pasują P&P ale drugiego nie potrafiłem założyć, nie mogłem spasować otworów. Myślę, że to wina tego, że nie robiłem tego na równym bo starego też potem nie umiałem z powrotem założyć :P jak założyłem drugi na jedną śrubę, to mega ciężko się zamykała klapa ;)
Na 1 nowym i 2 starym jest opór ale w miarę ludzki.. a żona zawsze chowa w bagażniku wózek dziecka, żeby nie nosić na górę (ach ta pojemność! ;) )

Nie ma niestety spowalniacza, klapa leci do oporu :/ ale na 1 nowym i 2 starym nie wyrywa jej z zawiasów :P

Drugi zostawiam sobie na zapas. Myślę, że jak za taką cenę – 34zł/szt to nie ma źle <spoko>

Nr katalogowe:
4517ABL (lewy) i 4517ABP (prawy)

zdjęcia i filmik:
https://picasaweb.google.com/1160380169 ... directlink
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 20:47
Posty: 228 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: 626 GF 2.0 FS 115KM 00r.
była-> 323F BA 1.5 Z5 88KM 98r.

Postprzez alk80 » 31 mar 2015, 16:09

a może spróbuj zamontować go na odwrót,
ja te moje "zamienniki" zamontowałem tak jak były org, po kilku miesiącach właśnie z powodu "nie hamowania" spróbowałem je odwrócić, zaczęło hamować, ale chyba przez te złe wcześniejsze zamontowanie coś się w nich zepsuło bo teraz nie mają siły podnieść klapy jak jest chłodno
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez mzebrows » 10 gru 2016, 21:29

8 Lat temu kupiłem do mojej GW siłowniki JPN. Od samego początku były za słabe i klapa wprawdzie się otwierała ale trwało to wieczność.Niestety nie jest na nich napisane jaką mają siłę wyrzutu. Teraz już klapę muszę podnosić ręcznie i myślę o zakupie nowych. Przeczytałem kilka postów ale koniec końców nie wiem co kupić. Czy na dzień dzisiejszy może ktoś polecić jakieś siłowniki, takie żeby nie trzeba było kombinować z dorabianiem mocowania ale też aby miały odpowiednią siłę wyrzutu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 08:28
Posty: 111 (6/0)
Auto: Mazda 6 2007r 2.0 LPG 147KM GY

Były:
Mazda 626 98r 2.0 LPG 115 GW
VW Polo 98r 1.4
Daewoo Tico
Fiat 126p

Postprzez alk80 » 10 gru 2016, 22:13

mam to samo z moimi od xantii,
narazie je zostawiam, ale gdybym miał zmienić to wybrał bym chyba te od Astry II

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez mzebrows » 13 gru 2016, 07:03

No ok, ale jak przerobić w takim astrowym siłowniku mocowanie do karoserii? Bo rozumiem, że do klapy bagażnika wystarczy dokupić te sworznie kulowe co wcześniej ktoś opisał.


Siłownik mazda 626 gw:
https://drive.google.com/file/d/0B46j_-Xkz2PSb2RQU1lPNUxuaDQ/view?usp=sharing

Siłownik Opel astra g kombi:
https://drive.google.com/file/d/0B46j_-Xkz2PSS3kyVGk5ZENkNEU/view?usp=sharing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 08:28
Posty: 111 (6/0)
Auto: Mazda 6 2007r 2.0 LPG 147KM GY

Były:
Mazda 626 98r 2.0 LPG 115 GW
VW Polo 98r 1.4
Daewoo Tico
Fiat 126p

Postprzez alk80 » 13 gru 2016, 07:28

w klapie już są te kulkowe mocowania, musisz dorobić takie mocowanie w tym wsporniku który jest przykręcony do karoserii

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez grzech_z » 13 gru 2016, 08:22

mzebrows napisał(a):No ok, ale jak przerobić w takim astrowym siłowniku mocowanie do karoserii?


Można sobie podłubać, ale czy nie lepiej kupić używany oryginał? Będzie chyba ze 3 lata jak wymieniłem na takie i nadal działają.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez PeKa » 13 gru 2016, 10:32

Z używanymi to różnie jest. Też kiedyś kupiłem i nie nadawały się do niczego. Jasne, można zwrócić, ale osobiście uważam, że w używki, jeśli chodzi o siłowniki, nie ma się co bawić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2014, 23:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez mzebrows » 15 gru 2016, 06:57

w klapie już są te kulkowe mocowania, musisz dorobić takie mocowanie w tym wsporniku który jest przykręcony do karoserii


No właśnie tu jest sedno mojego pytania, jak powinno wyglądać mocowanie siłownika opla z karoserią mazdy? Może ma ktoś jakąś fotkę? Bo w maździe oryginalne mocowanie jest na dwie śruby na wprost a w oplu dziury/dziura jest z boku słupka karoserii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 08:28
Posty: 111 (6/0)
Auto: Mazda 6 2007r 2.0 LPG 147KM GY

Były:
Mazda 626 98r 2.0 LPG 115 GW
VW Polo 98r 1.4
Daewoo Tico
Fiat 126p

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6