Centralny zamek 626 GF – lokalizacja sterownika, pytania, problemy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Piotrek_wroc » 3 lis 2010, 23:16

dziekuje za odpowiedź :)
i wszystko (prawie) jasne :)

ps. bo akurat oryginalna centralka zamka jest, tylko jest druga – dodatkowa na pilot (bo przy kupnie nie bylo oryginalnych pilotów :/ )
no nic... trzeba się obejść bez.. :/

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2006, 22:06
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg

Postprzez Piotr Raczkowski » 4 lis 2010, 17:05

kolego juliusz99 poszukaj w dziale premacy
ja miałem taki sam problem słabe silniczki jeden z kolegów znalazł rozwiązanie należy rozebrać silniczek tam znajduje się obok szczotek taka blaszka – bimetal- należy ją usunąć złożyć i u mnie zadziałało u innych jak napisali też fungito
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez chriss18 » 4 lis 2010, 18:44

chriss18 napisał(a):DLA WSZYSTKICH KTORZY NIE MAJA PODWOJNEGO ZAMYKANIA CENTRALKI


Wlorz kluczyk w zamek zewnetrzny drzwi przednich od strony kirowcy,przekrec kluczyk do pozycji blokowanie (czyli w prawo) nastepnie wruc do pozycji pionowej nastepnie w ciagu 3 sekund wruc do pozycji blokowania, po tych czynnosciach powinien dzialac system podwojnego zamykania drzwi.
W pilocie nacisnac 2 razy przycisk LOOK

PS. Jezeli nie bedzie dzialac to przekrecajcie kluczyk w druga strone (czyli w lewo)

pozdro
chriss18 napisał(a):6



OPIS WZIETY Z INSTRUKCJI OBSLUGI; MI TEZ NIE DZIALALO ZROBILEM TAK JAK W/W I DZIALA;
JESLI CHODZI O PILOTA ; TO PRZYNAJMNIEJ U MNIE TAK BYLO ; ZE TA BLASZKE CO PRZYTRZYMUJE BATERIE TZEBA SPRAWDZIC CZY DOBRZE STYKA ; W MOIM PRZYPADKU MUSIALEM NA NOWO POLUTOWAC:I PILOT DZIALA BEZ ZARZUTOW:

POZDRO
Nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi.Szefie dasz zaliczke?

MAZDA 626 GF/GW 12.1999
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 mar 2010, 19:35
Posty: 20
Auto: MAZDA 626 1.9 GF/GW 12.1999

Postprzez PLaster » 11 lis 2010, 16:56

Piotr Raczkowski napisał(a):kolego juliusz99 poszukaj w dziale premacy
ja miałem taki sam problem słabe silniczki jeden z kolegów znalazł rozwiązanie należy rozebrać silniczek tam znajduje się obok szczotek taka blaszka – bimetal- należy ją usunąć złożyć i u mnie zadziałało u innych jak napisali też fungito
pozdrawiam

podobnie u siebie zrobiłem i teraz jest OK
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez PLaster » 11 lis 2010, 17:04

Witam
Chcę zrobić otwieranie klapy z pilota do GF '97 HB.
I pytanie, czy ktoś ma jakieś fotki jak to wygląda, bądź info na temat czy da się zaadoptować siłownik zamka z wersji poliftowej?
Czy fabrycznie jest tak doprowadzona wiązka instalacji do tego zamka?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez abrams » 11 lis 2010, 18:54

Pytanie do posiadaczy 626 gf po liftingu
i tylko do takich
dolacze do tego watku bo moj poszedl w kosz -dzieki nadgorliwosci .

czy macie w gf po liftingu sygnalizacje zamykania i otwierania centralnego kierunkowskazami?
mam mazde pare miesiecy i na poczatku mrugalo a teraz nagle przestalo -instalacja wyglada na oryginalna z pilotem
Pytanie- czy poprzedni wlasciciel sam to jakos podlaczyl czy po liftingu juz taka sygnalizacja bywala podlaczana fabrycznie?
pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez juliusz99 » 17 lis 2010, 21:14

Witam rzeczywiście wyjęcie elementu z silniczka z siłownika przyniosło natychmiastowy skutek ,pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odpowiedzi ,jednak wymiana tego elementu to dużo pracy i nie każdy podoła.
JM
juliusz99
 

Postprzez Bandit » 20 lis 2010, 09:17

abrams napisał(a):czy macie w gf po liftingu sygnalizacje zamykania i otwierania centralnego kierunkowskazami?

Nie mam, a bardzo bym chciał mieć :( muszę do św. Mikołaja chyba napisać :P (przeczytałeś ten wątek od początku ?)
chriss18 napisał(a):Wlorz kluczyk w zamek zewnetrzny drzwi przednich od strony kirowcy,przekrec kluczyk do pozycji blokowanie (czyli w prawo) nastepnie wruc do pozycji pionowej nastepnie w ciagu 3 sekund wruc do pozycji blokowania, po tych czynnosciach powinien dzialac system podwojnego zamykania drzwi.
W pilocie nacisnac 2 razy przycisk LOOK

U mnie nie pomogło, rygli brak :( Baa nawet w żadnej sytuacji nie wyświetla mi się kontrolka immobiliseru, tak jakby jej nie było :(
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez tadziomaru1 » 20 lis 2010, 17:48

abrams w privach wypisywanych (nie wiem po jaką cholerę) do mnie, twierdzi że przeczytał od początku, ale pewnie się, łudzi że GF po lifcie ma inną instalację niż przed. hahaha
Przecież jednoznacznie w tym wątku stwierdzono, że fabryczny centralny nie miga kierunkami.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Vollkow » 22 lis 2010, 21:57

Też chce coś takiego zrobić. Wiec podpinam się do tematu. :)
Początkujący
 
Od: 31 paź 2010, 11:13
Posty: 26
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 115KM

Postprzez Riki » 22 lis 2010, 22:22

PLaster napisał(a):Chcę zrobić otwieranie klapy z pilota do GF '97 HB.


warto się w to bawić? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Vollkow » 22 lis 2010, 22:38

Riki napisał(a):warto się w to bawić? :)


A dlaczego miałoby nie być warto ??
Początkujący
 
Od: 31 paź 2010, 11:13
Posty: 26
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 115KM

Postprzez Riki » 22 lis 2010, 23:59

Uważam, to za zbędny dodatek... jeżdżę autem ponad 4 lata i nie narzekam na kluczyk... no ale cóż, jak ktoś lubi dłubać to przecież.......... wszystko można ;)

P.S
Otwieranie z pilota do góry to jeszcze rozumiem <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Vollkow » 23 lis 2010, 11:00

W moim przypadku auto kupiłem ze złamanym kluczykiem w klapie bagażnika. Wymiana kosztuje tyle samo co sterownik centralnego i nie ma się dwóch różnych kluczyków.
Początkujący
 
Od: 31 paź 2010, 11:13
Posty: 26
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 115KM

Postprzez flinio » 23 lis 2010, 12:23

Witam!
Da się to zrobić. u mnie uszkodzeniu uległa wkładka, więc ja wyrzuciłem, i zamiast niej zamontowałem tzw. "przycisk wandaloodporny". w klapie zamontowałem siłownik taki zwykły uniwersalny od centralnego zamka, Z alarmu mam sygnał czy jest uzbrojony czy nie, teraz tylko muszę zrobić układ który poprzez podanie sygnału z alarmu będzie podawał napięcie na ten przycisk, tylko gdy alarm jest rozbrojony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 14:51
Posty: 111
Skąd: Radom
Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998

Postprzez Fuwa » 24 lis 2010, 19:25

U mnie podobnie. Brak sygnalizacji migaczami zamknięcia samochodu. Co do podwójnego ryglowania to czasem siedząc w środku zamykam pilotem drugi raz w ciągu 3 s. /wg. instrukcji/ i słychać taki sam dźwięk jak podczas pierwszego zamknięcia/czyli cyknięcie zamków. Jeszcze coś jest: czasem przy drugim zamykaniu pojawia się krótki sygnał dźwiękowy ,, piiiiiip,, –( nie klakson). A ryglowanie po tym wszystkim to drugie nie działa...

Czy faktycznie jest tak że niektóre Mazdki mają i to i to a inne nie. Niby wersja Exlusive a tu <dupa> a nie exlusive...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 14:12
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Auto: M 626 GF, 2.0 DOHC, 115 KM, Hatchback, Lift, Exlusive, 2000 r. Kolor 22A – Supreme Blu Mica

Postprzez uplander » 25 lis 2010, 10:46

Witam
Fabrycznie GF/Gw nie ma sygnalizacji kierunkowskazami. Mozna to dosc prosto jednak zrobic samemu, 4 diody , połącznie między centralka centralnego zamka a przewodami kierunkowskazów przy kolumnie kierownicy. Kierunek przewodzenia od modułu centralnego do przewodów kierunkowskazów. Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 22:04
Posty: 31
Auto: MAzda 626 GF LPG

Postprzez Fuwa » 25 lis 2010, 12:20

uplander – dzięki za to info. A czy GF fabrycznie posiada podwójne ryglowanie ? Czy trzeba coś na własną rękę dłubać...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 14:12
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Auto: M 626 GF, 2.0 DOHC, 115 KM, Hatchback, Lift, Exlusive, 2000 r. Kolor 22A – Supreme Blu Mica

Postprzez uplander » 25 lis 2010, 13:21

przedliftingowe – kazda ma podwojne ryglowanie, ja mam po lifcie i juz tej opcji nie mam. Pzdr
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 22:04
Posty: 31
Auto: MAzda 626 GF LPG

Postprzez PLaster » 25 lis 2010, 23:19

ale dalej nie otrzymałem odpowiedzi !
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6