Centralny zamek 626 GF – lokalizacja sterownika, pytania, problemy
dziekuje za odpowiedź
i wszystko (prawie) jasne
ps. bo akurat oryginalna centralka zamka jest, tylko jest druga – dodatkowa na pilot (bo przy kupnie nie bylo oryginalnych pilotów :/ )
no nic... trzeba się obejść bez.. :/
pozdrawiam
i wszystko (prawie) jasne
ps. bo akurat oryginalna centralka zamka jest, tylko jest druga – dodatkowa na pilot (bo przy kupnie nie bylo oryginalnych pilotów :/ )
no nic... trzeba się obejść bez.. :/
pozdrawiam
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25808 moja Madzia
- Od: 24 sie 2006, 22:06
- Posty: 91
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg
kolego juliusz99 poszukaj w dziale premacy
ja miałem taki sam problem słabe silniczki jeden z kolegów znalazł rozwiązanie należy rozebrać silniczek tam znajduje się obok szczotek taka blaszka – bimetal- należy ją usunąć złożyć i u mnie zadziałało u innych jak napisali też fungito
pozdrawiam
ja miałem taki sam problem słabe silniczki jeden z kolegów znalazł rozwiązanie należy rozebrać silniczek tam znajduje się obok szczotek taka blaszka – bimetal- należy ją usunąć złożyć i u mnie zadziałało u innych jak napisali też fungito
pozdrawiam
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
chriss18 napisał(a):DLA WSZYSTKICH KTORZY NIE MAJA PODWOJNEGO ZAMYKANIA CENTRALKI
Wlorz kluczyk w zamek zewnetrzny drzwi przednich od strony kirowcy,przekrec kluczyk do pozycji blokowanie (czyli w prawo) nastepnie wruc do pozycji pionowej nastepnie w ciagu 3 sekund wruc do pozycji blokowania, po tych czynnosciach powinien dzialac system podwojnego zamykania drzwi.
W pilocie nacisnac 2 razy przycisk LOOK
PS. Jezeli nie bedzie dzialac to przekrecajcie kluczyk w druga strone (czyli w lewo)
pozdro
chriss18 napisał(a):6
OPIS WZIETY Z INSTRUKCJI OBSLUGI; MI TEZ NIE DZIALALO ZROBILEM TAK JAK W/W I DZIALA;
JESLI CHODZI O PILOTA ; TO PRZYNAJMNIEJ U MNIE TAK BYLO ; ZE TA BLASZKE CO PRZYTRZYMUJE BATERIE TZEBA SPRAWDZIC CZY DOBRZE STYKA ; W MOIM PRZYPADKU MUSIALEM NA NOWO POLUTOWAC:I PILOT DZIALA BEZ ZARZUTOW:
POZDRO
Nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi.Szefie dasz zaliczke?
MAZDA 626 GF/GW 12.1999
MAZDA 626 GF/GW 12.1999
- Od: 21 mar 2010, 19:35
- Posty: 20
- Auto: MAZDA 626 1.9 GF/GW 12.1999
Piotr Raczkowski napisał(a):kolego juliusz99 poszukaj w dziale premacy
ja miałem taki sam problem słabe silniczki jeden z kolegów znalazł rozwiązanie należy rozebrać silniczek tam znajduje się obok szczotek taka blaszka – bimetal- należy ją usunąć złożyć i u mnie zadziałało u innych jak napisali też fungito
pozdrawiam
podobnie u siebie zrobiłem i teraz jest OK
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Witam
Chcę zrobić otwieranie klapy z pilota do GF '97 HB.
I pytanie, czy ktoś ma jakieś fotki jak to wygląda, bądź info na temat czy da się zaadoptować siłownik zamka z wersji poliftowej?
Czy fabrycznie jest tak doprowadzona wiązka instalacji do tego zamka?
Chcę zrobić otwieranie klapy z pilota do GF '97 HB.
I pytanie, czy ktoś ma jakieś fotki jak to wygląda, bądź info na temat czy da się zaadoptować siłownik zamka z wersji poliftowej?
Czy fabrycznie jest tak doprowadzona wiązka instalacji do tego zamka?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Pytanie do posiadaczy 626 gf po liftingu
i tylko do takich
dolacze do tego watku bo moj poszedl w kosz -dzieki nadgorliwosci .
czy macie w gf po liftingu sygnalizacje zamykania i otwierania centralnego kierunkowskazami?
mam mazde pare miesiecy i na poczatku mrugalo a teraz nagle przestalo -instalacja wyglada na oryginalna z pilotem
Pytanie- czy poprzedni wlasciciel sam to jakos podlaczyl czy po liftingu juz taka sygnalizacja bywala podlaczana fabrycznie?
pzdr
i tylko do takich
dolacze do tego watku bo moj poszedl w kosz -dzieki nadgorliwosci .
czy macie w gf po liftingu sygnalizacje zamykania i otwierania centralnego kierunkowskazami?
mam mazde pare miesiecy i na poczatku mrugalo a teraz nagle przestalo -instalacja wyglada na oryginalna z pilotem
Pytanie- czy poprzedni wlasciciel sam to jakos podlaczyl czy po liftingu juz taka sygnalizacja bywala podlaczana fabrycznie?
pzdr
- Od: 3 lis 2010, 11:41
- Posty: 54
- Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P
Witam rzeczywiście wyjęcie elementu z silniczka z siłownika przyniosło natychmiastowy skutek ,pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odpowiedzi ,jednak wymiana tego elementu to dużo pracy i nie każdy podoła.
JM
JM
-
juliusz99
abrams napisał(a):czy macie w gf po liftingu sygnalizacje zamykania i otwierania centralnego kierunkowskazami?
Nie mam, a bardzo bym chciał mieć muszę do św. Mikołaja chyba napisać (przeczytałeś ten wątek od początku ?)
chriss18 napisał(a):Wlorz kluczyk w zamek zewnetrzny drzwi przednich od strony kirowcy,przekrec kluczyk do pozycji blokowanie (czyli w prawo) nastepnie wruc do pozycji pionowej nastepnie w ciagu 3 sekund wruc do pozycji blokowania, po tych czynnosciach powinien dzialac system podwojnego zamykania drzwi.
W pilocie nacisnac 2 razy przycisk LOOK
U mnie nie pomogło, rygli brak Baa nawet w żadnej sytuacji nie wyświetla mi się kontrolka immobiliseru, tak jakby jej nie było
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
abrams w privach wypisywanych (nie wiem po jaką cholerę) do mnie, twierdzi że przeczytał od początku, ale pewnie się, łudzi że GF po lifcie ma inną instalację niż przed.
Przecież jednoznacznie w tym wątku stwierdzono, że fabryczny centralny nie miga kierunkami.
Przecież jednoznacznie w tym wątku stwierdzono, że fabryczny centralny nie miga kierunkami.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Uważam, to za zbędny dodatek... jeżdżę autem ponad 4 lata i nie narzekam na kluczyk... no ale cóż, jak ktoś lubi dłubać to przecież.......... wszystko można
P.S
Otwieranie z pilota do góry to jeszcze rozumiem
P.S
Otwieranie z pilota do góry to jeszcze rozumiem
Witam!
Da się to zrobić. u mnie uszkodzeniu uległa wkładka, więc ja wyrzuciłem, i zamiast niej zamontowałem tzw. "przycisk wandaloodporny". w klapie zamontowałem siłownik taki zwykły uniwersalny od centralnego zamka, Z alarmu mam sygnał czy jest uzbrojony czy nie, teraz tylko muszę zrobić układ który poprzez podanie sygnału z alarmu będzie podawał napięcie na ten przycisk, tylko gdy alarm jest rozbrojony.
Da się to zrobić. u mnie uszkodzeniu uległa wkładka, więc ja wyrzuciłem, i zamiast niej zamontowałem tzw. "przycisk wandaloodporny". w klapie zamontowałem siłownik taki zwykły uniwersalny od centralnego zamka, Z alarmu mam sygnał czy jest uzbrojony czy nie, teraz tylko muszę zrobić układ który poprzez podanie sygnału z alarmu będzie podawał napięcie na ten przycisk, tylko gdy alarm jest rozbrojony.
- Od: 13 cze 2009, 14:51
- Posty: 111
- Skąd: Radom
- Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998
U mnie podobnie. Brak sygnalizacji migaczami zamknięcia samochodu. Co do podwójnego ryglowania to czasem siedząc w środku zamykam pilotem drugi raz w ciągu 3 s. /wg. instrukcji/ i słychać taki sam dźwięk jak podczas pierwszego zamknięcia/czyli cyknięcie zamków. Jeszcze coś jest: czasem przy drugim zamykaniu pojawia się krótki sygnał dźwiękowy ,, piiiiiip,, –( nie klakson). A ryglowanie po tym wszystkim to drugie nie działa...
Czy faktycznie jest tak że niektóre Mazdki mają i to i to a inne nie. Niby wersja Exlusive a tu a nie exlusive...
Czy faktycznie jest tak że niektóre Mazdki mają i to i to a inne nie. Niby wersja Exlusive a tu a nie exlusive...
- Od: 29 paź 2010, 14:12
- Posty: 19
- Skąd: Szczecin
- Auto: M 626 GF, 2.0 DOHC, 115 KM, Hatchback, Lift, Exlusive, 2000 r. Kolor 22A – Supreme Blu Mica
Witam
Fabrycznie GF/Gw nie ma sygnalizacji kierunkowskazami. Mozna to dosc prosto jednak zrobic samemu, 4 diody , połącznie między centralka centralnego zamka a przewodami kierunkowskazów przy kolumnie kierownicy. Kierunek przewodzenia od modułu centralnego do przewodów kierunkowskazów. Pozdrawiam
Fabrycznie GF/Gw nie ma sygnalizacji kierunkowskazami. Mozna to dosc prosto jednak zrobic samemu, 4 diody , połącznie między centralka centralnego zamka a przewodami kierunkowskazów przy kolumnie kierownicy. Kierunek przewodzenia od modułu centralnego do przewodów kierunkowskazów. Pozdrawiam
- Od: 5 lip 2009, 22:04
- Posty: 31
- Auto: MAzda 626 GF LPG
ale dalej nie otrzymałem odpowiedzi !
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6