Klimatyzacja 626 GF – montaż, pytania, problemy.
ja mam takiego speca w Bytomiu który za 80zł robi ten cieńszy przewód praktycznie nowy, stare zostają tylko złączki, te grubsze pewnie też by zrobił, tylko nie wiem za ile
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
niedzwiadek833 napisał(a):Pisałem wcześniej jak można to samemu tanim kosztem naprawić. poszukaj a wszystko znajdziesz.
Czyli problem leży prawdopodobnie po stronie złączki a nie samego przewodu, tak? Tak wnioskuję w Twojego postu wyżej
Źle wnioskujesz, skorodowała rurka pod opaską. Miałem ten sam problem, spec od spawania aluminium wstawił kawałek nowej rurki, koszt 50zł.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
tadziomaru1 napisał(a):Źle wnioskujesz, skorodowała rurka pod opaską. Miałem ten sam problem, spec od spawania aluminium wstawił kawałek nowej rurki, koszt 50zł.
Miałem małe zawirowanie ostatnio i niestety dopiero teraz zabieram się za naprawę. Wymontowałem tą rurkę, i teraz mam taką prośbę – mógłbyś mi mniej więcej zaznaczyć który obszar powinienem najlepiej wyciąć i wstawić nowy materiał? Przesyłam wymontowaną rurkę w załączniku.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Wystarczy ten fragment przy tej objemce metalowej
Objemke zdjąć i po zaizolowaniu teflonem założyć ponownie
Od biedy jak nie będzie tej objemki to też się nic nie stanie
Objemke zdjąć i po zaizolowaniu teflonem założyć ponownie
Od biedy jak nie będzie tej objemki to też się nic nie stanie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dokładnie rzecz biorąc wymieniamy ten fragment rurki, który miał styczność z obejmą mocującą do nadwozia. Właśnie ta obejma powoduje uszkodzenie aluminiowej rurki i rozszczelnienie układu klimatyzacji. Jak już zostało napisane po wspawaniu nowego odcinak rurki możesz założyć obejmę ale wcześniej owiń czymś rurkę. Jak mi powiedziano przy naprawie klimy fachowcy zalecają pozbycie się tej obejmy. Nic bez niej się nie stanie.
PS
złączka na końcu rurki zostaje.
PS
złączka na końcu rurki zostaje.
Chłopaki moglibyście jeszcze powiedzieć gdzie pod maską szukać czujnika ciśnienia klimatyzacji? Bo rozumiem że wymiana to tylko wykręcenie i wkręcenie nowego tak? I czy ktoś miał styczność z tym czujnikiem z aukcji? Będzie on dobry do Mazdy 626 GF 2000r benzyna 100KM? Ewentualnie może polecić jakieś inne czujniki?
http://allegro.pl/nowy-czujnik-cisnieni ... 84131.html
http://allegro.pl/nowy-czujnik-cisnieni ... 84131.html
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):czujnik jest wkręcony w osuszacz
A osuszacz jest za atrapą.
Dokładnie pod tą czarną osłoną. Czy będzie pasować, tego nie wiem. Zawsze można czujnik oddać jak nie będzie pasować.
Ktoś pytał o ilość czynnika w układzie klimatyzacji.
Znalazłem tabelę do wielu pojazdów (w tym nasze różne Mazdy):
http://www.elcamp.pl/public/content/fil ... -klein.pdf
Znalazłem tabelę do wielu pojazdów (w tym nasze różne Mazdy):
http://www.elcamp.pl/public/content/fil ... -klein.pdf
- Od: 25 lip 2016, 12:31
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GF 1998r, 2.0 115KM (FS)
Witam..
Podepne sie pod temat, 626 GW 2.0 115km..
Właczajac klime obroty silnika wariuja skacza miedzy 1000-500rpm, lewarek i kokpit strasznie sie trzesie okło 1min po tym czasie obroty sie stabilizuja ale drgania zostaja.. co moze byc przyczyna??
Podepne sie pod temat, 626 GW 2.0 115km..
Właczajac klime obroty silnika wariuja skacza miedzy 1000-500rpm, lewarek i kokpit strasznie sie trzesie okło 1min po tym czasie obroty sie stabilizuja ale drgania zostaja.. co moze byc przyczyna??
Polecam reset komputera chyba że sprężarka pada i takie duże opory daje, u mnie tez tak było ale nawet nie wracało na normalny stan tylko sie utrzymywało około 500rpm, zrobiłem reset ECU, "nauczył" się obrotów na nowo i teraz mi elegancko krokowiec podnosi i nie spada poniżej wolnych obrotów
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Dzieki
Szykuje sie na wymiane rozrzadu..
pewnie maly restart jej sie przyda
Szykuje sie na wymiane rozrzadu..
pewnie maly restart jej sie przyda
A nie jest tak, że jak jest ciśnienie to jest zwarty, a jak nie ma to jest rozwarty?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6