Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.
Strona 1 z 1
Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Więc.
silnik 2.2 gh stuki metaliczne górna cześć .kopci na czarno przy niskich obrotach !Dodając gazu na 3tys obrotów ' stukanie zmienia się w grzechotanie .kopcenie mocniejsze
Również. Zrobiłem test przelewu
Pozdrawiam
silnik 2.2 gh stuki metaliczne górna cześć .kopci na czarno przy niskich obrotach !Dodając gazu na 3tys obrotów ' stukanie zmienia się w grzechotanie .kopcenie mocniejsze
Również. Zrobiłem test przelewu
Pozdrawiam
Miska olejowa byla sciagana? Tam jest wszystko w porzadku?
Mechanik twierdził ze tak i jest czysto.. ściągnął miskę ale ta z sitem została ?!
Dziwne !
Dziwne !
To z sitem to smok olejowy i ma zostac. Miska olejowa w 2,2 to tylko kawalek blachy. Jaka korekte na wtryskiwaczach pokazuje komputer?
Mechanik chyba ma kompa biednego po pokazał ze 3 cylinder i nic więcej facet .. kazał zostawić bryke i będzie sprawdzać silnik
No to nic nie wiemy, ale co 3 cylinder?
Ze jest na plusie i to wszystko co się dowiedziałem
No i tyle z pomocy Nie rozumiem tego za bardzo. Komputer pokazuje korekte zapisana przy 35MPa i wyzszych cisnieniach, korekte w czasie rzeczywistym, czyli przy pracujacym silniku. W plusie tzn ile 1,5, 10? I jak Ci pomoc?. Ja robie ludziom wydruk z korekty i naciagniecia lancucha To co masz w menzurkach to nie jest powod stukania. Moze lancuch jest wyciagniety? A moze cos innego? Takie wrozenie z fusow
Mówił tak cylinder powinien pokazać -1na każdym a jak jest na plusie ze jest niedobrze i ze to 3 cylinder i ma+2 ale nie sprawdził wtryskowy tylko silnik
Bzdura Oddaj do goscia co ma troche pojecia o tym.Szkoda samochodu
Prawda muszę poszukać jakiegoś kumatego w mazdach
Tylko mały problem jestem w Niemczech i autko również
Dopisano 6 paź 2017, 18:23:
Odkręciłem dziś pokrywę klawiatury żeby zobaczyć.na trzecim cylindrze co jest ..i czy to normalne ze sprężyny.. jedna jakby
Była bardziej dociśnięta od tej drugiej lub krotsza mmm.
Tylko mały problem jestem w Niemczech i autko również
Dopisano 6 paź 2017, 18:23:
Odkręciłem dziś pokrywę klawiatury żeby zobaczyć.na trzecim cylindrze co jest ..i czy to normalne ze sprężyny.. jedna jakby
Była bardziej dociśnięta od tej drugiej lub krotsza mmm.
Masz dwie krzywki na walku na cylinder niewazne czy dolot czy wydech i pod nim dwa popychacze luz pomiedzy walkiem a popychaczami ma byc taki sam na jednym i drugim zaworze. To jest najlepszy pomiar czy zawor nie wpadl w gniazdo, lub czy ma ustawiony prawidlowy luz. To tak w skrocie
Luzy takie same
Był mechanik Niemiec i ... Tak silnik elektrycznie jak i elektronicznej strony ok
Katastrofa z tymi mechanikami katastrofa
Nawet nie potrafił wykluczyć. Coś czegoś mmmm
Był mechanik Niemiec i ... Tak silnik elektrycznie jak i elektronicznej strony ok
Katastrofa z tymi mechanikami katastrofa
Nawet nie potrafił wykluczyć. Coś czegoś mmmm
Stuki przy przygazówkach na postoju czy tylko pod obciążeniem w czasie jazdy?
Stuka na wolnych obrotach.przy gazowaniu nasila się ale z
stukanie metaliczne Zmienia się w coś jak grzechotanie i Kopci ale nie na czarno
Czym bardziej ciepły tym bardziej stuka i dymi
No i wszystko jasne 3 cylinder.panewka korbowa.panewka główna.korbowód.
I jakaś rysa jest ...firma odradza 3 szlif bo taki tylko można zrobić i dotego rysa na wale
......
Jaki koszt Remontu!!! Z nowym wałem i korbowodem bo przegrzana
stukanie metaliczne Zmienia się w coś jak grzechotanie i Kopci ale nie na czarno
Czym bardziej ciepły tym bardziej stuka i dymi
No i wszystko jasne 3 cylinder.panewka korbowa.panewka główna.korbowód.
I jakaś rysa jest ...firma odradza 3 szlif bo taki tylko można zrobić i dotego rysa na wale
......
Jaki koszt Remontu!!! Z nowym wałem i korbowodem bo przegrzana
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6