Stuki w silniki – im wyższe obroty, tym intensywniejsze. Prośba o sugestie.

Postprzez Roberto33sp » 7 wrz 2017, 21:25

Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Więc.
silnik 2.2 gh stuki metaliczne górna cześć .kopci na czarno przy niskich obrotach !Dodając gazu na 3tys obrotów ' stukanie zmienia się w grzechotanie .kopcenie mocniejsze
Również. Zrobiłem test przelewu
Pozdrawiam
Załączniki
IMG-20170916-WA0002.jpg
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Postprzez MAZVAGTECH » 4 paź 2017, 15:48

Miska olejowa byla sciagana? Tam jest wszystko w porzadku?
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 14:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Roberto33sp » 5 paź 2017, 15:33

Mechanik twierdził ze tak i jest czysto.. ściągnął miskę ale ta z sitem została ?!
Dziwne !
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Postprzez MAZVAGTECH » 5 paź 2017, 15:51

To z sitem to smok olejowy i ma zostac. Miska olejowa w 2,2 to tylko kawalek blachy. Jaka korekte na wtryskiwaczach pokazuje komputer?
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 14:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Roberto33sp » 5 paź 2017, 16:04

Mechanik chyba ma kompa biednego po pokazał ze 3 cylinder i nic więcej facet .. kazał zostawić bryke i będzie sprawdzać silnik
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Postprzez MAZVAGTECH » 5 paź 2017, 19:24

No to nic nie wiemy, ale co 3 cylinder?
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 14:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Roberto33sp » 5 paź 2017, 19:55

Ze jest na plusie i to wszystko co się dowiedziałem
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Postprzez MAZVAGTECH » 6 paź 2017, 09:18

No i tyle z pomocy Nie rozumiem tego za bardzo. Komputer pokazuje korekte zapisana przy 35MPa i wyzszych cisnieniach, korekte w czasie rzeczywistym, czyli przy pracujacym silniku. W plusie tzn ile 1,5, 10? I jak Ci pomoc?. Ja robie ludziom wydruk z korekty i naciagniecia lancucha To co masz w menzurkach to nie jest powod stukania. Moze lancuch jest wyciagniety? A moze cos innego? Takie wrozenie z fusow
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 14:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Roberto33sp » 6 paź 2017, 09:34

Mówił tak cylinder powinien pokazać -1na każdym a jak jest na plusie ze jest niedobrze i ze to 3 cylinder i ma+2 ale nie sprawdził wtryskowy tylko silnik
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Postprzez MAZVAGTECH » 6 paź 2017, 10:21

Bzdura Oddaj do goscia co ma troche pojecia o tym.Szkoda samochodu
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 14:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Roberto33sp » 6 paź 2017, 18:15

Prawda muszę poszukać jakiegoś kumatego w mazdach
Tylko mały problem jestem w Niemczech i autko również :(

Dopisano 6 paź 2017, 18:23:

Odkręciłem dziś pokrywę klawiatury żeby zobaczyć.na trzecim cylindrze co jest ..i czy to normalne ze sprężyny.. jedna jakby
Była bardziej dociśnięta od tej drugiej lub krotsza mmm.
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Postprzez MAZVAGTECH » 7 paź 2017, 11:29

Masz dwie krzywki na walku na cylinder niewazne czy dolot czy wydech i pod nim dwa popychacze luz pomiedzy walkiem a popychaczami ma byc taki sam na jednym i drugim zaworze. To jest najlepszy pomiar czy zawor nie wpadl w gniazdo, lub czy ma ustawiony prawidlowy luz. To tak w skrocie
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 14:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Roberto33sp » 12 paź 2017, 06:28

Luzy takie same
Był mechanik Niemiec i ... Tak silnik elektrycznie jak i elektronicznej strony ok
Katastrofa z tymi mechanikami katastrofa
Nawet nie potrafił wykluczyć. Coś czegoś mmmm
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Postprzez CudownyBocianek » 4 lis 2017, 23:41

Stuki przy przygazówkach na postoju czy tylko pod obciążeniem w czasie jazdy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 21:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Roberto33sp » 16 lis 2017, 16:25

Stuka na wolnych obrotach.przy gazowaniu nasila się ale z
stukanie metaliczne Zmienia się w coś jak grzechotanie i Kopci ale nie na czarno
Czym bardziej ciepły tym bardziej stuka i dymi


No i wszystko jasne 3 cylinder.panewka korbowa.panewka główna.korbowód.
I jakaś rysa jest ...firma odradza 3 szlif bo taki tylko można zrobić i dotego rysa na wale
......
Jaki koszt Remontu!!! Z nowym wałem i korbowodem bo przegrzana
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2017, 21:00
Posty: 9 (1/0)
Auto: MAZDA 6 2.2. mzr. 2009R

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6