Witam kolegow potrzebuje troche pomocy.
Mazda r2aa 163 hp 2010 – zatarty wal korbowy.
Szukam od kilku dni momentou dokrecania Srub walk korbowego ( pane wiki glowne i korbowodowe) Może dysponuje ktoś potrzebnymi mi danymi z góry dziękuje
R2AA 2.2 163HP momenty dokrecania
Strona 1 z 1
Panewki główne: 83-88Nm
Panewki korbowodowe: 17-22Nm
A tak z ciekawości jaka była przyczyna zatarcia? Nieszczelne podkładki pod wtryskami i w konsekwencji zalepiony nagarem smok olejowy? Przy jakim przebiegu nastąpiło zatarcie ?
Panewki korbowodowe: 17-22Nm
A tak z ciekawości jaka była przyczyna zatarcia? Nieszczelne podkładki pod wtryskami i w konsekwencji zalepiony nagarem smok olejowy? Przy jakim przebiegu nastąpiło zatarcie ?
Kolego klosek6 czy twoje dane nt. momentu dokręcania pochodzą z jakiegoś uaktualnienia "workshop manual" dla 2.2 MZR-CD czy przypadkiem nie podałeś danych dla diesla 2.0? Tak tylko pytam z ciekawości bo podobną procedurę momentu dokręcenia wtrysków w 2.2 wprowadziła Mazda jakiś czas temu.
CudownyBocianek napisał(a):Panewki główne: 83-88Nm
Panewki korbowodowe: 17-22Nm
A tak z ciekawości jaka była przyczyna zatarcia? Nieszczelne podkładki pod wtryskami i w konsekwencji zalepiony nagarem smok olejowy? Przy jakim przebiegu nastąpiło zatarcie ?
Witam późno odpisuje bo troche mnie nie było. Tak dokładnie to było przyczyna podkładki pod wtryskami. Sitko zaklejone dosłownie. Co spowodowało zatarcie panewki środkowej na wale korbowym ( reszta była przyzwoita) złamanie walka w turbinie ( pewnie z braku oleju) i tak dalej.
Jutro wał wraca od szlifierza , głowica juz splanowana i czeka, blok sie moczy w zbiorniku. Jutro odbieram zestaw uszczelek i inne pierdoły. Tak wiec zobaczymy co z tego będzie. Przebieg 140tys
Dopisano 11 maja 2016, 16:22:
Jeszcze jedna mam prośbę i pytanie czy ktoś ma dostęp do jakiegoś manuala do tego silnika którym mógłby sie podzielić w formie elektronicznej? Szczególnie chodzi mi o silnik.
Dopisano 11 maja 2016, 16:27:
CudownyBocianek napisał(a):Panewki główne: 83-88Nm
Panewki korbowodowe: 17-22Nm
A tak z ciekawości jaka była przyczyna zatarcia? Nieszczelne podkładki pod wtryskami i w konsekwencji zalepiony nagarem smok olejowy? Przy jakim przebiegu nastąpiło zatarcie ?
Bocianek czy te wartości co podałes dla korb nie są troche niskie? Pytam bo robiłem właśnie mondeo 2.5t mk4 i tam korby są 25, 45+100 stopni...? Bardzo bym prosił o potwierdzenie momentu dokręcania panewek korbowych i głównych i jakby ktoś mógł dorzucić momenty : śruby do głowicy, walki rozrządu, obudowa wałków balansujących ( te przy pompie oleju , gdyż właśnie odkryłem ze tam rownież są panewki) z góry ślicznie dziekuje
- Od: 19 kwi 2016, 01:11
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6GH 2.2 163 R2AA 2010
Dane pochodzą z manuala mazdy ale z przed dwóch lat. Może teraz się coś zmieniło w tym temacie....
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6