Wymiana filtra paliwa w 2.2 diesel 185KM anglik, fotorelacja

Postprzez boyazont » 6 lut 2015, 18:56

Witam,
po problemach z moca postanowilem wymienic fitr paliwa. Za cholere nie moge odkrecic filtra reka, ani tego plastikowej, bialej czesci od spodu filtra.
Mam zamiar zdjac przewody paliwowe i wtedy powalczyc z filtrem, chcialem sie jednak zapytac czy niczego w ten sposob nie spiernicze. Tylko sie nie smiejscie ale filtra paliwa w dieslu jeszcze nigdy nie wymienialem i jestem troche zolty w temacie.

Mam nadzieje, ze ktos tu zajrzy i odpisze na mojego posta.
Załączniki
DSC03220.JPG
sruby mocujace filtr w obejmie.jpg
sruby mocujace filtr w obejmie (juz zdjete)
sruba mocujaca obejme od lewej strony.jpg
sruba mocujaca obejme z lewej strony
sruba mocujaca obejme od prawej strony.jpg
sruba mocujaca obejme z prawej strony
DSC03221.JPG
filtr wyjety z obejmy (obudowy)
DSC03222.JPG
filtr od spodu
DSC03223.JPG
przewody paliwowe
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2013, 19:52
Posty: 84 (1/2)
Skąd: Hampshire UK
Auto: Mazda 6 SPORT 2.2 DIESEL 2009 (185BHP)

Postprzez mario-k » 6 lut 2015, 19:34

Wszystko dobrze robisz kolego tylko po wyjeciu przewodow paliwowych z filtra dobrze by bylo jakbys je pozatykal aby paliwo sie nie wydostawalo.Obudowe wkrec do imadla a zabkami to sobie go juz wykrecisz.Po wkreceniu nowego filtra pamietaj aby go zalac czystym paliwem i spowrotem przewody paliwowe do tych samych miejsc.Jak poskrecasz wszystko to wez naciskaj ten czarny guzik przy filtrze az bedziesz mial pewny opor ze paliwo juz w calym ukladzie.Jak co to pytaj i POWODZENIA :)
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 19:31
Posty: 462 (2/17)

Postprzez boyazont » 8 lut 2015, 21:36

Filter wymieniony, zalalem go nowym paliwem i naciskalem ten przycisk na gorze az stawial opor. Silnik nawet sie nie zajakal podczas odpalania. Dzieki za info. Pzdr. Bartek
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2013, 19:52
Posty: 84 (1/2)
Skąd: Hampshire UK
Auto: Mazda 6 SPORT 2.2 DIESEL 2009 (185BHP)

Postprzez Enduro » 15 lut 2015, 22:57

naciskanie tego czarnego guzika na gorze filtrze paliwa (do oporu jak i po odpaleniu silnika),
jest abs. wskazane i bardzo istotne dla odpowietrzenia ukladu paliwowego..
w przypadku zapowietrzenia moze uszkodzc sie pompa wtryskowa i wtryski <glupek2>

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Lucasbadboy » 31 mar 2016, 20:37

Witam panowie
Ja też mam silnik 2.2 ale u mnie filtr jest po drugiej stronie, i szczerze nie mam pojęcia jak tam się dostać. Mógł by ktoś dać parę wskazówek ???
oto i on :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2014, 20:25
Posty: 10
Skąd: ŚLĄSK/WŁOCHY
Auto: Mazda 6 2.2 185km sport

Postprzez Madziol » 6 gru 2017, 19:40

Witam
Bez demontażu podszybia się nie obejdzie, przynajmniej tak twierdzi mechanik. Na razie odpuszczam bo mam większe problemy. Zbyt szybko zapycha się DPF. Madzia jest w dobrych rękach. Zaczynam od wymiany rozrządu.
PZDR
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2014, 18:48
Posty: 230 (2/5)
Skąd: Łódź
Auto: M6 II 2,2D 185kM Poprzed M 626 GW 2.0 turbo DI 74kW 350tyś
Poprzed M 626 GD 2D 550tyś

Postprzez waltanick » 6 gru 2017, 19:58

Nie trzeba demontować podszybia.Wystarczy grzechotka z przedlużką .Jest trochę ciasno,ale na spokojnie da się radę samemu to zrobić.Mi zajęło to około 30min.Tylko zalej nowy filtr ON żeby się układ nie zapowietrzył.
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 22:15
Posty: 38
Auto: M6 GH 2010 2.2D 163km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6