163KM na 185KM

Postprzez saturion » 6 lut 2014, 21:29

Witajcie!

Posiadam Mazde 6 w wersji Exclusive Plus 2.2 – 163 KM, 2011 r. produkcji.
Czy ktos z szanownych forumowiczow robil upgrade (o ile w ogole jest mozliwy>?) z 163 na 185. To 185 bylo dostepne bodajze tylko w wersji SPORT 185KM.

Chodzi mi o autoryzowane podkrecenie – bez kombinacji poza serwisowych ;–)

Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 8 gru 2013, 17:21
Posty: 11
Auto: Mazda 3

Postprzez CudownyBocianek » 21 lut 2014, 02:24

Raczej w żadnym z ASO Mazdy nie prowadzą "fabrycznego" chip tuningu . Zapomnij. Znajdź dobrą firmę polecaną przez użytkowników na forach, która zbada kondycję auta przed modyfikacjami i zaproponuje modyfikacje i "zdroworozsądkowy" remap, który uszczupli trochę portfel ale za to wrażenia z pierwszej jazdy "po" bezcenne. Po dobrym wirusie może jeszcze lepiej jeździć niż seryjne 185 KM i mieć mniejszy apetyt na paliwo a co najważniejsze możesz pozbyć się ograniczenia mocy na pierwszych 3-ech biegach tak jak to jest w standardzie.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Enduro » 2 wrz 2014, 22:17

do tej operacji, musisz wymienic turbine i komputer (ECU).
to jedyne roznice.
pozdr.
E
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez marlad » 13 sie 2015, 21:49

Najprostszy sposób to zmiana dawek w mapach paliwowych.
Każdy mg paliwa to ileś Nm i km.
Trzeba zawartość map przerzucić na excell i algorytmem fabrycznym podnieść moc.

Bezpiecznie i bez kombinacji pt. inna turbina itd.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez Enduro » 28 sie 2015, 21:26

P.S
ponadto wg danych wersja 129 KM ma nizsze cisnienie sprezania niz 163 czy 185 KM.

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Madziol » 28 lis 2017, 14:05

Witam
Uczulam Kolegę przed zbyt szybkimi zmianami ponieważ DPF-y są diametralnie różne w wersji 163 a 185, właśnie się dowiedziałem bo stoję przed decyzją o wymianie.
PZDR
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2014, 19:48
Posty: 230 (2/5)
Skąd: Łódź
Auto: M6 II 2,2D 185kM Poprzed M 626 GW 2.0 turbo DI 74kW 350tyś
Poprzed M 626 GD 2D 550tyś

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6