Witajcie!
Posiadam Mazde 6 w wersji Exclusive Plus 2.2 – 163 KM, 2011 r. produkcji.
Czy ktos z szanownych forumowiczow robil upgrade (o ile w ogole jest mozliwy>?) z 163 na 185. To 185 bylo dostepne bodajze tylko w wersji SPORT 185KM.
Chodzi mi o autoryzowane podkrecenie – bez kombinacji poza serwisowych ;–)
Pozdrawiam!
163KM na 185KM
Strona 1 z 1
Raczej w żadnym z ASO Mazdy nie prowadzą "fabrycznego" chip tuningu . Zapomnij. Znajdź dobrą firmę polecaną przez użytkowników na forach, która zbada kondycję auta przed modyfikacjami i zaproponuje modyfikacje i "zdroworozsądkowy" remap, który uszczupli trochę portfel ale za to wrażenia z pierwszej jazdy "po" bezcenne. Po dobrym wirusie może jeszcze lepiej jeździć niż seryjne 185 KM i mieć mniejszy apetyt na paliwo a co najważniejsze możesz pozbyć się ograniczenia mocy na pierwszych 3-ech biegach tak jak to jest w standardzie.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Najprostszy sposób to zmiana dawek w mapach paliwowych.
Każdy mg paliwa to ileś Nm i km.
Trzeba zawartość map przerzucić na excell i algorytmem fabrycznym podnieść moc.
Bezpiecznie i bez kombinacji pt. inna turbina itd.
Każdy mg paliwa to ileś Nm i km.
Trzeba zawartość map przerzucić na excell i algorytmem fabrycznym podnieść moc.
Bezpiecznie i bez kombinacji pt. inna turbina itd.
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
P.S
ponadto wg danych wersja 129 KM ma nizsze cisnienie sprezania niz 163 czy 185 KM.
E
ponadto wg danych wersja 129 KM ma nizsze cisnienie sprezania niz 163 czy 185 KM.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam
Uczulam Kolegę przed zbyt szybkimi zmianami ponieważ DPF-y są diametralnie różne w wersji 163 a 185, właśnie się dowiedziałem bo stoję przed decyzją o wymianie.
PZDR
Uczulam Kolegę przed zbyt szybkimi zmianami ponieważ DPF-y są diametralnie różne w wersji 163 a 185, właśnie się dowiedziałem bo stoję przed decyzją o wymianie.
PZDR
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6