Witam,czy w silnikach R2 do wymiany podkładek pod wtryskami, trzeba odkręcać pokrywę?Jeszcze jedno pytanie odnośnie dokręcania wtrysków ,czy może ktoś potwierdzić taki oto moment?
Dla silnika MZR-CD 2.2:
1. Dokręcić pierwszą nakrętkę (A) na 0,5- 1,5Nm
2. Dokręcić drugą nakrętkę (B) na 1,5- 2,5Nm
3. Dokręcić nakrętkę A o 45 stopni
4. Dokręcić nakrętkę B o 45 stopni.
5. Dokręcić nakrętkę A o 45 stopni
6. Dokręcić nakrętkę B o 45 stopni.
Czyli obie nakrętki dokręcamy w sumie o 87-93 stopni.
Dopisano 3 paź 2014, 20:01:
Nikt nie wymieniał podkładek?
Wymiana podkładek pod wtryskami
Strona 1 z 1
Przecież wtryski masz na zewnątrz, wystarczy zajrzeć pod pokrywę
Co do tych momentów, to potwierdzam. Cała procedura jest istotna, zbyt mocne dokręcenie wtrysków może je wypaczyć, zbyt słabe nie zapewni trwałego uszczelnienia.
Musisz skombinować taki mały dynamometr o zakresie do 5 Nm.
Co do tych momentów, to potwierdzam. Cała procedura jest istotna, zbyt mocne dokręcenie wtrysków może je wypaczyć, zbyt słabe nie zapewni trwałego uszczelnienia.
Musisz skombinować taki mały dynamometr o zakresie do 5 Nm.
mario-k napisał(a):Oj kolego to stwierdzenie ze podkladek nie wymieniles i dlatego sie silnik zatarl ciekawa idea
Dopisano 17 paź 2015, 22:49:
Lepiej szukaj innej teorii
Jeśli nie znasz odpowiedzi na moje pytanie to nie zaśmiecaj tematu.
- Od: 24 cze 2014, 23:45
- Posty: 15
- Skąd: Nuneaton UK
- Auto: Mazda 6 2.2D 163KM R2 2010R
mario-k napisał(a):Ja nie zasmiecam tematu ale podkladki tu do zatarcia.To juz brak odpowiedniej ilosci oleju w silniku albo sitko w smoku zapchane to tak.
Sitko na pompie oleju z jakiego powodu się zapycha?
- Od: 24 cze 2014, 23:45
- Posty: 15
- Skąd: Nuneaton UK
- Auto: Mazda 6 2.2D 163KM R2 2010R
smile napisał(a):Podkładki wymienia się jak zajdzie taka potrzeba, przebieg nie jest istotny.
Skąd wiadomo, że są do wymiany, jakie są objawy?
-
aj75
Moj mechanik mowi, ze wtedy, gdy zaczyna schodzic olej. Nie wiem tylko jak to maja zaobserwowac ludzie jezdzacy po miescie w przypadku czestego wypalania oleju i wzrostu jego poziomu.
Od siebie dodam, ze tez mialem zawalony smog. Niczego nie zdazylem zaobserwowac, bo to stalo sie jakies 10kkm od zakupu auta. Objawem byla zapalona kontrolka cisnienia oleju na doslownie 1-2 sekundy. Diagnostycznie tez bylo ciekawie, bo mechanik twierdzil, ze po wkreceniu wlasnego czujnika celem kontroli anomalia z cisnieniem wystepowaly dopiero po okolo 30 minutach od uruchomienia silnika i pracy na luzie.
Na tej podstawie sadze, ze dla miejskich uzytkownikow silnikow diesla zostaje chyba tylko prewencja lub okresowo odkrecanie miski.
Ja zrobilem juz 100kkm od ich wymiany i zastanawiam sie nad ich wymiana prewencyjna. Zreszta luzy czegos tam trzeba sprawdzac co 100kkm a to dobra okazja zeby wszystko zrobic razem.
Moge dodac, ze moje padly przy prawdopodobnym przebiegu 200-250kkm. Nie wiem, czy ktos wczesniej cos z tym robil. Mozliwe, ze byla to ich premiera.
Od siebie dodam, ze tez mialem zawalony smog. Niczego nie zdazylem zaobserwowac, bo to stalo sie jakies 10kkm od zakupu auta. Objawem byla zapalona kontrolka cisnienia oleju na doslownie 1-2 sekundy. Diagnostycznie tez bylo ciekawie, bo mechanik twierdzil, ze po wkreceniu wlasnego czujnika celem kontroli anomalia z cisnieniem wystepowaly dopiero po okolo 30 minutach od uruchomienia silnika i pracy na luzie.
Na tej podstawie sadze, ze dla miejskich uzytkownikow silnikow diesla zostaje chyba tylko prewencja lub okresowo odkrecanie miski.
Ja zrobilem juz 100kkm od ich wymiany i zastanawiam sie nad ich wymiana prewencyjna. Zreszta luzy czegos tam trzeba sprawdzac co 100kkm a to dobra okazja zeby wszystko zrobic razem.
Moge dodac, ze moje padly przy prawdopodobnym przebiegu 200-250kkm. Nie wiem, czy ktos wczesniej cos z tym robil. Mozliwe, ze byla to ich premiera.
A może Tu
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=410&t=128225
jest odpowiedź
jak objawia się uszkodzenie podkładek pod wtryskami
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=410&t=128225
jest odpowiedź
jak objawia się uszkodzenie podkładek pod wtryskami
Witam oglądałem właśnie cx7 z podobno wymienionymi świeżo podkładkami no i z pod korka wlewu oleju wydobywają sie opary. Gdzieś oglądałem filmik gdzie było podobnie. Może jest ktoś kto na pewno wymieniał w 2,2 mzr-cd i się wypowie jak to właściwie jest?
- Od: 31 sty 2019, 14:31
- Posty: 10
- Skąd: wlkp
- Auto: była MPV 2,0 d 2003r
jest mitsubishi outlander
jest focus cmax
CX7 2,2 2009
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6