bieski napisał(a):Bo ja spotkałem się
Ja z jednym i drugim choć w EPC wszędzie wisi R2AA.... np. uszczelka pokrywy zaworów R2AA-10-235 czyli mowi samo za siebie. Poza tym jest tansza niż do RF5C
Być może wynika to po prostu z różnic w mocy. Np. turbo jest przecież inne w HP aniżeli w LP. Poza tym za młode auta – jeszcze nie biegałem za nimi tak dokładnie po EPCu co do czego i jak.
ECU maja własnie te dwa oznaczenia w zależności od mocy.
Turbo oznaczenia:
R2BF-
R2BH-
Tym bym się nie sugerował. LP ma R2BF, MID i HI ma drugą czyli 163KM vs 180tka pewnie robi się jak 121/136 w RF5C.
dumdum napisał(a):Co do łańcucha to jest mały problem bo mam za mały przebieg (mam 34k a próg to 40k km) i się nie łapię.
Czyli akcja jest jak masz min 40k? nie byłem tego świadom.
dumdum napisał(a):czy uznawane jest to jako wada fabryczna i robią je 4 free?
Zależy od przypadku. IC w RF5C uznawali po gwarancji np. Dowiedz się jak to wygląda. Nierząd do tego silnika kosztuje nieco, zresztą........foto poniżej – ceny
netto ASO stan na dziś dzień.
Uploaded with
ImageShack.us