Witam.
Od 5 miesięcy jestem właścicielem szósteczki z silnikiem 2.0 MZR-CD. Praktycznie na auto nie mogłem złego słowa powiedzieć do zeszłego tygodnia. Na biegu jałowym samochód zaczął bardzo nierówno pracować( takie jakby podrygi ma, dostaje czkawki) dzieje się to przy około 750 obr/min. chociaż czytałem, że jest to podobno normalne. Obroty nie falują w ogóle, są po prostu na niższej wartości niż zwykle (przed awarią trzymały się na baczność na 800). No a przy wysprzęglaniu silnik zaczyna głośno pracować (terkotać i trząść się). Do tej pory czyszczona była przepustnica, sprawdzony cały dolot, smok w misce olejowe, z olejem nic się nie dzieje, pompowtryski wyczyszczone, zmienione podkładki (mimo, że nie było objawów kopcenia z wlewu oleju, poduszki pod silnikiem i pod skrzynią. Jedyna rzecz jaka została do sprawdzenia to koło dwumasowe. Auto ma 160 tysięcy oryginalnego przebiegu. W poprzednim aucie (passat b6) poleciała mi dwumasa, ale objawy był zgoła inne, telapało nadwoziem, drżał pedał sprzęgła, przy ruszaniu szarpało autem, a w przypadku Mazdy nie ma żadnego z tych obiawów. Przy jeździe auto zachowuje się wzorowo, zero szarpania, równe przyspieszanie. Jakieś sugestie szanowni Państwo ? Przetrzepałem kilka for i już sam nie wiem co o tym myśleć.
Głośna i nierówna praca po wysprzęgleniu
Strona 1 z 1
EGR sprawdzałeś może skoro dolot przerabiałeś już?
Witam.
Tak sprawdzałem. W moim przypadku winne były klapy zaworowe. Po wyregulowaniu wszystko wróciło do normy.
Tak sprawdzałem. W moim przypadku winne były klapy zaworowe. Po wyregulowaniu wszystko wróciło do normy.
- Od: 22 maja 2016, 19:33
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6