Mazda 6 GH – 2.0 D – wymiana EGR

Postprzez maalta75 » 16 sty 2016, 12:27

Witam

Mam pytanie czy ktos z was wymienial EGR na uzywany?? Musze wymienic i nowy kosztuje ponad 2200 zl a uzywane duzo taniej 150-600 zl, serwis nie daje gwarancji na uzywke i nie wiem jak to bedzie dzialac w rzeczywistosci. Ponizej wklejam swoj problem z autem z wvzesniejszego posta (przeniesionego) po dluzszym sprawdzeniu, czyszczeniu itd okazalo sie ze EGR jest do wymiany.



Witam

Zauwazylem dzisiaj taki problem w mojej 6-tce GH (diesel – 140 KM), bardzo wolno wchodzi na obroty, dopiero przy okolo 2500 robi to szybciej, sprawdzalem na 2-jce, 3-jce i jest to samo, wyraznie brakuje mocy, sprawdzalem to kilka razy, po przejechaniu jakis 10 km wszystko wrocilo do normy, pozniej po ponownym odpaleniu silnika (kilkanascie minut przerwy) sa te same objawy, po otwarciu maski slychac ze silnik nie pracuje rownomiernie (ciezko to opisaca ale na pewno nie jest to normalny dzwiek), zadne kontrolki sie nie pala itd

Macie jakies sugestie ??

Pozdrawiam

Krzysiek
Początkujący
 
Od: 22 mar 2009, 21:40
Posty: 10
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 2.0 diesel – czarna

Postprzez klosek6 » 16 sty 2016, 19:07

Egr po każdej wymianie lub czyszczeniu trzeba adoptować .Można też zaślepić egr i sprawdzić czy będzie ok 5 min roboty i wiadomo co jest założyć blachę pod egr i sprawdzić jak będzie . Te mazdy bardzo ładnie chodzą na zaślepionym :) Sprawdzone na kilku sztukach i do tego dużo rzadziej wypala się dpf :)
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 19:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez CudownyBocianek » 23 maja 2016, 23:49

klosek6 napisał(a):Te mazdy bardzo ładnie chodzą na zaślepionym :) Sprawdzone na kilku sztukach i do tego dużo rzadziej wypala się dpf :)

A czy może wiesz jak to się będzie miało w przypadku silnika 2.2 MZR-CD? Da rade zrobić tak samo (tj. zaślepić) bez konsekwencji w postaci choinki na cyferblacie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 21:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez klosek6 » 24 maja 2016, 07:33

W 2,2 nie wiem nie robiłem tego w tym silniku więc musiał by ktoś spróbować i zobaczyć co będzie
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 19:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez JacekGlaca » 31 maja 2016, 21:23

Koledzy, wystarczy wymontować EGR i założyć kawałek węża elastycznego, cokolwiek co utrzyma szczelność przepływu i się przejechać.
Początkujący
 
Od: 22 maja 2016, 18:33
Posty: 7
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron