Pojedyncze stuknięcie przy przyśpieszaniu i hamowaniu
Strona 1 z 1
Witam, mazde zakupiłem tydzień temu i próbuję doprowadzić ją do stanu w którym powinna jeździć bezawaryjnie pierwszym problemem który zauważyłem dwa dni temu to pojedynczy stuk przy gwałtownym hamowaniu oraz przyśpieszaniu tak jakby coś miało luzy i się przemieszczało nie mam pojęcia od czego zacząć ktoś miał podobny problem?
Na twoim miejscu zdejmij podłogę zerknij na aluminiową dolną łapę co jest przykręcona do belki i skrzyni biegów częsty i znany objawy http://allegro.pl/lapa-poduszka-2-0-ben ... 70757.html
Dopisano 23 lis 2015, 00:38:
Sprawdzenie tej poduszki na dwie osoby zaciągnij hamulec ręczny uruchom silnik włącz bieg 1szarp silnikiem i bieg wsteczny szarp silnikiem Jeżeli sztywno stoi masz ok
Dopisano 23 lis 2015, 00:38:
Sprawdzenie tej poduszki na dwie osoby zaciągnij hamulec ręczny uruchom silnik włącz bieg 1szarp silnikiem i bieg wsteczny szarp silnikiem Jeżeli sztywno stoi masz ok
Panowie szarpałem auto na kanale do przodu i do tyłu i stwierdziłem.. Właściwie nic udało mi się tylko ustalić, że to nic w samym zawieszeniu tylko gdzieś głębiej najgłośniej słychać z okolic maglownicy ale to jest zbyt głośne żeby to była ona (maglownica jest dokręcona) ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
Cześć DooOminO,
Czy znalazłeś problem?
U mnie jest podobnie ..chciałem wymienić tuleje wahaczy ponieważ tak w serwisie to zostało zlokalizowane. To było rok temu, latem ,ale ponieważ przy niższych temperaturach nie słychać to nic nie robiłem. Teraz w innym serwisie powiedziały że zawieszenie jest w porządku.
Stukanie się nasila i teraz przy obracaniu kierownicą słychać . Stawiam na maglownicę .
Pozdrawiam,
Czy znalazłeś problem?
U mnie jest podobnie ..chciałem wymienić tuleje wahaczy ponieważ tak w serwisie to zostało zlokalizowane. To było rok temu, latem ,ale ponieważ przy niższych temperaturach nie słychać to nic nie robiłem. Teraz w innym serwisie powiedziały że zawieszenie jest w porządku.
Stukanie się nasila i teraz przy obracaniu kierownicą słychać . Stawiam na maglownicę .
Pozdrawiam,
- Od: 10 sty 2014, 22:01
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2008
MZR-CD 2.0
gomazda
jeżeli zawieszenie/poduchy silnika są dobre/niespękane to po dokręcaj wszystkie nakrętki i śruby w przednim zawieszeniu jak i nakrętki mcpersona na kielichach – może coś faktycznie jest luźne.
Inna opcja to przesmarowanie teleskopu krzyżaka/drążka kierowniczego.
Przy czym nie mam na myśli WD40 i temu podobnych wynalazków. Patrz filmik
jeżeli zawieszenie/poduchy silnika są dobre/niespękane to po dokręcaj wszystkie nakrętki i śruby w przednim zawieszeniu jak i nakrętki mcpersona na kielichach – może coś faktycznie jest luźne.
Inna opcja to przesmarowanie teleskopu krzyżaka/drążka kierowniczego.
Przy czym nie mam na myśli WD40 i temu podobnych wynalazków. Patrz filmik
- Od: 10 kwi 2010, 00:29
- Posty: 15
- Skąd: Poznań, Piła
- Auto: Mazda 6'09 GH
Dzięki …wydajemy sie że to jednak wahacz.
Dźwięk podobni do tego co słychać poniżej 1:18
https://www.youtube.com/watch?v=ikYdliCTwjw
Dźwięk podobni do tego co słychać poniżej 1:18
https://www.youtube.com/watch?v=ikYdliCTwjw
- Od: 10 sty 2014, 22:01
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2008
MZR-CD 2.0
Ja mam podobnie, tylko że u mnie przy ruszaniu i hamowaniu skrzeczy coś tak, jakby się po starym tapczanie skakało. Z tematem walczę od kilku ładnych dni, sprawdziłem wszystkie wahacze wraz z połączeniami, cały układ kierowniczy, przeguby, poduszki, amortyzatory, sprężyny, dwie wizyty na szarpakach i dalej nie wiem co to. A już mnie ludzie zaczynają wkurzać, że to dwumasa. Tyle że objawów żadnych, u mnie nawet pedał sprzęgła nie drży przy wysprzęglaniu.
- Od: 22 maja 2016, 19:33
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6