Szarpanie przy przyspieszaniu

Postprzez mpvKA » 3 lut 2012, 21:08

Też mnie to ciekawi, ile kosztuje i czy można go kupić tylko w ASO MAZDA?
Początkujący
 
Od: 13 sty 2012, 23:54
Posty: 15
Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD
+++ BLACKBEAUTY +++
2003r

Postprzez deluge » 3 lut 2012, 21:20

na allegro są cena ok 120 z przesyłką.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 21:56
Posty: 36
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 6 CiTD 89KW 2003

Postprzez tadziol » 3 lut 2012, 21:55

deluge napisał(a):ja mam knechta, niby najlepszy i zamarza :)

może to zaradzi ??
viewtopic.php?f=89&t=131129
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 21:57

deluge napisał(a):ja mam knechta, niby najlepszy i zamarza :)


sam filtr nie zamarza tylko to co przez niego ma przepływać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Maciek 251 » 6 lut 2012, 12:31

Informacja dla wszystkich którzy zamontowali w tym sezonie filtr paliwa KNECHT:
– z informacji jakie uzyskałem w sklepie z częściami wyszła wadliwa partia tych filtrów i po ostatnich mrozach wystąpiły problemy w autach które miały je zamontowane – cała partia została wycofana ze sklepów i hurtowni.
Dzisiaj zakadam oryginał Mazdy i napiszę czy pomogo – aktualnie od ubiegłego poniedziałku auto stoi nieużywane z powodu żabkowania...

EDIT:
Knecht wywalony – założony ori mazdy – auto śmiga aż miło :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2006, 18:54
Posty: 248 (0/1)
Skąd: Rzeszów/Dynów
Auto: M6 2,0 CiTD 136PS Exclusive'04

Postprzez Rafila » 6 paź 2012, 15:11

Witam
Od tygodnia mam następujący problem: w trakcie przyśpieszania (czuć jak turbina zaczyna pracować przy 2200) na 4 biegu przy około 2800obr/min odczuwam przerywanie/szarpanie (tak jakby silnika na chwilę się dławił), to samo dzieje się na 5 przy około 3000obr. Auto rozpędza się do 140 kmh cały czas przerywając. Dzień wcześniej tankowałem paliwo – 25l (przed tankowaniem zaświeciła się rezerwa). Pomyślałem że zatankowałem złe paliwo i następnego dnia dolałem do pełna ropy z innej stacji. Objawy nie ustąpiły. Zasiadłem do forum i czytam. Oto co zrobiłem:
1. wyczyściłem sitko na ssaniu ze zbiornika -nie było tragedii,
2. filtr paliwa wymieniony rok temu, spuściłem wodę(nic nie poleciało) – tankuje na sprawdzonych stacjach,
3. obserwowałem zawór EGR – zmienia położenie a skok to około 5mm,
4. turbina pracuje, widać jak się przesuwa i czuć podczas przyspieszania.
Dzisiaj zauważyłem, że w czasie jazdy na luzie z górki komputer pokazuje zużycie paliwa 3,5l a chwilami 6l, podobnie dzieje się przy jeździe na biegu z nogą na podłodze. Dodatkowo wskaźnik poziomu paliwa pokazuje w baku 1/4 zbiornika (było zatankowane do pełna), a przejechałem 130 km (normalnie do 250 km).
P.S. Z rury nie leci czarna chmura
Czekam na sugestie i pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 8 lut 2008, 09:46
Posty: 8
Skąd: Lubań
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM, 2003r

Postprzez smile » 6 paź 2012, 21:28

Odczytaj błędy jeśli jakieś są oraz
Rafila napisał(a):2. filtr paliwa wymieniony rok temu, spuściłem wodę(nic nie poleciało) – tankuje na sprawdzonych stacjach,

dla pewności wymień filtr paliwa. Raz w roku, przed zimą powinno się to zrobić.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez rdy » 6 paź 2012, 22:38

Rafila napisał(a):2. filtr paliwa wymieniony rok temu, spuściłem wodę(nic nie poleciało) – tankuje na sprawdzonych stacjach,


U nas to i tak loteria, mi filtr się zapchał po jakimś gównie w zeszłą zime na stacji na której jest najdrożej w okolicy i sporo marek nieco lepszych tam jeździ...
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6