Szarpanie przy przyspieszaniu
deluge napisał(a):ja mam knechta, niby najlepszy i zamarza
sam filtr nie zamarza tylko to co przez niego ma przepływać
Informacja dla wszystkich którzy zamontowali w tym sezonie filtr paliwa KNECHT:
– z informacji jakie uzyskałem w sklepie z częściami wyszła wadliwa partia tych filtrów i po ostatnich mrozach wystąpiły problemy w autach które miały je zamontowane – cała partia została wycofana ze sklepów i hurtowni.
Dzisiaj zakadam oryginał Mazdy i napiszę czy pomogo – aktualnie od ubiegłego poniedziałku auto stoi nieużywane z powodu żabkowania...
EDIT:
Knecht wywalony – założony ori mazdy – auto śmiga aż miło
– z informacji jakie uzyskałem w sklepie z częściami wyszła wadliwa partia tych filtrów i po ostatnich mrozach wystąpiły problemy w autach które miały je zamontowane – cała partia została wycofana ze sklepów i hurtowni.
Dzisiaj zakadam oryginał Mazdy i napiszę czy pomogo – aktualnie od ubiegłego poniedziałku auto stoi nieużywane z powodu żabkowania...
EDIT:
Knecht wywalony – założony ori mazdy – auto śmiga aż miło
Witam
Od tygodnia mam następujący problem: w trakcie przyśpieszania (czuć jak turbina zaczyna pracować przy 2200) na 4 biegu przy około 2800obr/min odczuwam przerywanie/szarpanie (tak jakby silnika na chwilę się dławił), to samo dzieje się na 5 przy około 3000obr. Auto rozpędza się do 140 kmh cały czas przerywając. Dzień wcześniej tankowałem paliwo – 25l (przed tankowaniem zaświeciła się rezerwa). Pomyślałem że zatankowałem złe paliwo i następnego dnia dolałem do pełna ropy z innej stacji. Objawy nie ustąpiły. Zasiadłem do forum i czytam. Oto co zrobiłem:
1. wyczyściłem sitko na ssaniu ze zbiornika -nie było tragedii,
2. filtr paliwa wymieniony rok temu, spuściłem wodę(nic nie poleciało) – tankuje na sprawdzonych stacjach,
3. obserwowałem zawór EGR – zmienia położenie a skok to około 5mm,
4. turbina pracuje, widać jak się przesuwa i czuć podczas przyspieszania.
Dzisiaj zauważyłem, że w czasie jazdy na luzie z górki komputer pokazuje zużycie paliwa 3,5l a chwilami 6l, podobnie dzieje się przy jeździe na biegu z nogą na podłodze. Dodatkowo wskaźnik poziomu paliwa pokazuje w baku 1/4 zbiornika (było zatankowane do pełna), a przejechałem 130 km (normalnie do 250 km).
P.S. Z rury nie leci czarna chmura
Czekam na sugestie i pozdrawiam.
Od tygodnia mam następujący problem: w trakcie przyśpieszania (czuć jak turbina zaczyna pracować przy 2200) na 4 biegu przy około 2800obr/min odczuwam przerywanie/szarpanie (tak jakby silnika na chwilę się dławił), to samo dzieje się na 5 przy około 3000obr. Auto rozpędza się do 140 kmh cały czas przerywając. Dzień wcześniej tankowałem paliwo – 25l (przed tankowaniem zaświeciła się rezerwa). Pomyślałem że zatankowałem złe paliwo i następnego dnia dolałem do pełna ropy z innej stacji. Objawy nie ustąpiły. Zasiadłem do forum i czytam. Oto co zrobiłem:
1. wyczyściłem sitko na ssaniu ze zbiornika -nie było tragedii,
2. filtr paliwa wymieniony rok temu, spuściłem wodę(nic nie poleciało) – tankuje na sprawdzonych stacjach,
3. obserwowałem zawór EGR – zmienia położenie a skok to około 5mm,
4. turbina pracuje, widać jak się przesuwa i czuć podczas przyspieszania.
Dzisiaj zauważyłem, że w czasie jazdy na luzie z górki komputer pokazuje zużycie paliwa 3,5l a chwilami 6l, podobnie dzieje się przy jeździe na biegu z nogą na podłodze. Dodatkowo wskaźnik poziomu paliwa pokazuje w baku 1/4 zbiornika (było zatankowane do pełna), a przejechałem 130 km (normalnie do 250 km).
P.S. Z rury nie leci czarna chmura
Czekam na sugestie i pozdrawiam.
- Od: 8 lut 2008, 09:46
- Posty: 8
- Skąd: Lubań
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM, 2003r
Odczytaj błędy jeśli jakieś są oraz
dla pewności wymień filtr paliwa. Raz w roku, przed zimą powinno się to zrobić.
Rafila napisał(a):2. filtr paliwa wymieniony rok temu, spuściłem wodę(nic nie poleciało) – tankuje na sprawdzonych stacjach,
dla pewności wymień filtr paliwa. Raz w roku, przed zimą powinno się to zrobić.
Rafila napisał(a):2. filtr paliwa wymieniony rok temu, spuściłem wodę(nic nie poleciało) – tankuje na sprawdzonych stacjach,
U nas to i tak loteria, mi filtr się zapchał po jakimś gównie w zeszłą zime na stacji na której jest najdrożej w okolicy i sporo marek nieco lepszych tam jeździ...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6