rumpek napisał(a):Gdy się zaświeci kontrolka oznacza to że DPF nie wykonał samooczyszczenia
Wrzucam fotkę co i jak. Może teraz będzie dla niektórych jaśniej:
www.mazdaspeed.pl
smile napisał(a):Jeśli Twoja edukacja zatrzymała się na kursie prawa jazdy z epoki fiacika i ciapka i uważasz, że nie zaszły istotne zmiany od tamtej epoki, to spoko
naciak2 napisał(a):Popatrz na stare disle na ulicach i zastanow sie o czym mowisz.Kazdy wie ze wypalanie fitra samemu niczego nie rozwiaze bo jesli juz cos zaczyna sie z nim dziac nic tym nie zdzialasz chyba ze kupisz nowy filtr a wielu z was domysla sie jakie sa tego koszty.
standrej napisał(a):Mądry jesteś widzę i dowcipny.
standrej napisał(a):Nieładnie.
standrej napisał(a):Na jakim etapie Ty kolego się zatrzymałeś?
Marianek napisał(a):Smile nie trzeba już dogryzać, lepiej wyjaśniać.
hubcias napisał(a):Pytam bo na IDS będę mógł dopiero w przyszłym tygodniu jechać.
smile napisał(a):I jak się zakończyła historia?
brak skasowanej inspekcji objawia się mruganiem tylko kontrolki DPF a u Ciebie chyba jest inaczej...hubcias napisał(a):podobno może to być wskutek niewykasowanej inspekcji, bo ponoć żaden uniwersalny tester nie "ustawia" prawidłowo inspekcji.
hubcias napisał(a):A czy procedura kasowania inspekcji za pomocą przewodu prawidłowo ustawia inspekcję w sterowniku ?
hubcias napisał(a):Mam pytanie o błąd P115A – czy oznacza on wypadanie zapłonów i może być przyczyną wytwarzania sadzy ? Czy może zła kalibracja wtryskiwaczy ?
Wojtek napisał(a):... tzn. przy niskim poziomie paliwa (już po załączeniu się kontrolki rezerwy) następuje ograniczenie mocy auta przez ECU.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6