Witam mam problem z moją Mazda. Kiedy były ostanie mrozy auto paliło przy -18 bez zająknięcia ale przyszły ciepłe dni i odmówiło posłuszeństwa :/ Wczoraj wsiadając do Madzi miałem w planach zmycie soli na myjce. Już przy odpalaniu zdziwiłem się muszę tyle razy kręcić rozrusznikiem (normalnie pali na tzw strzała) ale odpalila więc wyruszyłem w "trasę". Kiedy ruszałem ze skrzyżowania mazdę zaczęło dławić i szarpać że prawie wbiłem się czołem w kierownice ale po chwili puściło. Po wymyciu dalej miała ciężkie palenie i szarpanie więc pojechałem kawałek żeby ją zagrzać i podciągnąć na wyższych obrotach. Wpadłem na pomysł że to może być ropa z której się wytrąciła parafina itp. więc pojechałem dolać paliwa myśląc że to pomoże... po zatankowaniu kręciłem rozrusznikiem z 10sekund ( na stacji pełno ludzi wstyd) ale w końcu odpaliło po przejechaniu 10m Magda zgasła i tyle było jej jazdy próby odpalenia już nic nie dawały więc trzeba było ja odholować pod blok. Podpiąłem pod forscana i wczytałem błędy..trochę ich jest (wcześniej było zawszę 0) i tu się zaczyna problem co to może być może ktoś wie jak pomóc? Akumulator padł podczas prób odpalenia więc ten błąd nie wchodzi w grę. To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość :p z góry dziękuję
Zapis z forscana:
===FFH DTC U0100:00-6C===
Kod: U0100 – Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Status:
– DTC zmienił się w usterkę stałą – usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
– Test nie został ukończony
Moduł: Modul zasilanego paliwem ukladu ogrzewania plynu chlodzacego
===END FFH DTC U0100:00-6C===
===FFH DTC U3003:16-28===
Kod: U3003 – Napięcie akumulatora
Dodatkowe symptomy usterki:
– Napięcie w obwodzie poniżej wartości progowej
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Modul zasilanego paliwem ukladu ogrzewania plynu chlodzacego
===END FFH DTC U3003:16-28===
===PCM DTC P0113:00-AF===
Kod: P0113 – Wysoka wartość sygnału wejściowego w obwodzie czujnika IAT
Status:
– DTC obecny w czasie wydania polecenia
– Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P0113:00-AF===
===PCM DTC P2621:00-AF===
Kod: P2621 – Niska wartość sygnału w obwodzie sygnału wyjściowego TP
Status:
– DTC obecny w czasie wydania polecenia
– Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P2621:00-AF===
===OBDII DTC P2621-C===
Kod: P2621 – Niskie napięcie w obwodzie sygnału wyjściowego położenia przepustnicy
Status:
– Potwierdzony – usterka jest potwierdzona
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
===END OBDII DTC P2621-C===
===ABS DTC U0100:00-08===
Kod: U0100 – Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
===END ABS DTC U0100:00-08===
===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł układu SRS
===END RCM DTC Brak===
===EPS DTC U0100:00-08===
Kod: U0100 – Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
===END EPS DTC U0100:00-08===
===BCM/GEM DTC U0100:00-28===
Kod: U0100 – Utrata lacznosci z ECM/PCM A
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterujący układami nadwozia / Moduł kontrolujący działanie instalacji elektrycznej
===END BCM/GEM DTC U0100:00-28===
===BCM/GEM DTC U0101:00-28===
Kod: U0101 – Utrata łączności z TCM
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterujący układami nadwozia / Moduł kontrolujący działanie instalacji elektrycznej
===END BCM/GEM DTC U0101:00-28===
===LCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł sterujący światłami
===END LCM DTC Brak===
Szarpała przy jeździe i zgasła, nie odpala
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6