Utrata mocy – dwa nieznane błędy.

Postprzez Steverocker » 11 sie 2017, 14:47

Cześć, może od razu przejdę do problemu.
Mam otóż taki problem że silnik traci moc jak jadę i świeci się kontrolka check engine. Gdy stanę i wyłącze silnik a później na nowo go odpalę to moc wraca. Byłem u jednego mechanika i po podpieciu pod komputer wyskoczyły trzy błędy w tym dwa nieznane P O546, P 2033 trzeci dotyczył Czujnika temp. Spalin. Mechanik drapał się po głowie i nie bardzo wiedział co jest przyczyną.
Czy ktoś z was miał taki lub podobny problem ??
mazda 6 2.0 cdti 140 km 2008 gh

Ewentualnie zna ktoś jakiegoś mechanika godnego polecenia który zna się na mazdach w trójmieście lub okolicach ?
Steverocker
 

Postprzez stachan » 11 sie 2017, 15:19

Steverocker napisał(a):Ewentualnie zna ktoś jakiegoś mechanika godnego polecenia który zna się na mazdach w trójmieście lub okolicach ?


Zerknij tutaj :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez shook1 » 18 wrz 2017, 18:17

Nie chce zakładać nowego tematu, a ten wydaje mi się być odpowiedni:
przyjaciele, otóż mam problem z mocą w moim samochodzie, a konkretnie mam wrażenie że w ostatnim czasie spadło parę koni... moja madzia stała się jakby lekko mułowata.
Miał ktoś z was kiedyś z was podobne doświadczenia? <co?>
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2017, 17:59
Posty: 7 (1/0)
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD

Postprzez shook1 » 19 wrz 2017, 19:57

Halo, zagląda tu ktoś?
w między czasie pozwoliłem sobie zadzwonić to jednej z firm tunerskich, i podpytałem się ile by chcieli za zestrojenie silnika, i powiem że kwota trochę wysoka, czy macie jakieś może tańsze patenty na proadzenie sobie z problemem??
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2017, 17:59
Posty: 7 (1/0)
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD

Postprzez kickflip » 21 wrz 2017, 19:57

Nie jestem specem, ale wiem że przyczyną może być np. przyblokowany pierścień na tłoku,,,,
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2017, 19:41
Posty: 5 (0/1)
Auto: Rx7

Postprzez shook1 » 22 wrz 2017, 22:54

kickflip napisał(a):Nie jestem specem, ale wiem że przyczyną może być np. przyblokowany pierścień na tłoku,,,,

czy to coś poważnego? da się to naprawić w miarę tanim sposobem?
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2017, 17:59
Posty: 7 (1/0)
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD

Postprzez kickflip » 25 wrz 2017, 19:01

teoretycznie to kwestia nagaru, który mógł spowodować przyblokowanie pierścienia...
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2017, 19:41
Posty: 5 (0/1)
Auto: Rx7

Postprzez shook1 » 26 wrz 2017, 19:41

kickflip napisał(a):teoretycznie to kwestia nagaru, który mógł spowodować przyblokowanie pierścienia...

Czy istnieje jakiś sposób aby je odblokować?!
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2017, 17:59
Posty: 7 (1/0)
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD

Postprzez kickflip » 30 wrz 2017, 11:20

tak, jest pare metod:
1) możesz pojechać do warsztatu i zlecić naprawę.
2) zastosować płukankę silnika – sposób tańszy, i może wykluczyć masę innych usterek.
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2017, 19:41
Posty: 5 (0/1)
Auto: Rx7

Postprzez shook1 » 1 paź 2017, 16:00

kickflip napisał(a):tak, jest pare metod:
1) możesz pojechać do warsztatu i zlecić naprawę.
2) zastosować płukankę silnika – sposób tańszy, i może wykluczyć masę innych usterek.

No to ze względów finansowych jestem bardziej przychylny tej drugiej opcji ;) , mógłbyś może nieco więcej na ten temat napisać??
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2017, 17:59
Posty: 7 (1/0)
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD

Postprzez kickflip » 4 paź 2017, 10:12

Ogólnie rzecz biorąc, to możesz podpytać się np. na tej stronie: https://www.forte-nwe.pl/
Gwarantuje ci że po opisaniu swojego problemu, na tej stronie dostaniesz fachowej odpowiedzi czy faktycznie (i tutaj ważne) jest sens w ogóle stosowania takiej płukanki, co prawda z doświadczenia ci powiem że taka płukanka może wykluczyć szereg różnych usterek, zanim udasz się do mechanika i wydasz dużo kasy na bezsensowne naprawy, które tylko tymczasowo "naprawią" problem....
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2017, 19:41
Posty: 5 (0/1)
Auto: Rx7

Postprzez shook1 » 6 paź 2017, 16:35

kickflip napisał(a):Ogólnie rzecz biorąc, to możesz podpytać się np. na tej stronie: https://www.forte-nwe.pl/
Gwarantuje ci że po opisaniu swojego problemu, na tej stronie dostaniesz fachowej odpowiedzi czy faktycznie (i tutaj ważne) jest sens w ogóle stosowania takiej płukanki, co prawda z doświadczenia ci powiem że taka płukanka może wykluczyć szereg różnych usterek, zanim udasz się do mechanika i wydasz dużo kasy na bezsensowne naprawy, które tylko tymczasowo "naprawią" problem....

Super, dzięki za konkretną propozycje, na pewno sprawdzę ten produkt i postaram się za jakiś czas zdać sprawozdanie z efektów działania <spoko>
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2017, 17:59
Posty: 7 (1/0)
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6